جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro یکی دیگر از محصولات شیائومی است که می تواند برای بسیاری از کاربران مناسب باشد. نمی توان اهمیت تلفن های سری Note را در ردمی نادیده گرفت. زیرا این سری گوشی هوشمند است که شرکت را بر روی مدار رشد قرار داده و به شیائومی کمک می کند تا حرکت جهانی گسترده ای کسب کند.

    این رقابت به شدت باعث ظهور شیائومی بوده و یک حرکت رو به جلو و قوی ارائه کرده است. Realme قوی ترین رقیب فعلی آن است و مجموعه ای از محصولات واقعا عالی ساخته است که با مشخصات شیائومی مطابقت دارند و گاهی اوقات آن را شکست می دهند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    با در نظر داشتن این موضوع، ساخت محصولی که به جلو سوق یابد، از اهمیت بیشتری برای شیائومی برخوردار است و ردمی نوت 9 پرو آن دستگاه مورد نظر است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro

    طراحی Redmi Note 9 Pro

    Xiaomi در طراحی کاملاً جدید Aura Balance پیروز شده است. Xiaomi Redmi Note 9 Pro گسترش مستقیم زبان طراحی معرفی شده با Note 7 Pro است. ماژول دوربین به صورت مرکزی نصب شده است. با این حال، به جای آرایش عمودی، هر چهار سنسور در یک قسمت مستطیل شکل برجسته محصور شده اند که فلاش در زیر آن قرار گرفته است.

    لبه پایین Redmi Note 9 Pro با درگاه USB C و جک هدفون طراحی شده است. همانطور که در مورد سخت افزار میان رده وجود دارد، جک هدفون نیز بخشی از این بسته است. خروجی صدا از Note 9 Pro به اندازه کافی خوب و بدون هیچ صدای خش خش قابل توجهی به نظر می رسد.

    عملکرد مناسب Note 9 Pro

    Redmi Note 9 Pro شاهد بازگشت این شرکت به پلت فرم Qualcomm’s Snapdragon است. این گوشی دارای اسنپدراگون 720G است. این چیپست ترکیبی از دو هسته Kryo 465 Gold و همچنین شش هسته Kryo 465 Silver است. علاوه بر این، یک پردازنده گرافیکی Adreno 618 نیز وجود دارد که وظایف گرافیکی را بر عهده دارد.

    همانطور که این روزها تقریباً در مورد هر میان رده وجود دارد، عملکرد روزانه بیش از انتظار رضایت بخش است.Xiaomi Redmi Note 9 Pro از نظر سخت افزاری کاملاً منطبق است و یک تجربه صیقلی و نرم را ارائه می دهد. هیچ اشاره ای به تأخیر وجود ندارد. البته بسته به نوع انتخابی شما، RAM ممکن است یک مسئله باشد که پیشنهاد می شود نسخه اصلی گوشی را فقط با 4 گیگابایت حافظه رم نگه دارند. Snapdragon 720G علی رغم اینکه یک چیپست میان رده است، برای هر برنامه یا بازی ای که قدرت بیشتری دارد.

    باتری بزرگ ردمی نوت 9 پرو

    شیائومی پیشگام روند باتری های بزرگ 4000 میلی آمپری در تلفن ها بود و Xiaomi Redmi Note 9 Pro آن را یک گام به جلو برمی دارد. این بار، تلفن دارای یک سلول 5،020 میلی آمپری است که برای یک روز طولانی استفاده سنگین کافی است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro

    نرم افزار Note 9 Pro

    بخشی از دلیل اینکه شیائومی موفق به پایین نگه داشتن قیمت سخت افزار می شود، گنجاندن خدمات نرم افزاری و تبلیغات در سیستم عامل است. با اجرای MIUI 11 بر اساس اندروید 10 ، چیزهایی که در Note 9 Pro وجود دارد همان مواردی هستند که همیشه بوده است.

    در بهترین حالت ، MIUI در گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 9 Pro دنیایی از قابلیت ها را ادغام می کند و درست خارج از جعبه تنظیم می شود. از توانایی تغییر حرکات، افزودن مضامی ، تنظیم تصاویر پس زمینه صفحه قفل چرخان، تا مدیر فایل و نرم افزار مناسب برای به اشتراک گذاشتن سریع پرونده ها در میان کاربران دیگر، موارد اضافه شده خوبی در اینجا وجود دارد.

    با این حال، مقدار زیادی از برنامه های شخص ثالث همچنان مبهم است. به نظر می رسد با در نظر گرفتن هر نسخه پی در پی، تعداد ادغام برنامه در حال افزایش است و نمی توان همه این موارد را حذف کرد. مطمئناً ، می توانید وارد تنظیمات شوید و اکثر این برنامه ها را غیرفعال کنید، اما این چیزی نیست که از اکثر کاربران انتظار داشته باشید.

    پس از راه اندازی، این شرکت طیف وسیعی از به روزرسانی ها را صادر کرده است که شامل وصله های امنیتی منظم است. این به روزرسانی ها همچنین دارای ویژگی های استاندارد مانند عملکرد سیستم و، بهبود پایداری هستند.

    خرید قاب گوشی Redmi Note 9 Pro

    دوربین Redmi Note 9 Pro

    تنظیمات دوربین اصلی بین Redmi Note 8 Pro و Redmi Note 9 Pro کاملاً جدید  و ثابت است. تنظیمات دوربین چهارگانه Xiaomi Redmi Note 9 Pro شامل یک سنسور اولتراوید 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی کاملاً مشهود است.

    با این حال، سنسور اصلی این بار یک سنسور 48MP سامسونگ GM2 است. این در مقایسه با دوربین 64MP در مدل قبلی است. ، شیائومی ردیف بالاتری به نام Redmi Note 9 Pro Max را معرفی کرده است که دارای سنسور 64MP و همچنین سرعت شارژ سریعتر است.

    اگر قصد دارید از هدفون بلوتوثی با نوت 9 پرو استفاده کنید، تلفن می تواند از طریق AptX ، AptxHD و LDAC خروجی بگیرد، بنابراین تا زمانی که هدفون از رمزگذار لازم پشتیبانی کند، صدای با کیفیت بالایی دریافت خواهید کرد. شما می توانید پس از خرید گوشی مورد انتظار خود، برای حفظ و زیبا سازی آن، از دسته بندی متنوع روبان مارکت، طرح دلخواه خود را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن