جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8

    Redmi Note 8 Xiaomi دارای صفحه نمایش بزرگ، چیپ ست خوب، دوربین خوب و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و به عنوان یک گوشی کارآمد در دسته بندی مشابه خود می باشد. همه این ویژگی ها در یک بدنه قابل توجه قرار گرفته اند و با قیمتی مقرون به صرفه در بازار ارائه می شوند.

    در واقع ، ردمی نوت 8 با صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچ IPS LCD با رزولوشن 1080p و بریدگی مناسب ارائه می شود. صفحه نوت 8 از HDR10 پشتیبانی می کند، بنابراین قطعاً نسبت به مدل سال گذشته تغییر کرده است.Redmi Note 8 یکی دیگر از گوشی های هوشمند سطح پایین موفق شیائومی است که کیفیت مناسبی را در قیمتی ایده آل ارائه می دهد. همین امر در مورد کیفیت ساخت آن نیز صدق می کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    چیپست شیائومی ردمی نوت 8

    این چیپست در Redmi Note 8 Xiaomi به روزرسانی شده است. این گوشی دارای اسنپدراگون 665 است و با وجود آن که دارای یک افزایش فوق العاده نسبت به مدل های پیشین نیز اما می تواند به عنوان یک گزینه جدید منظور شود.

    Xiaomi Redmi Note 8

    دوربین Xiaomi Redmi Note 8 

    در این گوشی، دوربین تقویت شده است و ضبط ویدئو را با کیفیت 4K انجام می دهد. دوربین عقب اصلی دارای دیافراگم 48MP ، f / 1.8 و اندازه سنسور 1 / 2.25 اینچ است. این درحالی است که دوربین ماکرو دارای 2MP ، f / 2.4 ، 1/5 اینچ، بوده و دوربین جلو با دیافراگم 13 مگاپیکسلی، f / 2.0 و پیکسل 1.12 میکرومتر ارائه شده است.

    طراحی گوشی

    شما می توانید امکانات مناسبی را در یک بدنه بسیار زیبا و ساخته شده از پانل های Gorilla Glass 5 دریافت کنید. می توان گفت که سری Redmi Note تقریباً همیشه یک توصیه مناسب برای بهترین عملکرد در کلاس خود بوده است.

    Redmi Note 8 Xiaomi وارد فضای رقابتی می شود که بیش از چند گزینه با کیفیت را در دسترس خریداران قرار می دهد. بین جذابیت برند سامسونگ، نرم افزار تمیز ارائه شده توسط موتورولا و تمرکز Realme بر طراحی و مشخصات، شیائومی گام های بلندی به جلو برداشته است. ازجمله تنظیم دوربین چهارگانه و شارژ سریع را می توان بیان کرد.

    شیائومی لوازم خود را با محتویات داخل جعبه افزایش داده است و همراه دیگر لوازم، شارژر سریع 18 واتی را نیز پیوست کرده است. همچنین می توانید کابل USB-C را نیز در سری لوازم این گوشی داشته باشید. هر چند کمبود یک جفت هدفون در آن بسیار مشهود است.

    این گوشی را با اندازه 158.3 * 75.3 * 8.4 میلی متر و با وزن 190 گرم خواهید داشت.  طراحی Redmi Note 8 بیشتر از Redmi Note 8 Pro به Redmi Note 7S متمایل است. در حالی که مورد دوم شامل طراحی منحنی و ساخت لوکس است؛ Redmi Note 8 تا آنجا که به نظر می رسد، یک گوشی هوشمند میان رده است. کل طرح مسطح، شیشه ای و فلزی است که برای اولین بار در Redmi Note 7 به نمایش درآمد.

    Xiaomi Redmi Note 8

    جزئیات ساخت Redmi Note 8 Xiaomi

    Redmi Note 8 Xiaomi نمایشگر 6.3 اینچی خود را در زیر Gorilla Glass 5 قرار داده است که از سه طرف با حاشیه های نه چندان بزرگ در کنار آن قرار دارد. یک LED اعلان کوچک در سمت چپ شکاف قرار دارد.  از دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور، تا سینی سیم کارت و پورت USB-C در پایین، ساخت با کیفیت بالا در همه جا مشهود است. دکمه ها لرزش نداشته و مستحکم هستند و بازخورد لمسی کاملی را نشان می دهند.

    این تلفن حتی دارای بلستر IR است که می توانید برای کنترل وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون و کولر استفاده کنید. پنل عقب نیز از گوریلا گلس 5 ساخته شده و از یک گرادیان آبی و بنفش ظریف بهره می برد. یک اسکنر اثر انگشت در مرکز آن قرار دارد و دارای سرعت خوبی است.

    صفحه نمایش

    نمایشگر در Redmi Note 8 Xiaomi بد نیست، اما در میان پانل های عالی کمی ضعیف است. تنظیم رنگ خیلی دورتر وضوح و شفافیت لازم را ندارد و توانسته است تاثیری مستقیم بر روی تصاویر و فیلم داشته باشد. توصیه می شود که از یک رنگی خنثی استفاده کنید تا باعث طبیعی تر به نظر رسیدن محتواهای شما شود.

    برخلاف برخی از دستگاه های رقیب، ردمی نوت 8 از نمایشگر Full HD + بهره می برد و دارای وضوح تصویر 6.3 می باشد که می توان گفت، در این رده از محصول بسیار مناسب است. همچنین در این گوشی، به وضوح می توان محتوا و آیکون ها را مشاهده کرد و یا صفحات وب را به سادگی پیمایش نمود. ضمن آن که میزان روشنایی مناسبی در آن طراحی و عرضه شده است.

    Xiaomi Redmi Note 8

    خلاصه مشخصات فنی Redmi Note 8 Xiaomi

    بدنه : گلوریا گلس 5 در جلو و عقب، پوشش پلاستیکی و نانو ضد زنگ با وزن 190 گرم

    صفحه نمایش : 6.3 اینچ ال سی دی IPS  دارای رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل.

    دوربین عقب اصلی : دیافراگم 48MP ، f / 1.8 ، اندازه سنسور 1 / 2.25 اینچ، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر

    دوربین ماکرو : 2MP ، f / 2.4 ، 1/5 اینچ.

    دوربین جلو : دیافراگم 13 مگاپیکسلی، f / 2.0 ، پیکسل 1.12 میکرومتر.

    سیستم عامل : Android 9 Pie، MIUI 10

    حافظه : سه، چهار و شش گیگابایت  RAMو 32، 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی اختصاصی microSD.

    باتری : 4000mAh با قابلیت شارژ سریع در 18 وات

    قابلیت اتصال : برای دو سیم کارت LTE-A ، بلوتوث 4.2 و رادیو FM

    سایر موارد : اثر انگشت نصب شده در عقب و جک 3.5 میلی متری بلندگوی پایین.

    لازم به ذکر است که اینطور نیست که Redmi Note 8Xiaomi  یک میانبر عالی است، اما در مقایسه با محصولات هم رده خود، می تواند دارای عملکردی مناسب باشد. شما می توانید پس از خرید این گوشی هوشمند کاربردی، برای تهیه قاب گوشی مناسب آن، از طریق سابت روبان مارکت اقدام نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن