جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 Pro

    Xiaomi Poco X3 Pro بهترین تلفن همراه است که می توانید با قدرت چشمگیر و صفحه نمایش صاف، آن را تحویل بگیرید. این گوشی دارای عمر طولانی باتری، صفحه نمایش فوق العاده 120Hz بوده و بدون  5G طراحی شده است. لازم به ذکر است که شما می توانید به سادگی، پس از انتخاب گوشی همراه خود، برای آن قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه را از سایت روبان مارکت انتخاب کنید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 Pro

    طراحی  Poco X3 Pro

    Xiaomi Poco X3 Pro شباهت زیادی به Poco X3 NFC دارد. قسمت پشتی شیائومی، مجهز به پوشش تمام پلاستیک است. شیائومی در Poco X2 2020 از شیشه در بخش پشتی استفاده کرد، اما این گوشی و Poco X3 NFC تا حد زیادی پلاستیکی هستند. هیچ نوار شیشه ای روی جلد صفحه و بالاترین لایه محافظ دوربین وجود ندارد. این امر در بین گوشی های ارزان قیمت رایج است. البته شیشه زمانی رایج بود اما حالا اینطور نیست.

    Xiaomi Poco X3 Pro دارای یک اسکنر اثر انگشت در بخش کناری خود است و در صفحه نمایش نیست، اما عالی است. شما یک جک هدفون دریافت می کنید و بلندگوهای استریو با حداکثر حجم خوب و خروجی میان رده کافی برای جلوگیری از صداهای نازک وجود دارد. می توانید به راحتی ساعت ها به پادکست های Xiaomi Poco X3 Pro گوش دهید که این کار را به خوبی انجام می دهد. این گوشی در اندازه 165.3*9.4*76.8 میلی متر بوده و با وزن 215 گرم نسبتا سنگین است.

    صفحه نمایش شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

    ما می توانیم صفحه نمایش را مسئول اندازه بزرگتر Xiaomi Poco X3 Pro بدانیم که ارزشش را دارد. این صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. برداشتهای اول ، دوم و سوم عالی هستند.

    صفحه نمایش Poco X3 Pro واضح به نظر می رسد، رنگ آن پررنگ است و اندازه نسبتاً بزرگ فوراً به شما این حس را می دهد که برای بازی ها ، فیلم ها به خوبی ساخته شده است. به نظر می رسد تلفن های Poco در بین افرادی که دوست دارند از فناوری زیادی استفاده کنند، محبوب باشد.

    داشتن صفحه نمایش 120 هرتز با این قیمت بسیار عالی است و تغییر بین 60 هرتز و 120 هرتز ، نشان می دهد که حرکت سریع منوی اندروید با سرعت تازه سازی بسیار افزایش یافته است. روشنایی در کلاس پیشرو نیست. به نظر می رسد این گوشی، در روزهای روشن کمی در فضای باز به افزایش توربو می پردازد.

    گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 Pro

    دوربین  Xiaomi Poco X3 Pro

    برش هایی که شیائومی برای قرار دادن یک پردازنده نسبتاً بالا ایجاد کرده است، به شدت در دوربین Xiaomi Poco X3 Pro احساس می شود. روی کاغذ سخت افزار معمولی برای این کلاس دارد. یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

    با این حال ، عملکرد دوربین اصلی Poco X3 Pro به مراتب ضعیف تر از برخی گزینه های دیگر است. البته تصاویر نسبتاً نرم هستند و نرمی در سطح فوق عریض افزایش می یابد، همانطور که از سنسور 8 مگاپیکسل مقرون به صرفه انتظار می رود.

    Poco X3 Pro می تواند عکس های خوبی بگیرد و دارای یک حالت شبانه مفید است که تفاوت زیادی در محدوده دینامیکی و روشنایی تصاویر ایجاد می کند. با این حال ، Realme 8 Pro ، Redmi Note 10 Pro و Xiaomi Poco X3 NFC عملکرد بهتری دارند. هر چند دوربین سلفی بسیار مناسب است. از سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده می کند.

    عملکرد و مشخصات Poco X3 Pro

    Xiaomi Poco X3 Pro با چیپست خود مقدار زیادی از کیفیت یک گوشی مناسب را تشکیل می دهد. این اسنپدراگون 860 است، پردازنده ای که باید بسیاری از شما را به خود جلب کند. این چیپست میان رده با قدرت مشابه Snapdragon 855 Plus است که در گوشی هایی مانند Asus ROG Phone 2 و OnePlus 7T استفاده می شود. Poco X3 Pro بهترین گوشی Fortnite مقرون به صرفه ای است که می توانید دریافت کنید. جدا از تاخیرهای کوتاه هنگام بارگیری محتواهای جدید، این گوشی را تا حداکثر 30 فریم بر ثانیه می برد.

    خرید قاب گوشی Poco X3 Pro

    عمر باتری  Xiaomi Poco X3 Pro

    عمر باتری بسیار خوب حتی در حالت 120 هرتز دارد و شارژ متوسط ​​نسبتا سریع در آن طراحی شده است. Poco X3 Pro همانند Poco X3 NFC دارای باتری 5160 میلی آمپر ساعتی است. استقامت آن نیز به طرز چشمگیری قابل توجه است، حتی با یک پردازنده بسیار قوی تر ارائه شده است. هنگامی که حالت نمایش 120 هرتزی را روشن می کنید، به طور معمول با 40 درصد یا بیشتر شارژ تا پایان روز باقی خواهد ماند.

    توجه داشته باشید که برای محافظت بیشتر از گوشی های ارزشمند و هوشمند خود، می توانید به سادگی در سایت تخصصی روبان مارکت وارد شده و یکی از قاب های گوشی در طرح دلخواه را انتخاب کنید. طرح های خلاقانه و بی نظیر آن به دلیل چاپ در کیفیتی بسیار بالا، دارای دوام و درخشندگی زیادی است که می تواند مدت های طولانی جذابیت خود را حفظ کند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن