جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین قاب گوشی هوشمند سه بعدی

    یکی از اولین چیزهایی که هر کسی می خواهد به محض دریافت اولین چاپگر سه بعدی خود چاپ کند، قاب های تلفن است و این ایجاد اشیاء کاربردی است که در واقع بسیار طرفدار دارند. می توانید از رشته های متفاوتی برای چاپ قاب های تلفن استفاده کنید، این به نظر شما بستگی دارد که کدام یک بهترین است و آیا باید یک قاب تلفن انعطاف پذیر یا محکم تر چاپ کنید. اگر شما چندان در طراحی قاب گوشی خود علاقه ندارید، می توانید به سادگی، انواع قاب گوشی سه بعدی را از روبان مارکت خرید کنید.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    آیا قاب گوشی انعطاف پذیر بهتر از یک قاب سخت است؟

    نحوه عملکرد خوب قاب گوشی در هنگام ضربه به دو چیز بستگی دارد. میزان انرژی قابل جذب و نحوه توزیع انرژی که باید در آن در نظر گرفته شود. هرچه این قاب سخت تر باشد، انرژی بیشتری به دستگاهی که می پوشاند منتقل می شود زیرا تغییر شکل نمی دهد.

    از لحاظ تئوری، یک مورد خیلی سخت می تواند ضربه ای را که به زمین می افتد به شیشه منتقل کند که ممکن است باعث خرد شدن آن شود. با این حال، یک قاب نرم ساخته شده از TPU هنگام مواجهه با فشار تغییر شکل می دهد و به راحتی این فشار را به منطقه ضربه منتقل می کند. بنابراین، یک قاب نرم و انعطاف پذیر بهتر از یک مورد سخت عمل می کند. به همین دلیل است که اکثر کاورهای موجود در تلفن های همراه و دوربین های اکشن نرم و از نوع قاب گوشی سه بعدی هستند.

    یک جلد نرم برای بسیاری از کاربران خوب کار کرده است و توانسته است همیشه از تلفن های هوشمند محافظت کند که همچنان بدون خط و خش باشند. می توانید به جای خرید انواع قاب های نرم یا سخت، با استفاده از موادی مانند نایلون، محفظه ترکیبی را چاپ کنید که سفت و سخت است اما تا حدی انعطاف پذیری نیز دارد. در واقع ، نایلون تنها ماده پلاستیکی موجود برای چاپ سه بعدی است که حتی پس از چاپ هنوز هم انعطاف قابل مشاهده ای را در قاب گوشی سه بعدی دارد.

    استفاده از پوشش های مناسب در قاب گوشی سه بعدی

    رشته های TPU ، عموماً برای ساخت چرخ هایی که در اتومبیل های RC مشاهده می کنید، بسیار اسفنجی و انعطاف پذیر هستند. TPU یک پلاستیک انعطاف پذیر است که توسط تولید کنندگان تجاری لوازم جانبی تلفن همراه استفاده می شود. اکثر قاب هایی که برای گوشی خود خریداری می کنید از TPU ساخته شده اند. زیرا این یک انتخاب ایده آل برای یک قاب گوشی سه بعدی زیبا و ارزان قیمت با جذب ضربه عالی است.

    TPU با سختی ۹۵A ، بسیار شبیه لاستیک است و هم قابلیت انعطاف داشته و هم دوام دارد. در حالی که چاپ TPU دشوار است، دارای تعدادی ویژگی است که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای چاپ قاب های تجاری تبدیل می کند.

    موارد TPU معمولاً ظاهری شبیه به لاستیک مات دارند. به طور کلی چسبناک است و رنگها بسیار ملایم هستند. اگر به قاب های نرم نیاز دارید، قاب های TPU انتخاب خوبی هستند، زیرا TPU یک ماده انعطاف پذیر اما نیمه سفت و سخت است که مناسب قاب گوشی سه بعدی است. TPE و TPU خواص مکانیکی مشابهی دارند اما به طور کلی TPE انعطاف پذیرتر است. با این حال، به دلیل این انعطاف پذیری، چاپ کردن با آن نیز دشوارتر است.

    Flexfill ۹۸A

    Flexfill ۹۸A یک فیلامنت بسیار مقاوم است که بسیار انعطاف پذیر بوده و در واقع همه موارد GoPro ای که مشاهده می کنید از TPU ساخته شده اند. این Flexfill مقاومت خوبی در برابر سایش دارد. در محیطهای سرد انعطاف پذیر است و در برابر اکثر حلالها مقاوم است.

    NinjaFlex برای قاب گوشی سه بعدی

    Ninjatek مارک برتر برای رشته های چاپ سه بعدی و رشته انعطاف پذیر آنها NinjaFlex است و یک انتخاب قابل اعتماد برای قاب گوشی با کیفیت حرفه ای برای چاپ سه بعدی است. فناوری ثبت شده NinjaFlex دارای بافتی است که برای اکسترودرها بسیار دوستانه تر از سایر مواد است. فناوری منحصر به فرد آنها احتمال شکستن یا گیرکردن اکسترودر شما را کاهش می دهد و قطعات قوی را هدایت می کند. قوام و قطر Ninjaflex به طور کلی بهتر از سایر ترموپلاست های پلی اورتان است و مناسب قاب گوشی سه بعدی است.

    Matterhackers Pro TPU

    TPU سری MatterHackers PRO Series یک انتخاب عالی برای قاب های تلفن سه بعدی است. زیرا قطعات چاپ شده از TPU آنها دارای انعطاف و مقاومت در برابر ضربات هستند. PRO Series TPU یک ماده همه کاره است که می تواند برای برنامه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. زیرا به اندازه کافی پیچیده است تا چاپهای خوب و قوی ایجاد کند.

    قاب گوشی سه بعدی با TPU

    Ninjatek ادعا می کند که رشته Cheetah TPU سریعترین و راحت ترین رشته انعطاف پذیر در بازار است. البته این مطلب، شامل تمرکز بر بهبود تجربه کاربر است که منجر به فیلامنت می شود که می تواند با استفاده از طیف گسترده ای از چاپگرهای سه بعدی رومیزی چاپ شود. هدف آنها پشتیبانی از چاپ سه بعدی با سرعت بالا برای اکستروژن ABS و PLA بود. این ترکیب کاملی از سرعت ، استحکام و قدرت است که استفاده در قاب گوشی سه بعدی را شامل می شود.

    PLA

    فیلامنت PLA معمولاً برای چاپ قاب های تلفن استفاده می شود. زیرا کار با آن راحت است، اما PLA یک ماده نسبتا شکننده است، بعلاوه بسیار سفت و سخت است و انتخاب خوبی نیست. مستعد تغییر شکل در نور مستقیم خورشید است و در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش شکننده می شود. نه تنها این، بلکه واقعاً در برابر ضربه مقاوم نیست، زیرا با انداختن آن احتمالاً کل قاب شکسته می شود.

    البته از تلفن شما محافظت می کند، اما فقط یک یا دو بار ، و سپس باید قاب جدیدی را چاپ کنید. اما مزایای PLA در قاب گوشی سه بعدی ، بسیار زیاد است، زیرا می توانید رنگها و بافتهای زیادی را چاپ کنید. می توانید انواع قابهای گوشی سه بعدی را از روبان مارکت خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن