جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 NFC

    گوشی های پرچمدار ممتاز از هر نظر، حتی از جمله قیمت، عالی هستند. خوشبختانه گزینه های میان رده خوب از طرف Google ، OnePlus ، Realme و دیگران عرضه شده است. هر چند Xiaomi Poco X3 NFC یک قدم فراتر می رود و قیمت آن کاهش می یابد.

    این محصول دارای وزن 215 گرم و ابعاد 76.5*9.4 *165.3 میلی متر است و روی کاغذ ، Poco X3 NFC چندان الهام بخش به نظر نمی رسد. شیشه گوریلا گلس 5 در جلو ، آلومینیوم در کناره ها و پنل پشتی پلی کربنات وجود دارد. هیچ دوربین موتوری یا مکانیزم کشویی وجود ندارد. با این حال، شیائومی به دلیل رویکردی نسبتاً جسورانه از زبان طراحی تلفن های خود منحرف شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 NFC

    طراحی گوشی Xiaomi Poco X3 NFC

    در قسمت پشتی POCO با حروف بزرگ چاپ شده است. قسمت دایره ای دوربین پشتی بالا و پایین Xiaomi Poco X3 NFC تراشیده شده است تا شکل متمایزی ایجاد کند. دور برجستگی دوربین نیز حاشیه ای فلزی وجود دارد تا آن را نیز متمایز کند. رنگ ها،خاکستری و آبی کبالت هستند که عناصر طراحی قوی را تکمیل می کنند تا به نظر زیبا بیایند. برای بالا بردن آن، یک نوار بزرگ در پشت وجود دارد

    در سمت چپ شیار دو سیم کارت و microSD وجود دارد. در سمت راست یک دکمه تنظیم صدا با ترکیبی از دکمه قدرت و اسکنر اثر انگشت در زیر آن قرار دارد. در بالا یک بلستر IR و یک میکروفون تعبیه شده است. در پایین یک بلندگو، یک درگاه USB-C ، یک درگاه هدفون 3.5 میلی متری و یک میکروفون وجود دارد. پیدا کردن اسکنر اثر انگشت در کنار آن بسیار آسان است که بسیار پاسخگو و دقیق است. حتی وقتی از قاب داخلی استفاده می کنید که مخروط دارد و اسکنر اثر انگشت در آن قرار گرفته، پیدا کردن آن آسان تر است.

    قطعا می توانید احساس کنید که پنل پشتی  Xiaomi Poco X3 NFCاز پلاستیک ساخته شده است. با فشار خم می شود. با این اوصاف، پلاستیک به مراتب کمتر مستعد ترک خوردن در اثر ضربه است، بنابراین همه چیز مناسب است. در وزن 215 گرم ، این تلفن در دست بزرگ و سنگین است اما محکم و خوب ساخته شده است.

    Xiaomi Poco X3 NFC دارای استاندارد IP53 است که در برابر گرد و غبار و اسپری های آب محافظت می شود. انتظار نداشته باشید که دستگاه در مدت طولانی در باران شدید زنده بماند. با این وجود اغلب دستگاه های مقرون به صرفه با رتبه IP عرضه نمی شوند، بنابراین IP53 انتخاب خوبی است.

    صفحه نمایش شیائومی Poco X3

    صفحه نمایش مسطح 6.67 اینچی Xiaomi Poco X3 NFC با حاشیه های نسبتاً نازک احاطه شده است و دارای یک سوراخ بسیار کوچک در مرکز و در بالای صفحه است. حتی کوچکتر از سوراخ گلکسی نوت 20 است که آن را از راه دور نگه می دارد و هنگام بازی یا تماشای محتوا توجه شما را منحرف نمی کند.

    صفحه نمایش بزرگ دارای نرخ تازه سازی بالا است که برای محتوا عالی است. حداکثر روشنایی 440 نیت را حفظ می کند که در نور خورشید قابل استفاده است، اگرچه در صدر نمودارهای روشنایی قرار ندارد. بسیار سریع و پاسخگو است، با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ لمسی 240 هرتز به تلفن کمک می کند سریعتر از آنچه هست، احساس شود.

    گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 NFC

    عملکرد  Poco X3 NFC

    Xiaomi Poco X3 NFC از Qualcomm Snapdragon 732G استفاده می کند، به این معنی که اگر دنبال یک بازی هستید، این برای شما مناسب نیست. عملکرد چیپست کمی بهتر از Pixel 4a است، اما همچنان سخت افزار میان رده پایین است.

    در ترکیب با 6 گیگابایت رم ، Poco X3 بیشتر اوقات نسبتاً سیال به نظر می رسد. تا زمانی که سخت افزار را به محدوده خود نرسانید، تجربه کاربر خوب است. هرچند کامل نیست اگرچه در بیشتر مواقع سیال به نظر می رسد، اما همچنان تاخیر گاه به گاه را تجربه می کنید.

    بازی های سه بعدی سطح پایین روی Poco X3 NFC بسیار خوب اجرا می شوند. معرفی بازی های سه بعدی درجه یک ، محدودیت های چیپست را آشکار می کند. با افت عملکردی روبرو خواهید شد که هر چند نادر است، اما حواس شما را پرت می کند. ضمن آنکه این همه جانبه ترین تجربه بازی موجود نیست.

    باتری با دوام طولانی

    باتری فوق العاده 5،160mAh شیائومی Xiaomi Poco X3 NFC فقط اعداد یک صفحه نیست. این باتری به طور مداوم دو روز کامل دوام دارد. برای افرادی که معمولاً به تلفن خود چسبیده اند، می توان انتظار داشت که Poco X3 NFC با استفاده مکرر تا زمان خواب زنده بماند.

    شارژر شامل 33 وات، دستگاه را از 0 تا 100 درصد در 63 دقیقه شارژ می کند. این سریع ترین شارژر جهان نیست، اما باید به خاطر داشته باشید که باید یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شارژ کند. انتظار می رود که شیائومی در این مدل شارژ بی سیم را کنار گذاشته باشد.

    نرم افزار Xiaomi Poco X3 NFC

    Xiaomi Poco X3 NFC از رابط کاربری MIUI 12 در بالای اندروید 10 استفاده می کند. برند پوکو به دلیل ارتقاء به موقع پلتفرم از شهرت مشابه وان پلاس یا سامسونگ برخوردار نیست. احتمال دریافت Poco X3 NFC بیش از یک به روز رسانی عمده بسیار اندک است.

    پوسته نرم افزاری این دستگاه، با اندکی زیبایی دوباره طراحی شده از اندروید موجود خارج می شود. شیائومی با این تکرار به دنبال ظاهری دوستانه، صاف و تمیز است. در پس زمینه، نرم افزار برنامه ها، مصرف باتری و خدمات داده را برای بهینه سازی عمر باتری مدیریت می کند.

    خرید قاب گوشی Poco X3

    دوربین شیائومی پوکو ایکس 3

    شیائومی تصمیم خوبی گرفت که روی دوربین اصلی، فوق عریض و سلفی Poco X3 NFC تمرکز کند. دوربین های عمق و ماکرو بیشتر برای تقویت صفحه مشخصات وجود دارند و در نتیجه کاربرد چندانی ندارند. با این حال، سه دوربین مهم به طرز شگفت آوری مناسب هستند.

    عکس های واحد بازبینی Xiaomi Poco X3 NFC ، هم روی صفحه نمایش تلفن و هم روی صفحه کامپیوتر بسیار خوب به نظر می رسند. در ظاهر ، رنگ و جزئیات زیادی احساس می شود. برای رسانه های اجتماعی، کیفیت این عکس ها مناسب است. با بزرگنمایی، می توانید شاهد صاف شدن و کاهش نویز در بازی باشید. اگر اینکه نور زیادی وجود داشته باشد، تصاویر کمی گل آلود به نظر می رسند. برای سنسور 64 مگاپیکسل، وضوح آنچنان که انتظار دارید وجود ندارد.

    این امکان فراهم است که پس از تهیه گوشی هوشمند خود، برای خرید قاب گوشی با طرح دلخواه ، به سراغ دسته بندی های متنوع روبان مارکت رفته و متناسب با طرح و سلیقه خود، آن را انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن