جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 FE

    Samsung Galaxy S20 FE همان چیزی است که شما نیاز دارید. سامسونگ پرچمداران سری S20 خود را با قیمت مناسبی ارائه کرد و نتیجه آن یک محصول استاندارد با ارزش است که به درستی می تواند در مقایسه با دیگر رقبا، ظاهر شود. با عملکرد سریع، دوربین های ثابت و دیگر ویژیگی های کاربردی ، S20 FE  به عنوان پیشنهاد مناسب تلفن Android انتخاب می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 FE

    طراحی زیبا و کاربردی

    S20 FE با سرعت 6.29 * 2.93 * 0.33 اینچ (HWD) و 6.67 اونس، تقریباً به همان اندازه S20 + است. این گوشی کوچک نیست، اما با اکثر پرچمداران بازار هم تراز است. این گوشی هوشمند، در شش رنگ ارائه می شود. به طور کلی ، احساس زیبایی در آن احساس می شود.

    Samsung Galaxy S20 FE با جلو مسطح و سطوح فلزی مات خود، سعی در نمایش محصولی لوکس مانند تلفن های شیشه ای خمیده ندارد. همچنین کمی بیشتر قابل استفاده است و مشکلی در لمس تصادفی که مردم اغلب با تلفن های دارای صفحه نمایش خمیده دارند ندارند. علاوه بر این، پشت مات قاب این گوشی، در دفع اثر انگشت و خراش بسیار بهتر از پشت شیشه ای S20 است.

    عملکرد Galaxy S20 FE

    S20 FE دارای همان پردازنده اسنپدراگون 865 است که دارای خط S20 است و همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، به علاوه یک اسلات کارت microSD کار می کند. این نرم افزار در اینجا نسخه سامسونگ از اندروید 10 است، با تمام موارد اضافی سامسونگ که با سری S20 ارائه می شوند.

    در گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 FE به طور برجسته ، این شامل یکپارچه سازی زیادی با تلویزیون ها و رایانه های شخصی ویندوز است. پیوند به ویندوز به شما امکان می دهد پیام کوتاه دریافت کنید، اعلان های خود را دریافت کرده و صفحه تلفن خود را در رایانه شخصی ویندوز مشاهده کنید و DeX به شما امکان می دهد تا یک حالت چند پنجره مانند دسک تاپ داشته باشید.

    پوسته اندرویدی سامسونگ از نظر ویژگی ها غنی است، همچنین تلفن های Pixel گوگل استاندارد طلایی هستند، اما امسال از پردازنده و دوربین عقب هستند. پوست موتورولا نسبتاً ظریف است و رابط کاربری OnePlus را که فونت های جذابی دارد و بسیار سریع احساس می شود، جذاب می کند، اگرچه این پوسته ها فاقد لینک با ویندوز هستند که یک ویژگی بسیار مفیدی است.

    کیفیت تماس و شبکه

    Samsung Galaxy S20 FE همان سخت افزار شبکه Galaxy S20 کوچک را دارد، از لحاظ فنی با همان توانایی ها، تجمع هفت حامل برای 4G ، زیر 6 گیگاهرتز 5G در همه مدل ها و Wi-Fi. عملکرد Wi-Fi در تست بسیار خوب است و در یک شبکه 5 گیگاهرتزی در برابر اتصال 500 مگابیت بر ثانیه بررسی شده و پیوند را در S20 FE و + S20 در نزدیکی روتر بیشتر نشان می دهد.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 FE

    دوربین Samsung Galaxy S20 FE

    S20 FE دارای سه دوربین در پشت است. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، f / 1.8. یک دوربین زاویه دید 12 مگاپیکسلی، f / 2.2 و یک دوربین تله فوتو 3 مگاپیکسلی، f / 2.4. در جلو یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد. معنای این امر این است که FE در حالت اصلی و زاویه دید خود و در بزرگنمایی حداکثر 3 برابر، کیفیت تصویر مشابه سری S20 را به طور موثر دارد.

    FE فاقد ویژگی Space Zoom است که ترکیبی از یک دوربین اصلی با وضوح بالا و یک لنز زوم اپتیکال است و تصاویر بزرگنمایی 5 برابر یا 10 برابر را ایجاد می کند و می بینید که S20 + با وضوح 10 برابر بسیار واضح تر است. این میزان بزرگنمایی کمی جذاب و کم مصرف است ، اما 3x بیشتر اوقات خوب خواهد بود.

    از جمعیت به صف اول بروید. ترکیبی از 3x Optical Zoom9 و 30x با رزولوشن فوق العاده Space Zoom2 به شما امکان می دهد. بدون حرکت پاها، از صحنه نزدیک تصویر بگیرید و چندین گزینه دریافت کنید. همه توسط AI فعال می شوند.

    حداکثر 15 ثانیه عکس بگیرید و اجازه دهید تلفن شما جادوی ایجاد انواع فیلم ها، عکس ها و موارد دیگر را انجام دهد. بزرگترین سنسور دو پیکسل، برای عکس های زنده و واضح در شب در نظر گرفته شده است و دوربین عقب در Galaxy S20 FE تنظیم می شود تا حتی در تاریکی هوا نور را دریافت کند تا عکس های شما با جزئیات و رنگارنگ بیرون بیایند.

    امکانات در Galaxy S20 FE

    Samsung Galaxy S20 FE به جای نوآوری، اصلاح می شود و این به نفع همه است. سه مدل S20 و دو مدل نوت 20 راهی برای سامسونگ برای تصمیم گیری در مورد ارزش سرمایه گذاری در چیپست اسنپدراگون 865 و لنز 3 برابر جامد و پشتی شیشه ای و دوربین های اصلی فوق العاده مگاپیکسلی است.

    صفحه نمایش و باتری S20 FE

    صفحه نمایش Super AMOLED با دو برابر سریعتر از بسیاری از صفحه نمایش های گوشی های هوشمند، با سرعت فوق العاده صاف 120 هرتز تجدید می شود تا عملکرد را واضح و پاسخ لمسی را سریع حفظ کند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی Samsung Galaxy S20 FE به تلفن شما شارژ لازم برای پشت سر گذاشتن روز شما را می دهد و به اندازه کافی هوشمند است که می تواند انرژی خود را برای زمان واقعی نیاز به صرفه جویی کند.

    خرید قاب گوشی Samsung Galaxy S20 FE

    پردازنده HyperFast

    جدیدترین نوآوری در چیپست S20 و NPU پیشرفته عملکرد را به سطح جدیدی می رساند، بنابراین تغییر برنامه از برنامه بدون مشکل است، پخش جریانی مستقیم مشخص می شود و شما می توانید قدرت خود را برای پیروزی کسب کنید.

    همچنین Galaxy S20 FE 5G را به صورت بی سیم به تلویزیون خود متصل کنید تا بهره وری را به صفحه نمایش بزرگ برساند. با Samsung DeX ، دو صفحه دارید که باید دو برابر بیشتر کار کنید.Galaxy S20 FE 5G برای مقاومت در برابر گرد و غبار ، خاک ، شن و آب با امتیاز IP68 ساخته شده است. ضمن آنکه پلتفرم درجه دفاع سامسونگ ناکس به محافظت از داده ها در لحظه روشن شدن دستگاه کمک می کند.

    برای سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، می توانید با روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن