جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری

    بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری

    در حال حاضر فیلمبرداری با کیفیت حرفه ای در تلفن هوشمند شما یک امر عادی است. با محبوبیت بیشتر ویدئو در بین علاقه مندان و طرفداران حرفه ای، و برنامه های مختلف ویرایش ویدئوی تلفن همراه، فیلم را برای ویرایش بسیار مهم می کند تا بیشتر مردم برای ضبط ویدئو به تلفن های هوشمند خود مراجعه کنند. از همین روست که بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری مورد توجه قرار می گیرد.

    با پیشرفت فناوری تلفن های هوشمند، کیفیت فیلم از ۱۰۸۰p تا ۴K و حتی ۸K بزرگنمایی کرده است. هرچند فایل های عظیمی که ایجاد می کنند فقط در تلویزیون ها و مانیتورهای سازگار قابل مشاهده است. برخی از تلفن ها همچنین نرخ فریم بالاتری از ۶۰ ، ۱۲۰ ، ۲۴۰ و حتی ۹۶۰ فریم در ثانیه را در وضوح پایین برای عکاسی در حالت آهسته ارائه می دهند.

    حالت های نرم افزاری سینماتیک کنترل های دستی اضافی را ارائه می دهند. انتخاب خودکار صحنه و تصحیح و تثبیت تصویر در حال رایج شدن است. این ویژگی های پیشرفته اغلب به درجاتی از هوش مصنوعی متکی هستند. با ویژگی های مناسب، بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری می توانند در ایجاد تولیدات حرفه ای کمک کنند. در اینجا برترین تلفن های هوشمند موجود برای فیلمبرداری وجود دارد.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری

    بهترین گوشی های دوربین دار برای سال ۲۰۲۱

    سونی Xperia ۱ II | سونی اکسپریا ۱ II

    اگر به طور خاص به دنبال یک تلفن هوشمند هستید تا بتوانید به عنوان دوربین فیلمبرداری عمل کنید، Xperia ۱ II مناسب است. این دستگاه با وضوح ۴K با سرعت ۲۴ ، ۲۵ ، ۳۰ یا ۶۰ فریم در ثانیه فیلم می گیرد و از HDR برای رنگ و کنتراست فوق العاده پشتیبانی می کند. همچنین می توانید با وضوح ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ ، ۶۰ یا ۱۲۰ فریم بر ثانیه عکاسی کنید. صفحه نمایش ۴K HDR OLED ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ آن به شما امکان می دهد فیلم خود را با کیفیت اصلی ضبط شده مستقیماً روی صفحه خود مشاهده کنید.

    این گوشی دارای سه دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با دوربین اصلی با زاویه دید گسترده ، دوربین با زاویه فوق عریض و یک تله فوتو است. سونی دو برنامه دوربین سفارشیCinema Pro و Photo Pro را از پیش نصب کرده است، بنابراین دوربین های گوشی های هوشمند آن به عنوان بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری  و برترین فرمت تجهیزات حرفه ای خود عمل می کنند و تنوع مشابهی را در یک دستگاه جمع و جور و قابل حمل ارائه می دهند. برنامه Cinema Pro کنترل کاملی بر نحوه فیلمبرداری روی گوشی از فوکوس تا سرعت شاتر ، از جمله تراز سفیدی ، ISO و ظاهر کلی فیلم شما ارائه می دهد. برای فیلمبرداران با تجربه ، این یک مزیت خواهد بود.

    بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری

    سونی Xperia Pro

    Xperia Pro سونی به طور خاص برای مخاطبان حرفه ای فیلمبرداران حرفه ای طراحی شده است تا با تجهیزات ویدئویی خود برای دستیابی به یک کار حرفه ای اقدام کنند. برای کاربرانی که مایل به پخش مستقیم یا انتقال خودکار فیلم در حین حرکت هستند بسیار عالی است.

    به عنوان بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری ، ورودی HDMI آن به Xperia Pro اجازه می دهد تا به عنوان یک مانیتور بزرگ و با کیفیت بالا برای دوربین های سونی عمل کند. این تلفن دارای برخی از مشخصات رده بالا از جمله پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ ، ۱۲ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۴K OLED است. در پشت یک دوربین سه لنز وجود دارد که شامل یک دوربین تله فوتو ، یک دوربین فوق عریض و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است.

    آیفون ۱۲ پرو مکس

    آیفون ۱۲ پرو مکس سه لنز ۶.۷ اینچی دارای سیستم سه دوربین و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super Retina XDR OLED با تراشه A۱۴ Bionic است. می تواند ویدئوی UHD ۴K را تا ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند، همچنین از ۱۲۰ فریم در ثانیه و ۲۴۰ فریم در ثانیه ، ۱۰۸۰ پیکسل و فیلمبرداری آهسته تا ۲۴۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

    دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با ۲۶ میلی متر عکاسی با تثبیت کننده تصویر با تغییر سنسور است. این در کنار دوربین با زاویه باز در ۱۳ میلی متر و تله فوتو در ۶۵ میلی متر است. حالت پانوراما ، حالت پشت سر هم و عکاسی با تایم لپس نیز در دسترس هستند. آیفون ۱۲ پرو مکس به عنوان بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری ، دارای قابلیت تشخیص چهره ، تثبیت کننده تصویر دیجیتالی و نوری و فوکوس خودکار برای فوکوس و ردیابی است.

    یکی از مزایای فیلمسازان ویژگی Dolby Vision است که در همه مدل های iPhone ۱۲ وجود دارد که ویدیوی HDR ۱۰ بیتی را ارائه می دهد. این برای کاهش اندازه فایل ها برای پخش یا اشتراک گذاری بسیار فشرده شده است و می تواند به درجه بندی رنگ پس از تولید کمک کند. هر چیزی که در Dolby Vision گرفته شود تنها در صورت مشاهده از طریق یک سیستم پشتیبانی ، دارای کیفیت HDR اضافی خواهد بود.

    بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری

    Samsung Galaxy S۲۱ Ultra

    اگر می خواهید گوشی هوشمند اندرویدی با تمرکز بر عکس و فیلم فوق العاده باشد ، Samsung Galaxy S۲۱ Ultra را انتخاب کنید. یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ، ۱/۱.۳۳ اینچ و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۵۵ اینچی وجود دارد که هر دو دارای فوکوس خودکار لیزری به علاوه دو تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی هستند. این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED ۲x با نسبت تصویر ۲۰: ۹ ، وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ فریم انعطاف پذیر تا ۱۲۰ هرتز است.

    برای فیلمبرداری، Galaxy S۲۱ Ultra می تواند ویدیوی ۸K را تا ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند و همه دوربین های آن می توانند فیلمبرداری ۴K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. به عنوان بهترین تلفن های هوشمند برای فیلمبرداری ، در این تلفن همراه، برترین ارتقاء ویدئو ویژگی Director's View است، جایی که می توانید تصاویر کوچک از هر دوربین را هنگام ضبط ویدئو مشاهده کنید، بنابراین می توانید به سرعت بین آنها جابجا شوید. حالت جدید vlogger به شما امکان می دهد از دوربین جلو و عقب به طور همزمان برای ضبط فیلم استفاده کنید. تصاویر Galaxy S۲۱ Ultra چشمگیر به نظر می رسند و نتایج تقریباً سینمایی را ارائه می دهند. به لطف حالت Super Steady گوشی، می توانید هنگام عکسبرداری نیز بسیار راحت حرکت کنید. ضمن آنکه می توانید قاب گوشی سفارشی خود را با طرح دلخواه در روبان مارکت بیابید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن