جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6

    در حال حاضر عبارت پرچمدار اندروید به معنای دستگاهی است که جدیدترین چیپ ست اسنپدراگون کوالکام ، 835 را بسته بندی می کند.  Xiaomi Mi 6 شکی نیست که ارزان به نظر می رسد و قسمت اصلی آن را این گونه حس می کند. پنل های جلو و عقب از Gorilla Glass 5 ساخته شده اند و تقریباً به طور یکپارچه توسط یک نوار فولاد ضد زنگ به هم متصل می شوند. این باعث می شود Mi6 یک گوشی هوشمند بسیار محکم و روان باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6

    طراحی Mi6

    حاشیه نمایش بیش از نمونه هایی از Samsung Galaxy S8 و Xiaomi Mi Max است . اما  صفحه Mi 6 حدود 71 درصد جلو را اشغال می کند. این مقایسه با S8 84 و آیفون هفت 65 درصد است. ضمن آنکه پشت شیشه ای آن را کاملا لغزنده می کند، اما Xiaomi به همراه یک پوشش سیلیکونی جلوی سر خوردن آن را می گیرد. از نظر فیزیک Mi6 نسبتاً کوچک است. این تا حد زیادی به صفحه نمایش کوچکتر از متوسط ​​5.15 اینچی نسبت به پرچمدار برمی گردد. البته این هنوز هم به طور قابل توجهی بزرگتر از پنل 4.7 اینچی آیفون 7 است.

    Xiaomi Mi 6  با ابعاد 70.5 میلی متر عرض و 145.2 میلی متر عمق ضخامت 7.5 میلی متر ضخامت، پس از حذف دستگاه های 5.5 اینچی راحت به نظر می رسد. داشتن تمام صفحه و خواننده اثر انگشت زیر شیشه در دسترس انگشت شست، مناسب است. تنها نکته منفی کوچک وزن است با 168 گرم وزن 30 گرم بیشتر از آیفون 7 است، در حالی که نسخه سرامیکی گران قیمت آن 182 گرم است.

    صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل ممکن است کمی کوچک باشد. اما بسیار روشن و رنگارنگ است و با تراکم پیکسل 428ppi وضوح بالاتری ندارد. در ازای ماندگاری بیشتر باتری، از 4K چشم پوشی می شود. کیفیت نمایشگر با صدا مطابقت دارد. استفاده از گوشی به عنوان بلندگوی دوم ، Xiaomi Mi 6 را به یک دستگاه استریوی واقعی تبدیل می کند. در پخش، صدای زیادی وجود دارد و حتی در صورت افزایش حداکثر میزان صدا بسیار ترکیب شده است.

    ویژگی دیگر امضای MIUI توانایی ایجاد مجموعه های کاملاً جداگانه از صفحه نمایش های خانگی با استفاده از چیزی به نام Second Space است. گزینه های زیادی برای تغییر تنظیمات امنیتی برنامه ها در دستگاه وجود دارد. MIUI همچنین می تواند از شروع خودکار برنامه ها جلوگیری کند که می تواند توانایی شگفت انگیزی برای دوام باتری شما ایجاد کند.

    از آنجا که MIUI 8 از 4.4 KitKat در همه نسخه های Android به یک شکل به نظر می رسد و کار می کند، برخی از ویژگی های جدید Android مانند توانایی پاسخ به پیام ها از داخل نوار اعلان را محدود می کند. برای یک نگاه دقیق تر ، Xiaomi Mi 6 سزاوار دوربین 7.5 / 10 است. اکثر کاربران از این موضوع راضی خواهند بود. به عبارتی دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی شما را به خوبی پوشش داده است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6

    باتری Xiaomi Mi 6

    در Xiaomi Mi 6 یک باتری Li-Po 3،350 میلی آمپر ساعتی ممکن است طبق استانداردهای روزمره زیاد به نظر نرسد، اما 350 میلی آمپر ساعت بیشتر از آن است که گلکسی S8 بتواند به رخ بکشد و صفحه نمایش آن به میزان کمتری برای شارژ باتری دارد.

    نتیجه نهایی عمر باتری بسیار چشمگیر است. دریافت بیش از 12 ساعت پخش فیلم امری ناچیز است و هنگام استفاده از Mi 6 به عنوان تلفن هوشمند روزمره، به طور منظم قادر به رسیدن به 48 ساعت قبل از نیاز به شارژ مجدد خواهید بود. این یک شاهکار است که تعداد کمی از دستگاه ها می توانند با آن مطابقت داشته باشند.

    هیچ توسعه ذخیره سازی وجود ندارد. شما باید با 64 گیگابایت که در آن تعبیه شده است، گوشی خود را دریافت خواهید کرد. همچنین، علی رغم عدم وجود جک 3.5 میلی متری، Xiaomi Mi 6 به جای ضد آب بودن دارای امتیاز IP  است که فقط در برابر پاشش مقاوم است.

    خرید قاب گوشی Xiaomi Mi 6

    عملکرد Xiaomi Mi 6

    در آخر ، به خاطر داشته باشید که Mi 6 بودن یک دستگاه چینی ممکن است با شبکه بازی خوبی نداشته باشد. برای ضبط از TD-LTE B38  پشتیبانی می کند. ممکن است مسافت پیموده شده با شبکه های دیگر متفاوت باشد. مخصوصاً به جهت آنکه Mi 6 یک دستگاه دو سیم کارته است، می توانید مشکل را برطرف کنید، اما هنوز هم کمی دردسر ساز است.

    با توجه به قیمت سخت است که در مورد Xiaomi Mi 6 بحث کنیم. جدیدترین چیپست Snapdragon آن را قدرتمندتر از حد تصور می کند، دوربین ارائه شده مستحکم است و عمر باتری عالی بوده و طراحی و کیفیت ساخت کاملاً مناسب است در حالی که کوچکتر از انتظار برای کسانی که فکر می کنند پرچمداران اندرویدی کاملاً بزرگتر هستند جذاب خواهد بود.

    توجه داشته باشید که می توانید در خصوص تهیه قاب گوشی مناسب برای این مدل از گوشی شیائومی ، می توانید از روبان مارکت قاب گوشی با طرح دلخواه را سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن