جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی Samsung Galaxy S21 Ultra و عملکرد آن

     جای تعجب است که Galaxy S21 Ultra یک ماه زودتر از آنچه پیش بینی شده بود در حال راه اندازی است و به دنبال بهترین گوشی هوشمند سامسونگ هستید، این خبر خوبی است. این گوشی با یک صفحه نمایش بزرگ، پنج دوربین و بهترین بزرگنمایی در دسترس است. این گوشی گرچه ارزان تر از تلفن Ultra سال گذشته است، اما برای مصرف کنندگان متوسط ​​همچنان گران است این درحالی است که اسلات کارت microSD و شارژر ندارد.

    بررسی اجمالی

    Galaxy S21 Ultra جدید ، یک محصول کامل سامسونگ است که دارای دوربین های بیشتر، مشخصات beefier و حتی سازگاری S Pen برای خنک شدن Note 20 Ultra است. این چشم انداز سامسونگ در میان انبوه تلفن های هوشمند در سال 2021 است.

    Samsung Galaxy S21 Ultra دارای پنج دوربین با سنسور 108MP ، دو دوربین telephoto ، بزرگنمایی 100 برابر و سلفی 40MP ، به علاوه 5G است. این گوشی دارای طول عمر باتری در تمام طول روز و حداکثر 16 گیگابایت RAM است که در یک گوشی اندرویدی قرار دارند.

    همچنین از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی 120 هرتزی Quad HD و یک سنسور اثر انگشت در صفحه به روز شده برخوردار است که 1.7 برابر مساحت بیشتری در گوشی سال گذشته دارد.

    عرضه گوشی هوشمند جدید سامسونگ

    این اولین تلفن هوشمند جدیدی است که ما در سال 2021 به همراه سامسونگ گلکسی S21 و سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس در سطح عالی قرار گرفته است. سامسونگ دوربین اصلی خود را با لیزر برای رفع مشکلات فوکوس خودکار در Galaxy S20 UltraSamsung، تعبیه کرده است و همچنین مشخصات را برای مطابقت با تقاضای پردازش عکس های بزرگ 108 مگاپیکسلی، سلفی های 40 مگاپیکسلی و فیلم های 8K به روز کرده است.

    عکس ها واضح به نظر می رسند، دامنه دینامیکی چشمگیر است و ویژگی نرم افزاری سامسونگ میزان بزرگنمایی 30 برابر و 100 برابر روی سوژه ها را ثابت نگه می دارد تا از پرش تصویر منظره یاب جلوگیری کند. اکنون کشیدن بزرگنمایی فضایی 100 برابر بسیار راحت تر است.

    این سطح بزرگنمایی نوری 10 برابر و 3 برابر S21 Ultra است که هر بار عکس های مورد نظرمان را بیش از هر دوربین تله تلفن هوشمند ایجاد می کند. مقایسه های ما با آیفون 12 پرو مکس که با بزرگنمایی نوری 2.5 برابر بیشتر می شود، این مسئله را خنثی می کند. دوربین اصلی اپل در برخی از شرایط کم نور عکس های تمیزتری می گیرد، اما حالت شب سامسونگ به اندازه کافی بهبود یافته است تا پس از غروب خورشید، برنامه دوربین پیش فرض آن با ویژگی های بیشتری در دسترس بوده و استفاده از آن راحت تر است.

    عکاسی و سرعت در اینجا فقط دو سوم داستان است. این دستگاه از زیبایی و عملکرد عالی برخوردار است  که با یک صفحه نمایش لبه به لبه منحنی، برجستگی کوچکتر دوربین عقب و گزینه رنگی مات مسحورکننده ارائه شده است که  Galaxy S21 Ultra  Samsung را به بهترین تلفن سامسونگ تبدیل کرده است.

    مقایسه با دیگر برندها

    سامسونگ در واقع این گوشی را بسیار ارزان تر کرده است. هرچند در مقایسه با iPhone 12 Pro Max گران تر است. اما سامسونگ برای ایجاد امکانات و ویژگی های بیشتر همچون روشن تر بودن و با قابلیت بیشتر صفحه نمایش، زوم دوربین نوری 10 برابر در مقابل 2.5 برابر آیفون و پشتیبانی از قلم، هزینه های بیشتری را منظور کرده است. بنابراین متناسب با آنچه برای شما مهم است، سامسونگ ممکن است ارزش بیشتری برای پرداخت داشته باشد.

    طیف متنوعی از انتخاب های رنگی

    Galaxy S21 Ultra Samsung یکی از تلفن های هوشمند زیبا است. این گوشی از بدنه  سیاه مات Phantom با درزهای کم برخوردار است تا در به حداقل رساندن لکه دوربین و اثر انگشت کمک کند. این گوشی در رنگ نقره ای نیز به فروش می رسد. هر رنگی را که انتخاب کنید، رنگ مات به کار گرفته شده در این گوشی، نسبت به سری S20 سال گذشته که جلای بازتابنده ای دارد، کمی پلاستیکی و ارزان به نظر می رسد.

    Galaxy S21 Ultra با پشتی پلی کربنات عرضه شده است که در هنگام لمس کمتر نرم است. البته این موضوع هنگام مقایسه آن با مدل های پیشین، ​​قابل تشخیص است. همچنین  صفحه نمایش لبه به لبه منحنی به این معنی است که حاشیه تقریباً وجود ندارد و دوربین جلو 40 مگاپیکسلی در پشت یک سوراخ کوچک قرار دارد که نادیده گرفتن آن آسان است.

    صفحه نمایش تلفن همراه جدید سامسونگ

    صفحه Galaxy S21 UltraSamsung اولین صفحه سامسونگ در بین تلفن های هوشمند است که می تواند با سرعت تجدید 120 هرتز در حالی که در رزولوشن Quad HD بسته بندی پیکسلی است، کار کند. کل سری S20 و Note 20 Ultra شما را مجبور به انتخاب بین 120Hz / 60Hz و Quad HD / Full HD می کند، در حالی که S21 بصورت Full HD  بوده و 120Hz به طور پیش فرض فعال است.

    لازم به ذکر است که نیاز به وضوح بالاتر از Full HD در میان تلفن های هوشمند توسط هدست های VR انجام می شود. این هنوز بهترین صفحه نمایش سامسونگ است، بدنه 6.8 اینچی نسبت به آیفون 12 پرو که حداکثر 6.7 اینچی است، راحت تر است و این بیشتر به لطف صفحه نمایش خمیده و باریک بودن دستگاه سامسونگ مرتبط است. لبه های منحنی در S21 Ultra ظریف هستند و به اندازه دستگاه های قبلی سامسونگ برجسته نیستند.

    همچنین روشنایی صفحه نمایش Galaxy S20 UltraSamsung را در فضای باز مناسب است  و در صورت لزوم به طور خودکار تا 1500 نیت روشن می شود. تلفن های دیگر با صفحه نمایش AMOLED ، از جمله S21 و S21 Plus ، حداکثر 1200 نیت هستند.

    حسگر اثرانگشت صفحه ای جدید سامسونگ که با مجوز از کوالکام از فناوری اولتراسونیک استفاده می کند، اولین بار در سری Galaxy S21 ظاهر می شود. لازم به ذکر است که 1.7 برابر مساحت بیشتری برای این پد بیومتریک نامرئی وجود دارد و قرار دادن انگشت شست بهتر عمل می کند.

    دوربین گلکسی S21

    این گوشی همراه سامسونگ دارای یک دوربین فوق العاده قدرتمند با سنسور اصلی 108MP است که این دوربین چهارگانه شامل دو تله فوتو 10 مگاپیکسلی و پهنای 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. Samsung Galaxy S21 Ultra ، با پنج دوربین و دامنه بزرگنمایی 100 برابر ، این بار کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد.

    عمر باتری

    در این گوشی سامسونگ با 5000 میلی آمپر ساعت، می توان یک روز کامل با شارژ تمام گوشی، از آن استفاده نمود. البته عمر باتری در حالت 120Hz و QHD کمتر است و شارژر را همراه با جعبه تلفن همراه سامسونگ دریافت نخواهید کرد.

    این امکان وجود دارد که برای دریافت مشاوره و خرید قاب های گوشی در دسته بندی و طرح های مختلف ، از کارشناسان روبان مارکت ، راهنمایی دریافت کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن