جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70

    آنچه این روزها کاملا به خوبی قابل مشاهده است، این است که سامسونگ بیشترین تمرکز خود را روی مجموعه Galaxy A گذاشته است، چندین تلفن Galaxy A قبلاً اعلام شده و محصولات دیگری نیز در دست تولید هستند. در واقع، با توجه به نمونه هایی مانند Galaxy A20e ، واضح است که سامسونگ به این زودی ها متوقف نخواهد شد. در اینجا به بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70 خواهیم پرداخت.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این تلفن های جدید Galaxy A برخی از ویژگی های جذاب مانند سنسورهای اثر انگشت در صفحه نمایش، دوربین های فوق العاده گسترده و جدیدترین نرم افزار را ارائه می دهند. Galaxy A70 چند مورد دیگر را به لیست اضافه می کند. از همه قابل توجه تر در این گوشی هوشمند این است که A70 یکی از اولین تلفن های گلکسی با شارژ فوق العاده سریع 25 وات است که جایگزین شارژ سریع 15 وات براساس استاندارد Quick Charge 2.0 می شود که سامسونگ از سال 2014 فروش می کند.

    گلکسی A70 همچنین دارای یک باتری نسبتاً بزرگ 4500 میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Infinity-U با یک بریدگی قطره ای، دوربین های 32MP در جلو و عقب و Snapdragon 675 SoC است. این گوشی پربازدیدترین تلفن سری Galaxy A است که در حال حاضر موجود است.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70

    طراحی Galaxy A70

    Samsung Galaxy A70 با صفحه نمایش 6.7 اینچی تلفن بزرگی است که استفاده از آن با یک دست برای بیش از پنج دقیقه تقریباً غیرممکن است، حتی اگر به لطف حاشیه های کوچک اطراف صفحه، این کار انجام شود. رابط کاربری One UI سامسونگ ممکن است برخی از عناصر سیستم عامل را برای دسترسی آسان تر به پایین صفحه نمایش بیاورد، اما بیشتر عناصر UI اندروید نیاز دارند که به بالای صفحه دسترسی پیدا کنید. برای باز کردن سایه اعلان ها می توانید از سنسورهای اثر انگشت فیزیکی نصب شده در عقب یا جلوی این تلفن همراه سامسونگ استفاده کنید.

    ضخامت نازک گوشی و منحنی های لبه های عقب در این گوشی به خوبی گنجانده شده است. ضمن آنکه وزن گوشی به خوبی توزیع شده  و پشت پلاستیکی نرم و صاف برای آن ایجاد شده است. می توانید این گوشی را در رنگ های سفید و سیاه خرید کنید.

    بنابراین Samsung Galaxy A70 با برخورداری از نمایشگر بزرگ زیبا ، باتری عظیم و لوازم جانبی خوب مانند شارژ سریع فوق العاده و فناوری اثر انگشت در صفحه نمایش می تواند یک گوشی همراه مناسب باشد که بتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

    البته باید اشاره کنیم که رقابت در فضای میان رده سخت است و مدل های جایگزین زیادی برای انتخاب وجود دارد که بالای این محصول، Xiomi Mi 9 است که یک گوشی میان رده بسیار خوب است و با قیمتی مشابه Galaxy A70 در دسترس است.Galaxy A70 همچنین از یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره می برد .

    نرم افزار Galaxy A70

    Samsung Galaxy A70 توسط Snapdragon 675  مجهز شده است که دارای دو هسته عملکرد Kryo 460 با کلاک 2 گیگاهرتز و شش هسته راندمان با کلاک 1.7 گیگاهرتز است.اسنپدراگون 675 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل استفاده است که با استفاده از کارت microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

    سامسونگ همچنین نسخه ای از گلکسی A70 را با 8 گیگابایت رم اعلام کرده است. همچنین آداپتور Super Fast Charging برای یک باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات وجود دارد. با استفاده روزمره ، هنگام جابجایی بین برنامه ها ، گشت و گذار در سایت های رسانه های اجتماعی، ویرایش عکس یا در هر سناریوی دیگر، با تأخیر روبرو نمی شوید. Galaxy A70 نیز بازی ها را به خوبی اداره می کند. PUBG Mobile و Asphalt 9 Legends در تنظیمات بالا اجرا می شدند و تجربه های روان بازی را بدون هیچ گونه تاخیری فراهم می کردند.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy A70

    صفحه نمایشگر گلکسی A70

    این تلفن همراه  Samsung Galaxy A70 ، به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی + 1080*2400 پیکسل AMOLED با نسبت ابعاد 20: 9 مجهز شده است. صفحه نمایش بزرگ Super AMOLED واقعاً خوب است و از نکات برجسته گلکسی A70 است.

    محتوای روی صفحه نمایش پر جنب و جوش و واضح است و هیچ گونه کدری یا اشباع بیش از حدی وجود ندارد و ما به رنگ سیاه عمیق و کنتراست عالی دست پیدا می کنیم. بازی ها و تماشای فیلم ها در Netflix ، کیفیت صفحه نمایش بسیار خوبی را تضمین می کند.

    حتی اگر صفحه نمایش بزرگ کار با Samsung Galaxy A70 را دشوار کند، امتیازات خود را دارد. بازی ها در این نمایشگر به ویژه لذت بخش بودند، زیرا صفحه نمایش بزرگ نه تنها محتوای بیشتری را غوطه ور می کند، بلکه باعث می شود کنترل های روی صفحه نیز از فاصله خوبی برخوردار شوند.

    زاویه دید بسیار عالی است و همچنین هنگام استفاده از دستگاه در زیر نور روز با مشکلی روبرو نمی شوید. در حالی که سامسونگ رقم خاصی را در مورد اوج روشنایی ارائه نکرده است، اما نیازی به فشار دادن لغزنده روشنایی به بالای 80 درصد نخواهید داشت.

    ویژگی روشنایی انطباقی گوشی به خوبی کار می کند و همچنین یک حالت فیلتر نور آبی برای کاهش نور آبی وجود دارد. می توان بین حالت های مختلف یکی را انتخاب کرد و دمای رنگ صفحه نمایش و همچنین تعادل رنگ سفید آن را تنظیم کرد.

    خرید قاب گوشی Galaxy A70

    بررسی نهایی

    Samsung Galaxy A70 همچنین از پشتیبانی Dolby Atmos برای ارائه تجربه چندرسانه ای بهتر با جلوه صدای فراگیر پشتیبانی می کند. ضامن Dolby Atmos در سایه اعلانات وجود دارد. لازم به ذکر است که هدست همراه فقط برای برقراری تماس مناسب است. هدفون های گوش کاملاً کوچک هستند و هیچ نوک لاستیکی اضافی در اندازه های دیگر برای کمک به بهتر قرار گرفتن در گوش وجود ندارد. هنگام گوش دادن به موسیقی، سر و صدای زیادی در پس زمینه نفوذ می کند و خروجی صدا به سختی باس دارد.

    می توانید پس از خرید این گوشی همراه مناسب، برای تهیه قابی زیبا و مقاوم در سایت روبان مارکت جستجو کرده و محصول مورد نظر و طرح دلخواه خود را سفارش داده و خرید نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن