جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max

    Xiaomi Mi Max مطمئناً اولین تلاش برای منطقه ای است که تا حد زیادی برای شیائومی ناشناخته است. در حالی که رقابت را از نظر قیمت پایین آورده است، در بسیاری از زمینه ها نیز پیشرفت کرده است. کیفیت ساخت ارزان دستگاه ، تجربه ضعیف نرم افزاری آن، مطرح است. اما هیچ یک از تلفن های هوشمند بی نقص نیستند و Mi Max امکانات زیادی را برای کاربر ارائه می دهد. دوربین چشمگیر ، عمر باتری عالی و عملکرد روان همه دلایل خوبی برای خرید این گوشی هستند.

    به تازگی ، چندین تولیدکننده، گوشی های هوشمند فوق العاده بزرگی را معرفی کرده اند، از جمله سامسونگ گلکسی A9 ، LeEco Le Max 2 و هواوی P8 Max. در حالی که گوشی های هوشمند پرچم دار مانند سامسونگ گلکسی S7 و HTC 10 از نظر اندازه صفحه نمایش حدود 5.2 اینچ قیمت داشته اند، شیائومی این روند را برای اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi Max به طور کامل نادیده گرفته است.

    Mi Max با صفحه نمایش 6.44 اینچی بسیار بزرگتر از آن چیزی است که بسیاری آن را عادی می پندارند، در نظر گرفته شده است. جالب اینجاست که شیائومی Mi Max را به عنوان یک دستگاه میان رده مقرون به صرفه قرار می دهد، دستگاهی که وعده می دهد که همچنان یک تجربه فبلت عالی را ارائه می دهد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max

    طراحی Mi Max

    اگر بخواهیم یک کلمه را برای توصیف طراحی Xiaomi Mi Max انتخاب کنیم، مطمئناً به آن یک گوشی معمولی خواهیم گفت. در حالی که هیچ چیز در مورد طراحی خاصی آن نیست، از ساختار آلومینیومی Mi Max راضی خواهد بود. زیرا ظاهر و احساس عالی را ارائه می دهد. همچنین چند جنبه طراحی وجود دارد که باعث می شود Mi Max کمتر در دست نگه داشته شود، مانند دکمه پاور و موقعیت یابی کامل و خواننده اثر انگشت که در آن خوب طراحی شده است.

    در حالی که درپوش های پلاستیکی در بالا و پایین Mi Max وجود دارد، که احتمالاً آنتن های لازم را در خود جای داده است، این درپوش ها نسبت به بقیه طرح نسبتاً با دوام است. هم از نظر رنگ و هم از نظر ظاهری می تواند قابل دفاع باشد.

    پس از بررسی بسیاری از تلفن های هوشمند شیائومی با کیفیت ساخت عالی در چند سال گذشته ، کیفیت ساخت ضعیف Xiaomi Mi Max جالبت نیست. این که آیا این مسئله برای شما مهم خواهد بود، در درجه اول به نحوه استفاده از تلفن بستگی دارد و نمی توان انکار کرد که این یک نقص بسیار مهم در دستگاه است.

    شیشه خمیده 2.5D در جلوی Mi Max دارای سه کلید خازنی روشن است که در طرح استاندارد شیائومی قرار گرفته است. حاشیه های کناری صفحه نمایش بسیار کوچک هستند، اگرچه بسیاری از حاشیه سیاه استفاده شده در اطراف صفحه نمایش مناسب نیست.

    صفحه نمایش Xiaomi Mi Max

    صفحه نمایش فوق العاده 6.44 اینچی  Xiaomi Mi Max را به خوبی در قلمرو فبلت قرار می دهد. در حالی که گاهی اوقات می توان از Mi Max با یک دست استفاده کرد، اما می تواند خیلی سریع خسته کننده باشد. هنگامی که به طور ناخودآگاه به اندازه Mi Max عادت کردید، در دست بسیار عادی تر به نظر می رسد. با این حال ، اندازه آن باعث می شود از بسیاری جیب ها خارج شود، که قطعاً جالب نیست.

    گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max

    کارایی شیائومی  Mi Max

    پردازنده Qualcomm Snapdragon 652 بار دیگر در گوشی شیائومی Mi Max ظاهر می شود و به مقایسه عملکرد آن با گوشی هایی با تراشه های بالاتر مانند Snapdragon 808 کمک می کند. MIUI ، نرم افزار سفارشی شیائومی ، روی Xiaomi Mi Max بسیار روان اجرا می شود. 3 گیگابایت رم مدل پایه به طور کلی برای چند وظیفه ای متوسط ​​تا سنگین کافی است.

    سخت افزار

    Xiaomi Mi Max کیفیت تماس فوق العاده ای را ارائه می دهد و سرعت 4G LTE را در این گوشی دریافت خواهید کرد. شایان ذکر است که Mi Max یک دستگاه دو سیم کارته قفل شده است و یکی از شیارهای سیم کارت به عنوان شکاف کارت microSD عمل می کند و به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی گوشی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

    چیزی که عجیب به نظر رسد، عقب نشینی شیائومی به microUSB است، در مقایسه با استاندارد در حال حاضر قدیمی و استاندارد پورت شارژ که در این گوشی در نظر گرفته شده است. در حالی که برخی مانند سامسونگ تصمیم گرفته اند تا USB Type-C را قبل از پیاده سازی در نظر داشته باشند، شیائومی همین چند ماه پیش با گوشی هایی مانند Mi 5 از آن استقبال کرد، بنابراین قرار دادن microUSB آنها در حال حاضر بیش از هر چیز گامی به عقب است. با این اوصاف، ممکن است microUSB برای کسانی که هنوز از استاندارد قدیمی استفاده می کنند و مایل به خرید کابل های جدید نیستند، جذاب باشد.

    عمر باتری

    عمر باتری با Xiaomi Mi Max در آزمایش عالی بود، به دلیل باتری غیر قابل جابجایی بسیار بزرگ 4850 میلی آمپر ساعتی آن می توان به خوبی در طولانی مدت از آن استفاده نمود. بسته به میزان استفاده از صفحه نمایش می تواند متفاوت باشد.

    خرید قاب گوشی Xiaomi Mi Max

    دوربین Xiaomi Mi Max

    Xiaomi Mi Max مجهز به دوربین پشتی بسیار قدرتمند 16 مگاپیکسلی f/2.0 با فلاش دوگانه LED است. پس از نگاه دقیق به نمونه تصاویر ، به نظر می رسد که دوربین Mi Max یکی از بهترین دوربین هایی است که در این نقطه قیمت دیده ایم. تصاویر با وضوح بالا و بازتولید رنگ دلپذیر و محدوده دینامیکی عالی ، واضح و با جزئیات ظاهر می شوند.

    همچنین شیائومی Mi Max را با نسخه اختصاصی اندروید خود، MIUI 7 ، روانه بازار کرده است، اگرچه بر روی اندروید 6.0 اجرا می شود ، اما MIUI تفاوت چشمگیری با اندروید موجود دارد. باید اشاره کنیم که می توانید برای تهیه و خرید قاب گوشی سفارشی خود از روبان مارکت اقدام کرده و طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن