جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین آیفون برای خرید در سال 2021

    شاید شنیده باشید که آیفون، محبوب ترین تلفن هوشمند در ایالات متحده است. اما این کاملاً دقیق نیست، زیرا در حال حاضر مدل های مختلف آیفون به فروش می رسد. خود اپل هفت مدل مختلف آیفون را ارائه می دهد. بنابراین می توان به سادگی بهترین آیفون 2021 را از میان آن ها انتخاب نمود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    از این هفت مدل اپل، هیچ مزیت فوق العاده ای برای تهیه iPhone XR وجود ندارد. آیفون SE سریعتر، تواناتر و ارزان تر است. در مورد مدل های فروخته شده توسط شرکت های مخابراتی، استدلالهایی برای نسل های 12 ، 11 ، SE و 8 وجود دارد و X و XS در مقایسه با سایر گوشی های موجود دیگر، تعادل خوبی در عملکرد نشان نمی دهند و گوشی های 7 و 6s قدیمی شده اند.

    بهترین آیفون برای خرید در سال 2021

    بیشترین سرعت و قدرت

    شرکت اپل، هر سال آیفون های سریعتر و قدرتمندتری به ارمغان می آورد. اگر تمایل دارید که بازی های زیادی انجام دهید و یا حتی در بسیاری از صفحات وب که دارای تصویر سنگین هستند، گشت و گذار کنید، پردازنده سریعتر بهترین انتخاب است.

    انتظار می رود در میان بهترین آیفون 2021 ، جهش 15 تا 20 درصدی عملکرد کلی، از جمله عملکرد مرور وب، برای هر نسل جدید تراشه های سری A اپل وجود داشته باشد. تفاوت زیادی بین A13 در آیفون 11 و SE و A14 در آیفون 12 وجود ندارد، اما تفاوت زیادی بین هر یک از آنها و A9 در آیفون 6s وجود دارد.

    سری آیفون 12 اولین گوشی های 5G اپل است و از شبکه باند C آینده پشتیبانی می کند. این یک استدلال قوی برای تهیه تلفن سری آیفون 12 از طریق T-Mobile یا Verizon است. T-Mobile قبلاً شبکه 5G میان باند سریع خود را به بیشتر کشور گسترش داده است و Verizon از مارس آینده باند C را با پوشش 100 میلیون نفر راه اندازی خواهد کرد. هر دو سیستم تفاوت چشمگیری در سرعت و عملکرد اتصال ایجاد خواهند کرد.

    ملاحظات دوربین

    چقدر با تلفن هوشمند خود عکس می گیرید. این می تواند به تعیین انتخاب مدل شما در میان بهترین آیفون 2021 کمک کند. آیفون 11 حالت شب را معرفی کرد که در SE یا تلفن های قبلی در دسترس نیست. این یک ویژگی بسیار مهم است. همه در نور کم عکس می گیرند و حالت Night تفاوت زیادی ایجاد می کند.

    سری های 11 و 12 همچنین دارای دوربین های زاویه دید عریض هستند که به شما کمک می کنند مناظر بیشتری را در عکس قرار دهید. اگر می خواهید از گروه ها یا انبوه مردم عکس بگیرید، آنها عالی هستند. تلفن های Pro و Plus دارای دوربین های بزرگنمایی 2 برابر یا 2.5 برابر هستند که به کلوزآپ واضح کمک می کنند.

    سرانجام، سری آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس دارای حالت ProRAW ویژه ای هستند که به عکاسان خبره کنترل زیادی در تغییر دادن عکس در مرحله پس از تولید می دهند

    بهترین آیفون برای خرید در سال 2021

    تلفن های بزرگ آیفون

    برخی افراد در میان بهترین آیفون 2021 ، تلفن های بزرگ را دوست دارند. برخی تلفن های کوچک را می پسندند. مجموعه آیفون هر دو را ارائه می دهد. اگر از یک آیفون بسیار قدیمی در حال ارتقا هستید، تمام تلفن های جدید بزرگ به نظر می رسند. اندازه آیفون SE همان مدل های آیفون 6 ، 7 و 8 است و برای افرادی که این دستگاه ها را می شناسند بیشتر آشنا خواهد بود.

    آیفون 12 مینی کوچک ترین آیفون فعلی است، اما صفحه نمایش آن بزرگتر از مدل SE ، 6 ، 7 و 8 است، زیرا از حاشیه و دکمه صفحه اصلی خلاص می شود. اگر آیفون 4 کوچک را از دست داده اید، دیگر شانس ندارید. دیگر چیزی به این کوچکی در بازار وجود ندارد.

    آیفون ها از اندازه های مختلفی برخوردارند. 12 مینی کوچکترین است و پس از آن 12 ، Pro و Pro Max قرار دارند. اگر طرفدار تلفن های کوچکتر باشید، آیفون 12 مینی عالی است. این یک اندازه نسبتاً مناسب با تمام جدیدترین ویژگی ها می باشد.

    اگر بینایی ضعیف یا دستان لرزان دارید، ممکن است اهداف لمسی بزرگتر و صفحه نمایش های بزرگتر در مدل های Plus و Max را دوست داشته باشید. اگر فیلم های زیادی را با تلفن تماشا کنید، عالی هستند اما ممکن است سنگین باشند. همچنین در میان بهترین آیفون 2021 ، آیفون های بزرگتر عموماً عمر باتری بیشتری نسبت به آیفون های کوچک دارند، زیرا باتری های بزرگتری دارند. عمر باتری کوتاه بیشترین نگرانی در مورد آیفون 12 مینی بوده است.

    بهترین آیفون برای خرید در سال 2021

    بررسی دو ویژگی مهم در آیفون

    دو ویژگی از خط آیفون محو می شوند که شامل Touch ID و جک هدفون است. مردم هر دوی آنها را دوست دارند ، به خصوص که Face ID با تشخیص چهره عملکرد خوبی ندارد. iPhone SE تنها آیفون فعلی است که دارای دکمه فیزیکی Home و اسکنر Touch ID است.

    سری آیفون 8 نیز آنها را دارد. آخرین آیفون با جک هدفون 6s بود. اکنون سرعت آن کند است و پشتیبانی نرم افزار آن کم است و دیگر آن توصیه نمی شود. احتمالاً وقت آن است که چند هدفون بی سیم بگیرید. در نهایت پشتیبانی از نرم افزار در آیفون ها تمام می شود که می توان در بهترین آیفون 2021 منظور کرد.

    جدیدترین سیستم عامل اپل ، iOS 14 ، فقط در مدل های آیفون 6s یا بالاتر اجرا می شود. انتظار می رود که هر ساله نسلی از آیفون ها از رده خارج شوند. زیرا جدیدترین نرم افزار به پردازنده های قدرتمندتری نسبت به مدل های بسیار قدیمی احتیاج دارد.

    ما دیگر تلفن های قدیمی تر از iPhone 8 را توصیه نمی کنیم. آنها احتمالاً حداقل دو سال دیگر از سیستم عامل پشتیبانی خواهند کرد. اگر تلفنی با ارزش فروش طولانی مدت می خواهید ، به سراغ نسل 11 یا بالاتر بروید. می توانید بهترین آیفون 2021 را از سایت های خارجی تهیه کنید و برای خرید قاب گوشی مناسب، از طریق سایت روبان مارکت اقدام کنید و طرح دلخواه خود را خرید نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن