جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9

    شیائومی با داشتن Xiaomi Redmi Note 9 ، دوام شارژ باتری و عکاسی را به عنوان اولویت های دوگانه خود افزایش می دهد، در نتیجه یک تلفن ارزان قیمت تولید می شود که با وزن های متفاوتی عرضه می کند. سازش در عملکرد و طراحی به این معنی است که این یک گوشی برتر و کامل نیست، اما نشان دادن قدرت در تعدادی از مناطق ، آن را به یک گزینه مناسب تبدیل می کند.

    اگر از عملکرد خوب Redmi Note 9 کمی ناامید شوید، از دوربین آن بسیار راضی خواهید بود. حتی مورد چشمگیر تر، استقامت باتری Redmi Note 9 است. این برای دو روز استفاده کامل خوب است، در کمترین حالت از باتری بسیار بزرگ 5020 میلی آمپری راضی خواهید بود. این یک رویکرد متفاوت است که منجر به ابعاد نسبتاً بزرگ گوشی می شود، اما بازده خوبی دارد.

    شیائومی با جدیدترین نسخه اندروید خود، MIUI 12 ، که به صورت بروزرسانی مستقیماً خارج از جعبه در دسترس است، قدم هایی به جلو برداشته است. این یک رابط کاربری انعطاف پذیرتر و با ظاهری بهتر از قبل است، حتی اگر همچنان از کمی از تکرار برنامه رنج ببرد.

    در مجموع ، این یکی دیگر از تلاش های خوب Xiaomi است. اگر اولویت های شما برای یک گوشی جدید شامل عمر باتری عالی و دوربین مناسب است و نمی خواهید مبلغ بالایی برای این امتیاز بپردازید، انتخاب های بهتری نسبت به Redmi Note 9 وجود ندارد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9

    طراحی شیائومی ردمی نوت 9

    بدنه کاملا پلاستیکی Gorilla Glass 5 جلو و سنسور اثر انگشت نصب شده در عقب می تواند این گوشی Xiaomi Redmi Note 9 را مناسب نماید. ضمن آنکه ابعاد این محصول 162.3 * 77.2 * 8.9 میلی متر بوده و دارای وزن 199 گرم می باشد.

    وقتی نوبت به طراحی می رسد ، Redmi Note 9 در انتهای طیف پلاستیکی کاربردی قرار می گیرد. در اینجا بخش فلزی منظور نشده و تنها بخش شیشه ای پنل Gorilla Glass 5 است که در بخش جلویی گوشی قرار گرفته است. مطمئناً انتظار مواد برتر را در این رده نخواهید داشت.

    به اعتبار شیائومی، زیبایی پلاستیکی را به شکل یک قاب و یک پنل عقب ارائه می دهد که از آبی آسمانی در بالا استفاده می کند. این یک گوشی کاملا بزرگ است. که از ضخامت 8.9 میلی متر استفاده کرده و با وزن با 199 گرم بسیار سنگین است. احتمالاً می توانید از باتری عظیم تلفن برای این دو موضوع صرف نظر کنید.

    البته باید اشاره کنیم که حسگر اثر انگشت در اینجا بسیار سخت است. نه تنها دارای تعریف لبه نیست، بلکه احساس آن را دشوار می کند، بلکه به صورت ناشناس به عنوان بخشی از ماژول دوربین گسترده قرار می گیرد، بنابراین از نظر بصری نیز مشخص نیست.

    صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 9

    صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 9 بدون OLED است. خبر خوب این است که به شکل یک LCD بزرگ 6.53 اینچی از نوع IPS است که به طور معمول دارای 450 نیت روشن است. همچنین دارای رزولوشن Full HD + است. برای یک LCD ارزان قیمت ، این کاملاً از نظر رنگی جالب است.

    حالت نمایش باعث می شود که رنگ ها کمی متفاوت باشند، اما با Redmi Note 9 جادوگری با نرخ تازه سازی بالاتر مشاهده نخواهید کرد که تا حد زیادی همچنان در تلفن های گران قیمت باقی بماند. اما به طور کلی، شیائومی با این نمایشگر بر روی موارد درست تمرکز کرده است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9

    دوربین های Redmi Note 9

    در این گوشی شیائومی، چهار دوربین عقب طراحی شده است که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق العاده گسترده 8 مگاپیکسلی ، ماکرو 2 مگاپیکسلی ، عمق 2 مگاپیکسلی می باشد که همراه با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی است. البته انتظار می رود تحت تأثیر بسته بندی دوربین Xiaomi در محدوده Redmi Note خود بسیار تحت تأثیر قرار بگیریم. Redmi Note 8T سال گذشته با تنظیماتی کاملاً چشمگیر در دوربین چهارگانه بسیار بالاتر از وزن خود قرار گرفت و به نظر می رسد Redmi Note 9 در واقع بسیار شبیه آن باشد.

    مشخصات و عملکرد Redmi Note 9

    Xiaomi Redmi Note 9 دارای پردازنده زیر استاندارد MediaTek Helio G85 است که با 4 گیگابایت RAM و به روزرسانی MIUI 12 باعث بهبود می شود. شیائومی ردمی نوت 9 عملکرد خاصی ندارد. شما پردازنده Snapdragon 665 را که رقبای اصلی مانند Moto G8 انجام می دهند، یا حتی Redmi Note 8T سال گذشته برای این موضوع دریافت نمی کنید که البته یک مقدار منفی است. در عوض، این گوشی با ارزان قیمت MediaTek Helio G85 مجهز شده است. به معیارها نگاه کنید و تفاوت زیادی بین این دو تراشه از نظر عملکرد خام مشاهده نخواهید کرد.

    خرید قاب گوشی Redmi Note 9

    عمر باتری شیائومی ردمی نوت 9

    باید اشاره کنیم که باتری 5،020mAh برای دو روز خوب است. ضمن آنکه از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می شود. Xiaomi Redmi Note 9 دارای یک باتری 5،020 میلی آمپری است. این در یک گوشی سطح بالا با صفحه نمایش 4K 120Hz بسیار عظیم در نظر گرفته خواهد شد، چه رسد به اینکه در یک گوشی مقرون به صرفه با سخت افزار بسیار کمتری نیز وجود داشته باشد.

    باید اضافه کنیم که می توانید برای تهیه قاب سفارشی با طرح دلخواه در دسته بندی های متنوع روبان مارکت، با کارشناسان با تجربه این سایت تماس گرفته و مطابق با نظر و سلیقه خود، قاب گوشی مناسب را تهیه نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن