جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8T

    اگر به دنبال بهترین تلفن ارزان قیمت برای خود هستید ، Xiaomi Redmi Note 8T رقیب مناسبی است اما بدون نقص نیست. اگرچه قابلیت های دوربین آن از نظر قیمت چشمگیر است و از عمر باتری مناسبی برخوردار است، اما استفاده از آن در برخی مواقع بسیار کند است.

    هنگامی که شیائومی Mi Note 10 را در اواخر سال 2019 به بازار عرضه کرد، از Redmi Note 8T نیز از برند ارزان خود رونمایی کرد، البته با سر و صدای کمتری همراه بود. شیائومی ردمی نوت 8 تی از این جهت قابل توجه است که در زمان عرضه، ارزان ترین گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی بود که هزینه آن نسبت به گوشی های دیگر با همان سنسور وضوح بالا کمتر بود.

    برای دادن هزینه های کامل به Note 8T ، دوربین چشمگیر است و اگر بودجه کافی دارید یکی از بهترین گزینه هایی است که برای عکاسی نیاز است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق العاده گسترده ای 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و عمق سنجش 2 مگاپیکسلی، تصاویر مناسبی می گیرد. اگرچه برخی از سنسورها از سایر محصولات کمتر مفید هستند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8T

    طراحی مناسب Redmi Note 8T

    Xiaomi Redmi Note 8T دارای ویژگی های دیگری است که همیشه در یک گوشی مقرون به صرفه پیدا نمی کنید. این گوشی دارای ظاهری اندرویدی استاندارد است که دارای چانه نسبتاً بزرگی در زیر صفحه و یک بریدگی در بالای آن است. در پشت گوشی سنسور اثر انگشت و همچنین برجستگی دوربین چهار لنز وجود دارد که کمی بزرگتر از گوشی های دیگر است، اما مطمئناً بزرگترین چیزی که دیده اید نیست.

    در سمت راست تلفن، هنگامی که صفحه نمایش به سمت شما قرار دارد، یک دکمه تنظیم صدا و دکمه روشنایی وجود دارد. این دکمه روشن و خاموش و حسگر اثر انگشت کاملاً قابل دسترسی است، اما افرادی که دست کوچکتر دارند، ممکن است کمی با زحمت به آنها برسند. همچنین نوت 8 تی دارای یک پورت USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری است.

    از نظر ابعاد ، Redmi Note 8T دارای ابعاد 161.1 *75.4 * 8.6 میلی متر است، اما ما وزن 200 گرمی آن را در قسمت سنگین نسبت به سایر گوشی های ارزان قیمت خواهید یافت. به طور کلی تلفن برای استفاده خوب است، اما کمی هم بزرگ است، بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه جمع و جور هستید، این مطمئنا برای شما مناسب نیست.

    صفحه نمایش ردمی نوت تی 8

    صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 8T دارای رزولوشن 1080 * 2340 است، بنابراین از وضوح بسیار بالایی برخوردار است، اما همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD است که همان صفحه نمایش را دارد که به طور کلی در دستگاه های ارزان قیمت مشاهده می کنید. صفحه های LCD به طور کلی خوب به نظر می رسند، اما بیشتر اوقات در مقایسه با پانل های LED ، آنها را کمی ناامید کننده می بینید.

    صفحه نمایش Redmi Note 8T رنگ را کمرنگ، با روشنایی و کنتراست مناسب نشان می دهد. با گفتن این نکته، اگر زیاد به کیفیت صفحه نمایش تلفن خود اهمیت نمی دهید، ممکن است خیلی روی شما تأثیر نگذارد. صفحه نمایش به صورت مورب 6.3 اینچ است، بنابراین برای یک گوشی ارزان قیمت نسبتاً بزرگ است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8T

    دوربین Redmi Note 8T

    Xiaomi Redmi Note 8T ارزان ترین تلفن با سنسور 48 مگاپیکسلی است و این گوشی یکی از بهترین دوربین ها را در براکت قیمت خود دارد. این دوربین 48 مگاپیکسلی با دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی و عمق سنجش 2 مگاپیکسلی به آن پیوسته است، هرچند که در دو مورد اخیر زیاد برجسته نیست.

    تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی کاملاً مناسب و معقول به نظر می رسند، زیرا بدون دستکاری مصنوعی، درخشان و بسیار پر جنب و جوش هستند. این امر با پیکسل زنی حاصل می شود، بنابراین دوربین در واقع با ترکیب 4 پیکسل در 1 برای گرفتن نور زیاد، تصاویر 12MP می گیرد، اگرچه تصاویر 48MP نیز امکان پذیر است.

    در این گوشی، بزرگنمایی اپتیکی وجود ندارد، اما می توانید به صورت دیجیتالی تا 8 برابر این کار را انجام دهید. در حالی که تصاویر بزرگنمایی 2 برابر منطقی به نظر می رسند، توصیه می شود از بزرگنمایی 8 برابر دور بمانید، مگر اینکه عکس های تار و پیکسلی بخواهید. دوربین فوق عریض نیز عکس های نسبتاً مناسبی می گیرد. اگرچه رنگ ها نسبت به دوربین اصلی کم نور تر به نظر می رسند، اما در تمام مدت چندان قابل توجه نیست.

    مشخصات و عملکرد ردمی نوت 8 تی

    بزرگترین نقطه ضعف Xiaomi Redmi Note 8T قدرت پردازشی آن است، زیرا چیپست Snapdragon 665 آن برای بسیاری از کارهای رایج تلفن های هوشمند به نظر کافی سریع نیست. از کارهای ساده، مانند حرکت بین برنامه ها و راه اندازی بازی ها، تا فرایندهای سنگین تر مانند گوش دادن به موسیقی هنگام عکس گرفتن یا بازی کردن که اکثر تلفن ها از پس آن برمی آیند، کند عمل می کند.

    بسته به آنچه بازی می کنید، عملکرد کاملاً منطقی است. بازی های سبک فقط با کمی تأخیر اجرا شده و به نوعی Call of Duty Mobile روان و بدون تاخیر است، اما هنگامی که مواردی از قبیل PUBG Mobile را اجرا کنید در مشکلات قطع و تأخیر دچار مشکل می شوید.

    خرید قاب گوشی Redmi Note 8T

    نرم افزار و عمر باتری  Redmi Note 8T

    همانند تمام تلفن های شیائومی، Redmi Note 8T رابط کاربری MIUI (UI) را که در بالای اندروید قرار گرفته است اجرا می کند، در این مورد Android 9 است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فضای ذخیره سازی 10 گیگابایتی توسط سیستم انجام می شود، بنابراین هنوز عملکرد مناسب MIUI وجود دارد. Xiaomi Redmi Note 8T دارای ظرفیت باتری 4000 میلی آمپرساعتی است که با توجه به پیشرفت گوشی های هوشمند بسیار مناسب است و حداقل به مدت یک روز کامل به راحتی دوام می آورد.

    در صورتی که گوشی مورد علاقه خود را تهیه کردید، می توانی برای خرید قاب گوشی با طرح دلخواه خود نیز در روبان مارکت اقدام نمایید. برای این کار کافیست طرح دلخواه خود را برای کارشناسان روبان مارکت بارگیری کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن