جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C

    شیائومی محصول دیگری را معرفی کرده است که واقعاً شایسته توجه است. گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C نه تنها یک گوشی هوشمند مدرن است که پشتیبانی NFC را دریافت کرده است، بلکه دارای یک پردازنده خوب MediaTek Helio G35 و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری است. علاوه بر این، دستگاه یک دوربین اصلی سه گانه دریافت کرده و دارای یک نسخه جهانی از سیستم عامل است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C

    مشخصات شیائومی ردمی 9 سی

    این محصول دارای صفحه نمایش 6.53 اینچ IPS با 720 * 1600 پیکسل با پردازنده MediaTek Helio G35 Octa Core 2.3 گیگاهرتز است که دارای GPU: PowerVR GE8320 بوده و حافظه داخلی آن  32 یا 64 گیگابایت بوده و افزونه حافظه نیز تا 512 گیگابایت می باشد. همچنین دوربین اصلی 13MP + 2MP + 2MP و دوربین جلو 5MP است. این گوشی Xiaomi Redmi 9C مجهز به اتصال میکرو USB می باشد و در وزن 196 گرم و ابعاد 164.9*9* 77 میلی متر طراحی و عرضه شده است. در جعبه این محصول، یک سوزن سینی سیم کارت، یک آداپتور برق 10 واتی و یک کابل Micro USB است.

    طراحی شیائومی ردمی 9 سی

    مدل جدید شیائومی ردمی 9 سی از پلاستیک با دوام و ساختار درب پشت ساخته شده است. این گوشی هوشمند در سه رنگ خاکستری، آبی و نارنجی ارائه می شود. کیفیت ساخت، مانند سایر مدل های گوشی های هوشمند در ردمی، از استاندارد بالایی برخوردار است. هیچ صدای جیر جیر و صدایی وجود ندارد. در این حالت دکمه ها با بازخورد خوب فشار داده می شوند.

    در پشت گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C ، دوربین اصلی و یک فلاش ال ای دی تعبیه شده است. در بخش مرکزی نیز اسکنر اثر انگشت به شکل گرد طراح شده است. دکمه تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست است.در طرف مقابل، شکافی برای کارت های دو نانو سیم کارت و یک کارت حافظه تا 512 گیگابایت تعبیه شده است.

    این یک شکاف ترکیبی نیست و می توان از هر شکاف همزمان استفاده کرد. یک جک صوتی 3.5 میلی متری در قسمت فوقانی نصب شده است و سرانجام ، در پایین، یک درگاه Micro USB برای شارژ ، یک سوراخ میکروفون و بلندگوی اصلی وجود دارد.

    در قسمت جلویی، این دستگاه یک صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی با وضوح HD + یا 1600 * 720 پیکسل دریافت کرد. صفحه نمایش رنگ های کاملاً غنی و درخشان دارد. حتی در هوای آفتابی، روشنایی صفحه برای خواندن راحت کافی است.

    Xiaomi Redmi 9C شاخص هایی مانند 70.8٪NTSC و نسبت کنتراست 1500: 1 را دریافت کرد. علاوه بر این، این تلفن هوشمند دارای تنظیمات گسترده ای است که در آن می توانید محافظت از چشم آبی و حالت خواندن را انتخاب کنید.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 9C

    عملکرد و سیستم عاملXiaomi Redmi 9C

    پردازنده Helio G35 را می توان در دو اسمارت فون ارزان قیمت دیگر از Readme مدل های C11 و C15 یافت. پردازنده Helio G35 هشت هسته با حداکثر سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز دریافت کرد. این چیپ ست با شتاب دهنده گرافیکی PowerVR8320 نیز کار می کند.

    اگر درباره بازی ها صحبت کنیم، این تلفن هوشمند حتی سخت ترین و سنگین ترین بازی ها را اجرا می کند، اما فراموش نکنید که این یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است و برای سرگرمی مداوم در بازی ها در نظر گرفته نشده است. همچنین، این گوشی هوشمند دو تغییر حافظه دریافت کرده است. 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. Redmi 9C یک سیستم عامل تمیز دارد که این سیستم عامل بر روی اندروید 10 با رابط کاربری MiUI ساخته شده است.

    رابط کاربری خود بسیار سریع است و هیچ تاخیری وجود ندارد. هر برنامه ای به سرعت باز می شود و بسیار نرم و بدون تکان می خورد. ویژگی مهم دیگر وجود ماژول NFC است. علاوه بر این ، Xiaomi Redmi 9C یک شبکه Wi-Fi دوگانه با AC ، بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از سیگنال GPS دقیق و سریع دریافت کرد.

    دوربین ردمی 9 سی

    دوربین سه گانه در Redmi 9C واقعی است و هر سنسور بی نقص کار می کند. ماژول اصلی دارای وضوح 13 مگاپیکسلی است و کیفیت تصویر خوبی را در ساعات روز نشان می دهد. این در حالی است که در دوربین ها دوم و سوم از رزولوشن 2 مگاپیکسلی استفاده می شود که جهت عکس های ماکرو و بوکه استفاده می شود. البته نتیجه عکس های ماکرو بهترین نیست، اما عکس های پرتره به اندازه کافی خوب هستند.

    خرید قاب گوشی Xiaomi Redmi 9C

    باتری  Redmi 9C

    نکته مثبت دیگر در مورد Xiaomi Redmi 9C ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است. با توجه به اینکه وضوح صفحه نمایش فقط 720p است، مانند وضوح Full HD ، مصرف برق قابل توجه نخواهد بود. همچنین پردازنده جدید و مدرن مدیاتک مصرف برق خوبی را نشان می دهد. در عمل، این گوشی هوشمند، هنگام تماشای فیلم در Youtube با حداکثر روشنایی در یک ساعت ، حدود 9٪ شارژ را صرف کرد.

    به طور کلی، دو روز کامل برای Redmi 9C مشکلی نخواهد داشت. بنابراین، دوام باتری با یک بار شارژ یک نقطه قوت است. اما در اینجا جنبه منفی نیز وجود دارد. این شارژ کند از طریق درگاه Micro USB به همراه یک آداپتور برق 10 واتی می باشد. شارژ کامل از 0 تا 100٪ کمی بیش از سه ساعت از وقت شما را می گیرد.

    بنابراین مزیت اصلی Xiaomi Redmi 9C ارزان قیمت وجود ماژول NFC است. سایر ویژگی ها، برای تلفن های هوشمند ارزان قیمت، صفحه نمایش بزرگ و روشن، پردازنده مدرن و ظرفیت باتری زیاد است. شما می توانید برای محافظت بیشتر از گوشی هوشمند شیائومی خود، از سایت روبان مارکت، قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه را خرید کنید. برای این کار لازم است تا با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن