جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین مارک گوشی هوشمند کدام است

    بهترین مارک گوشی هوشمند کدام است

    در قرن بیست و یکم ، تلفن های هوشمند تبدیل به بخشی از زندگی روزمره ما شده اند. تلفن های همراه از پرکاربردترین دستگاه های الکترونیکی در دنیای امروز هستند و رشد تصاعدی که صنعت موبایل در سال های اخیر شاهد آن بوده است در واقع یک دستاورد بزرگ است و انتخابمارک برتر تلفن های هوشمند را چالش برانگیز کرده است.

    ضرورت استفاده از تلفن های همراه هرگز به اندازه شرایط فعلی همه گیر COVID-۱۹ که در آن حتی مدارس مجبور به تغییر شیوه های آموزش آنلاین می شوند ، بسیار مهم نبوده است. هر روز که می گذرد، رقابت در مارک های تلفن های همراه موبایل نیز افزایش می یابد. هر ترجیح فردی در حال حاضر داشتن یک برند تلفن هوشمند با ویژگی های درجه یک مانند صفحه نمایش ، وضوح دوربین ، سرعت پردازش و غیره با بهترین نرخ ممکن است.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین مارک گوشی هوشمند کدام است

    مارکهای برتر تلفن های هوشمند در جهان

    در میان برندهای موجود در بازار دیجیتال،  انتخاب مارک برتر تلفن های هوشمند در جهان می تواند باعث شود تا بتوانید متناسب با نیازهای خود، خرید مناسبی داشته باشید.

    ۱. سامسونگ

    سامسونگ شرکت الکترونیکی چند ملیتی مستقر در کره جنوبی است که بزرگترین مارک و شرکت تولید کننده تلفن همراه در جهان است. سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول تاسیس شد و دارای شبکه فروش در ۷۴ کشور جهان است.

    سامسونگ خدمات و طول عمر بالای تلفن های هوشمند خود را ارائه می دهد که آن را با ۱۸.۸ درصد سهم بازار به یکی از معتبرترین مارک برتر تلفن های هوشمند جهان تبدیل می کند. بسیاری از گوشی های هوشمند سامسونگ ارزش بالایی را ارائه می دهند و با بهترین نرم افزار در کلاس بسیار کاربر پسند هستند.

    ۲. اپل

    اپل در لیست برترین مارک های تلفن هوشمند جهان در رتبه دوم قرار دارد. اپل در آوریل ۱۹۷۶ توسط سه جادوگر فناوری، استیو وزنیاک، رونالد وین و استیو جابز تاسیس شد. Apple Inc ، یک شرکت فناوری آمریکایی مستقر در کوپرتینو ، با ارزش بازار ۲.۴ تریلیون دلار ، ارزشمندترین شرکت جهان است.

    اپل با درآمد ۲۷۵ میلیارد دلار از سال ۲۰۲۰ موفق ترین مارک است. این شرکت از ابتدای راه اندازی خود تاکنون رکورد ۲۱۷ بعلاوه یک میلیون تلفن را به فروش رسانده است و مارک برتر تلفن های هوشمند محسوب می شود.

    ۳. هواوی

    هواوی، یک شرکت چند ملیتی چینی، سومین مارک برتر تلفن های هوشمند جهان با تلفن های هوشمند گسترده است. Huawei توسط Ren Zhengfei در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد. Huawei دارای سهم بازار جهانی ۱۳.۵ است و محصولات و خدمات آن در بیش از ۱۷۰ کشور جهان موجود است.

    ۴. شیائومی

    شیائومی یکی دیگر از شرکت های چند ملیتی چینی است که در فهرست مارک برتر تلفن های هوشمند جهان با ۱۰.۸ درصد سهم بازار در رتبه چهارم قرار دارد. شیائومی که در سال ۲۰۱۰ توسط لی جون تاسیس شد به دلیل بازاریابی آنلاین و فروش فلش معروف است. شیائومی در مدت کوتاهی رقابت سختی را به رقبای خود ارائه داد. همچنین چهارمین شرکت با ارزش استارتاپ فناوری در جهان است که تعداد کمی فروشگاه فیزیکی در چین و سنگاپور دارد. فروش شیائومی در سال ۲۰۲۰ با درآمد ۲۵.۴ میلیارد دلار به ۲۰۶ میلیون دستگاه رسید.

    بهترین مارک گوشی

    ۵. اوپو

    اوپو یک شرکت چینی دیگر است که با سهم بازار ۸.۳ پنجمین مارک بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است. اوپو در سال ۲۰۰۱ توسط تونی چن تاسیس شد. اوپو به خاطر فناوری برتر دوربین گوشی خود مشهور است. در سال ۲۰۲۰ بیست و نه میلیون دستگاه فروش داشت که ۱۳۷.۷ میلیون دلار درآمد کسب کرد. یکی از حقایق جالب در مورد Oppo ، Vivo ، OnePlus و Realme این است که اینها چهار مارک متفاوت نیستند بلکه از یک مارک به نام BBK Electronics هستند.

    ۶. ویوو

    Vivo ، یکی دیگر از برندهای BBK Electronics ، ششمین مارک برتر تلفن های هوشمند در جهان است. ویوو در سال ۲۰۰۹ توسط شن وی تأسیس شد. Vivo به دلیل مدلها و پیکربندی های پیشرفته ای که کاربران به راحتی در آن حرکت می کنند مشهور است. ویوو در سال ۲۰۲۰ ۴۹.۵ میلیون دستگاه فروخت و ۴۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

    ۷. موتورولا

    موتورولا یک شرکت مخابراتی چند ملیتی آمریکایی است که ۹۲ سال پیش توسط پل و جوزف گالوین تأسیس شد. موتورولا در لیست محبوب ترین مارک های جهان در رتبه هفتم قرار دارد. موتورولا زمانی پیشگام تلفن های همراه بود و در آستانه ورشکستگی بود زیرا از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ با ضررهای سنگین ۴.۳ میلیارد دلار روبرو بود. در سال ۲۰۱۱ ، موتورولا به دو واحد مستقل Motorola Mobility و Motorola Solutions تقسیم شد.

    ۸. لنوو

    Lenovo یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی و مارک برتر تلفن های هوشمند است که نه تنها گوشی های هوشمند ، بلکه رایانه های شخصی ، تبلت ها ، سرورها را طراحی ، توسعه ، تولید و به فروش می رساند. Lenovo توسط Liu Chuanzhi در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. اکثر تلفن های آن دارای قیمت مناسب و مشخصات خوب هستند.

    Lenovo در سال ۲۰۲۰ سی و پنج میلیون دستگاه فروخت و ۱۴ میلیارد دلار فروش داشت که در لیست برترین مارک های جهان در رتبه ۸ قرار گرفت. یکی از بهترین محصولات آن Lenovo Legion Pro است که ۶۰۰ دلار قیمت دارد.

    ۹. ال جی

    مخفف LG Lucky Goldstar یک شرکت چند ملیتی کره جنوبی است که توسط Koo-In-hwoi در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد. ال جی نتوانست توجه بسیاری از کاربران موبایل را به مارک های خود جلب کند و تصمیم گرفته است که هیچ گوشی هوشمند جدیدی از LG در آن وجود نداشته باشد. در آینده ای نزدیک زیرا این شرکت در بخش گوشی های هوشمند متحمل ضررهای زیادی شده است. درآمد ال جی ۵۴.۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ بوده و در رتبه نهم این فهرست قرار دارد. بهترین محصول ال جی Wing ۵G است که ۸۰۰ دلار قیمت دارد که ازمارک برتر تلفن های هوشمند است.

    بهترین مارک گوشی هوشمند کدام است

    ۱۰. ایسوس

    ایسوس یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی تایوانی است که ۳۲ سال پیش توسط تد هسو ، M.T. تاسیس شد. لیائو ، وین تسیا ، T.H. تونگ ، لوکا D.M. ایسوس سایر محصولات الکترونیکی مانند رایانه های رومیزی ، لپ تاپ ها ، نت بوک ها و غیره را جدا از تلفن های هوشمند به فروش می رساند.

    شما می توانید به سادگی با خرید این گوشی های کارآمد از مارک برتر تلفن های هوشمند ، به فناوری روز دنیا دسترسی داشته باشید. جهت خرید قاب گوشی سفارشی نیز ، می توانید به دسته بندی های روبان مارکت مراجعه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن