جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند xiaomi mi 8

    xiaomi mi 8 اکنون با Mi 9 و Mi 10 به روز شده است که به آنها شارژ بی سیم ، پردازنده سریعتر ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ، نمایشگرهای بزرگتر ، دوربین های بهتر و موارد دیگر اضافه می شود. صرف نظر از این، Mi 8 همچنان ارزش حیرت انگیز، عملکرد مناسب و عکاسی عالی را ارائه می دهد.

    شیائومی این گوشی هوشمند خود را در ماه می 2018 در کنار Mi 8 SE و Explorer معرفی کرد. Mi 8 در فوریه 2019 توسط Mi 9 جایگزین شده است، اما می توان گفت که این گوشی همچنان یک تلفن هوشمند با ارزش باورنکردنی است، خصوصاً در مواردی که می توانید آن را در حالت پیشنهادی پیدا کنید، اما نمی توان از پیشرفت های انجام شده در Mi 9 چشم پوشی کرد.

    در xiaomi mi 8 نه تنها سنسور اثر انگشت در صفحه را که در نسخه های Pro و Explorer دیدیم، اضافه می کند، بلکه به طور استاندارد، صفحه را بزرگتر کرده، بریدگی را کاهش می دهد و نسبت صفحه به بدنه را افزایش می دهد. همچنین پردازنده جدید Snapdragon 855 وجود دارد که سرعت آن را حتی از گلکسی S10 نیز افزایش می دهد و همچنین دوربین پشت لنزهای سه گانه در عقب و شارژ بی سیم 20W وجود دارد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند xiaomi mi 8

    طراحی شیائومی Mi8

    این گوشی xiaomi mi 8 با ویژگی ها و عملکرد مطابق با گلکسی اس 9 ، ال جی G7 و وان پلاس 6 سازگار است و هزینه کمی نیز دارد. در نگاه اول Mi 8 بلافاصله از مهمترین پرچمداران Mi قبل از خود با مهمترین نسخه جدید بروزرسانی شده در این گوشی مشخص می شود. صفحه نمایش این پرچمدار جدید شیائومی بسیار قابل توجه است.

    البته این هنوز از وضوح بالاتر از HD کامل برخوردار نیست ، اما Mi 8 دارای یک صفحه AMOLED زیبا است که از نظر کنتراست غنی است ، دارای رنگ های تند و روشنایی عالی است. علاوه بر این ، نمایشگر Mi 8 نسبت به سایر پرچمداران Mi قبل از آن بزرگتر است و از 5.15 اینچ به 6.21 اینچ رسیده است. ضمن آنکه واقعیت این است که این تنها یک سانتی متر به ارتفاع گوشی افزوده است که 4 میلی متر نیز عرض دارد، یک اتفاق قابل توجه است. این واقعیت است که اکنون حسگر اثر انگشت را در عقب پیدا خواهید کرد.

    تغییرات در طراحی xiaomi mi 8

    مورد دوم تغییر قابل توجه در طراحی،  دکمه حساس به فشار است که کاملاً شبیه دکمه مناسب Mi 6 نیست. با این تغییر،  چانه xiaomi mi 8 در حال حاضر است که بسیار کوتاه تر و با کمترین فضای در هر دو طرف صفحه نمایش بوده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.7٪ دارد.

    این نمایشگر با به کار بردن نسبت ابعاد جدید 18.7: 9 که از طرف سازندگان برجسته تلفن در سراسر جهان مشاهده می شود، بدون اینکه نسبتاً گسترده تر باشد، بلندتر است. با فضای صفحه نمایش بیشتر در دسترس برنامه ها، آنها تجربه لذت بخشی از چندرسانه ای و مرور را دارند و بسیار بهتر به نظر می رسند.

    به طور پیش فرض Mi 8 دارای برنامه های اخیر، دکمه های نرم افزار داخلی و پشتی در پایین صفحه است، اما می توانید این موارد را خاموش کرده و به جای آن از حرکات تمام صفحه استفاده کنید. برای دسترسی به صفحه اصلی، سریعاً از پایین به سمت بالا بکشید و رها کنید، در حالی که همان حرکت با مکث قبل از بلند کردن انگشت، منوی Recents را باز می کند. برای بازگشت، از لبه سمت چپ یا راست صفحه به سمت داخل بکشید.

    گوشی هوشمند xiaomi mi 8

    دوربین دو گانه شیائومی Mi8

    بنابراین از جلو همه چیز برای xiaomi mi 8 تغییر می کند، اما در قسمت عقب نیز تفاوت هایی را مشاهده خواهید کرد. جایی که دوربین دوگانه قبلاً به سمت بدنه در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته بود، اکنون در یک تراز عمودی به سمت بالا و سمت چپ واقع می شود.

    این شیشه از هر چهار طرف به آرامی خمیده است، اما بیشتر به چپ و راست خمیده است و باعث می شود بزرگتر از همیشه در پرچمدار Mi در یک دست قرار گیرد. شیشه جلو و عقب در وسط توسط یک قاب آلومینیومی از سری 7000 از هم جدا شده اند.

    با وجود این طراحی، هیچ پشتیبانی از شارژ بی سیم وجود ندارد، زیرا این یکی از مناطقی است که در آن شیائومی از رقبای خود عقب است. Mi 8 همچنین فاقد هر نوع قابلیت ضد آب است. این محصول شیائومی  xiaomi mi 8 با 175 گرم وزن، بدون اینکه خیلی سنگین باشد، در دست احساس وزن می کند و ضخامت آن 7.6 میلی متر است که به شما کمک می کند تا از طراحی فوق العاده نرم و عالی برخوردار شوید.

    خرید قاب گوشی xiaomi mi 8

    سخت افزار و عملکرد Xiaomi Mi 8

    مطابق با همه پرچمداران سال 2018 ، Mi 8 مشخصات اصلی خود را به Qualcomm Snapdragon 845 و 6 گیگابایت RAM افزایش داده است. Mi 8 همچنین در انواع 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. ضمن آن که هیچ پشتیبانی از microSD وجود ندارد.

    این ترکیبی نفسگیر است که عملکردی متناسب با گوشی های پرچمدار با هزینه بیشتر را ارائه می دهد. این به خصوص در تست های گرافیکی خوش درخشیده است، اگرچه تقریباً به صفحه نمایش با وضوح پایین تر مربوط می شود. در هنگام استفاده شما کاملاً نمی توانید عملکرد Xiaomi Mi 8 را مقصر بدانید. سرعت چیزی نیست که شما همیشه به آن توجه کنید.

    حتی عمر باتری نیز خوب است، با یک باتری 50 میلی آمپر ساعتی نسبت به Mi 6 حدود هفت ساعت دوام را تجربه خواهید کرد که می تواند برای گوشی هوشمند در این رده مناسب باشد. می توانید پس از خرید گوشی هوشمند شیائومی خود، برای تهیه قاب گوشی با طرح دلخواه اقدام کنید و با دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان روبان مارکت ، آن را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن