جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro

    Redmi نام تجاری گوشی های ارزان قیمت شیائومی است، اما در حالی که تلفن های آن همیشه قیمت های پایین دارند، اما برخی از ویژگی های مناسب نیز به ارمغان می آورد و Xiaomi Redmi Note 8 Pro شاید بهترین نمونه برای این امر باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    Redmi Note 8 Pro بالاترین رده های سری Redmi Note 8 است، اگرچه اشتراکات زیادی بین تلفن های فراتر از رابط کاربری وجود ندارد و با وجود پیشرفته تر از چند گوشی Redmi دیگر، نوت 8 پرو هنوز کاملاً مقرون به صرفه است.

    این گوشی دارای مجموعه ای از ویژگی هایی است که انتظار نمی رود در یک تلفن ارزان قیمت وجود داشته باشد، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سه اسنیپر دیگر، یک نمایشگر بزرگ + HD ، یک باتری بزرگ و یک چیپست مناسب وجود دارد.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro

    طراحی Redmi Note 8 Pro

    Xiaomi Redmi Note 8 Pro به طرز شگفت انگیزی شبیه Realme X2 Pro است، بنابراین اگر آن تلفن را دیده اید اساساً کار با این گوشی را می شناسید. این یک گوشی بزرگ و نسبتاً سنگین است، همچنین ضخیم نیز می باشد.

    در پشت گوشی یک برجستگی عمودی دوربین در مرکز بالا وجود دارد که یکی دارای حسگر اثر انگشت است که در نگاه اول به نظر یکی از لنزها می رسد، لنز دیگری نیز در کنار آن قرار دارد. در سمت راست گوشی همراه، دکمه تنظیم صدا و پاور تعبیه شده است و درگاه USB-C به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری در قسمت پایین این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

    Redmi Note 8 Pro به لطف صفحه نمایش 6.53 اینچی که در بالای صفحه واقع شده است، نسبتاً کوچک است. این یک صفحه نمایش 1080*2340  LCD   است که همان فناوری صفحه نمایش است که انتظار می رود در یک گوشی با این قیمت طراحی شده باشد. اگرچه رنگ ها شاید کمتر از حد باشد، اما وضوح مناسب، تا حدی آن را جبران می کند. اگرچه یک نمایشگر بزرگ برای مشاهده محتوا، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر خوب است، اما مسلما تلفن بسیار بزرگ است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro

    دوربین ردمی نت هشت پرو

    Xiaomi Redmi Note 8 Pro دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که یکی از مهم ترین تصاویر آن است، اما یک سنسور عمیق ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. دوربین 64 مگاپیکسلی هنگام استفاده از آن در محیطی با نور مناسب، تصاویر بسیار مناسبی می گیرد.

    بنابراین اگر دوست دارید از تنظیمات طبیعی یا به هر طریقی در فضای باز عکس بگیرید، این می تواند یک ابزار واقعا خوب برای شما باشد. این را نیز باید اضافه کنیم که اندازه پیکسل بسیار کوچک است، بنابراین عکسبرداری در نور کم و حالت شبانه عکس هایی را می گیرد که کاملاً پر سر و صدا هستند.

    در این گوشی شیائومی، تصاویر منطقی به نظر می رسند، اما در لبه های تصاویر کمی تحریف وجود دارد، بیشتر از آنچه در گوشی های دیگر دارای نرم افزار لغو اعوجاج است. همانطور که می توانید از سنسورهای 2 مگاپیکسلی انتظار داشته باشید، دوربین های اندازه گیری ماکرو و عمق خیلی مفید به نظر نمی رسند. ت

    صاویر ماکرو بسیار کم رزولوشن هستند، اگرچه نسبتاً درخشان بوده و هنگامی که با آن یا بدون آن عکس می گیرید، متوجه تأثیر سنسور عمق بر کیفیت تصویر نمی شوید.

    باتری شیائومی Redmi Note 8 Pro

    باتری Xiaomi Redmi Note 8 Pro 4500 میلی آمپر ساعت است که اندازه خوبی دارد، اما همانند تعداد زیادی از گوشی های شیائومی، دارای باتری بزرگ هستند. Note 8 Pro دارای عملکرد کاملا خوبی است. بنابراین انتظار می رود تلفن حداقل یک روز از شارژ کامل باتری دوام بیاورد.

    ضمن آن که ردمی نوت 8 پرو از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند که تقریباً برای یک گوشی با این قیمت متوسط ​​است و در حالی که شارژ آن خیلی طول نمی کشد، از سرعت قابل توجهی برخوردار می باشد.

    خرید قاب گوشی Redmi Note 8 Pro

    ویژگی ها و مشخصات

    Xiaomi Redmi Note 8 Pro  دارای Android 9 Pie است ، اما می توان آن را به Android 10 ارتقا داد. این عمدتا یک تغییر زیبایی شناختی است، اما لازم به ذکر است که تلفن همراه با چند برنامه نرم افزارهای کاربردی همراه است که ممکن است بخواهید بلافاصله حذف کنید.

    چیپست این گوشی هوشمند شیائومی نیز یک MediaTek Helio G90T است که دقیقاً عالی ترین قطعه کیت نیست. MediaTek معمولاً گوشی های میان رده و مقرون به صرفه را تولید می کند و این یکی است از چیپ ست های بهتر این شرکت است.

    نکته مهمی که در این جا مطرح است این است که در قیمت منظور شده برای این گوشی هوشمند، رم 6 گیگابایت تعبیه شده است. می توان گفت که شیائومی ردمی نوت 8 پرو می تواند در شمار برترین گوشی های مقرون به صرفه قرار گیرد و در میان گوشی های میان رده می تواند عملکردی مناسب داشته باشد.

    مطمئناً تلفن کمی بزرگتر از چیزی است که به طور معمول نیاز است که ممکن است برخی از کاربران  آن را انتخاب نکنند. کیفیت صفحه نمایش، مشخصات دوربین اصلی و دوام باتری همه از نظر قیمت چشمگیر هستند، بنابراین هنگامی که آنرا بررسی می کنید، انتظار می رود این گوشی هوشمند شیائومی را در لیست بهترین تلفن های ارزان قیمت و بهترین گوشی های شیائومی منظور کنید.

    در صورتی که گوشی هوشمند مورد انتظار خود را تهیه کردید، می توانید برای محافظت بیشتر از آن و زیباسازی خلاقانه گوشی هوشمند خود، در دسته بندی های روبان مارکت؛ از طرح های دلخواه آن انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن