جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 7

    در جهت معرفی گوشی هوشمندRedmi Note 7 می توان گفت که این دستگاه، با عمر باتری عالی، صفحه نمایش خوب، دوربین مناسب و چیپست قدرتمند، یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. کمپانی شیائومی مطمئناً ترجیح داده است که از دیگر رقبا جا نمانده و چندین دستگاه مختلف را با تعداد مگاپیکسل متورم منتشر کرده است. از بین آن ها  Redmi Note 7Xiaomi ، دارای بهترین قیمت است.

    شما می توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص این گوشی هوشمند شیائومی در روبان مارکت دریافت کنید. برای این کار، می بایست با کارشناسان این سایت تماس گرفته و سوالات خود را اعلام نمایید. همچنین می توانید برای گوشی همراه ارزشمند خود، قاب گوشی با کیفیت و با دوامی را تهیه کنید که دارای طرح هایی متفاوت و منحصر به فرد بوده و می تواند مدت های زیادی جذابیت و ماندگاری رنگ خود را حفظ نماید.

    ویژگی های اصلی

    این گوشی با یک باتری 4000 میلی آمپری، یک چیپ ست هشت هسته ای Snapdragon 660 ، یک صفحه پشتی شیشه ای، یک صفحه نمایش 1080p روشن در بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است که دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی، بیشتر عکس های 12 مگاپیکسلی را می گیرد.

    در خصوص طراحی، از نمای جلو ، Redmi Note 7Xiaomi یک گوشی هوشمند مدرن است که صفحه نمایش آن، دارای یک شیار کوچک است که تقریباً همه چیز را تحت پوشش قرار می دهد و تجربه غوطه وری را به وجود می آورد. با اندازه 6.3 اینچ، یک صفحه نمایش بزرگ است که به دلیل باریک بودن بدنه آن را واقعا احساس نمی کند.

    با شیار کوچک، این صفحه نمایش، برای تماشای فیلم و محتوا ساخته شده است. با رزولوشن 1080 ، وضوح آن به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.

    شیائومی ردمی نوت 7 از یک دوربین پشتی با لنز دوگانه استفاده می کند و یکی از این لنزهای دوربین با رزولوشن فوق العاده 48 مگاپیکسلی ارائه شده است. اگر بخواهیم نکته ای منفی در تلفن های شیائومی بیان کنید در نرم افزاری است که در آن به کار رفته است که در مقایسه با اندروید در نظر گرفته می شود. پلت فرم Qualcomm Snapdragon 660 و RAM 3/4 گیگابایت به اضافه  32/64 گیگابایت microSD با ظرفیت باتری 4000mAh در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است.

    دوربین گوشی

    این دوربین برای عکسبرداری در نور مناسب است که می تواند برای هر دوربینی استاندارد باشد. وقتی نور کمی افت می کند، نتایج کمی صاف به نظر برسند. به همین ترتیب، تصاویر HDR یعنی دامنه دینامیکی بالا، می توانند کمی نامناسب باشد که البته این در مقایسه با دیگر رقبا بیان شده است.

    حالت شب با توجه به این که این تلفن Redmi به طور قابل توجهی ارزان تر است، می تواند راضی کننده باشد. نویز تصویر در نور کم است و می توان تصاویر مطلوبی را با توجه به آن که یک گوشی همراه ارزان قیمت است، دریافت نمود.

    گوشی همراهی کاربردی

    می توان گفت که گوشی هوشمند Redmi Note 7  Xiaomi در یکی از سیستم عامل های میان رده کوالکام قرار دارد. همچنین کیفیت و قدرت گوشی های شیائومی طی سال های گذشته به طور مداوم در حال بهبود است و این در حالی است که قیمت Redmi نیز کاهش می یابد.

    Redmi Note 7 قرار نیست مانند یک Pixel Google عکس بگیرد، یا به اندازه آیفون شیک به نظر برسد یا به سرعت Galaxy Samsung کارها را انجام دهد. اما می توان گفت که با توجه به قیمتی که ارائه شده است، می تواند یکی از گوشی های هوشمند کاربردی برای بسیاری از کسانی باشد که می خواهند گوشی همراه ارزان تری را تهیه کنند.

    شما می توانید برای کسب مشاوره از کارشناسان روبان مارکت در این خصوص با بخش فروش تماس بگیرید. همچنین بهترین قاب های گوشی در طرح های مختلف را در این سایت مشاهده خواهید کرد که هر یک دارای کیفیتی عالی و ماندگاری بسیار بالایی بوده و طرح و نقش انتخابی شما را تا مدت ها بدون رنگ رفتگی حفظ می کند. ضمن آنکه می توانید تصویری را که مد نظر دارید، در سایت روبان مارکت آپلود کرده و سپس با برخورداری از یک کیفیت چاپ عالی، آن را روی قاب گوشی، ماگ یا تابلو تحویل بگیرید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن