جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل

    بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل

    گاهی اوقات ، تلفن به پشت خود می افتد، اما قاب محافظ تلفن از خراشیدگی آن جلوگیری می کند. در مواقع دیگر ، گوشی رو به پایین می افتد و مطمئن نیستید که صفحه نمایش ترک خورده یا خراب شده است. در این جا بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل ، برای اندروید و آیفون  آورده شده است که می تواند در حفظ گوشی شما از خراشیدگی، کمک موثری داشته باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل

    محافظ صفحه چیست؟

    محافظ صفحه به طور معمول از یک مایع پلاستیکی شفاف یا فیلم مخصوص ساخته شده است که روی صفحه گوشی شما چسبیده و باعث می شود از آسیب های فیزیکی محافظت شود. این ماده معمولاً از شیشه لمینت یا پلی اورتان ساخته می شود و برش می خورد تا متناسب با شکل دستگاه شما باشد. در صورت افتادن ، تعویض محافظ صفحه بسیار ساده تر از جایگزینی صفحه نمایش گوشی است. همچنین صفحه نمایش را در طول عمر گوشی بسیار بهتر نگه می دارد.

    بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل

    انواع محافظ صفحه برای اندروید و آیفون

    چهار نوع اصلی از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل وجود دارد :

    شیشه مقاوم :

    این محافظ صفحه به راحتی روی صفحه گوشی شما اعمال می شود و حس خوبی به آن دارد. علاوه بر این، از نظر محافظت در برابر خط و خش ضخیم تر و سخت تر از نوع پلاستیکی است. همچنین می توانید محافظ صفحه شیشه ای مقاوم را در انواع بیشتری با ویژگی هایی مانند حریم خصوصی یا ضد تابش خیره کننده دریافت کنید.

    پلی اتیلن ترفتالات (PET) :

    این محافظ از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل است. صفحه ارزان، سبک، نازک و صاف است که کمترین ضربه و محافظت در برابر خط و خش را ارائه می دهد. در حالی که محافظ PET به صفحه گوشی شما حس صافی می بخشد، اما آنقدرها هم سخت نیست. بنابراین نمی تواند در گوشی هایی با صفحه نمایش خمیده،  لبه به لبه پیش برود.

    پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) :

    این یک ماده نازک و انعطاف پذیر است که برای بیشتر محافظ های پلاستیکی روی صفحه استفاده می شود. TPU از مقاومت ضربه بهتری از PET برخوردار است و می تواند در هر گوشی لبه به لبه پیش برود. با این حال، نصب آن آسان نیست زیرا شامل استفاده از محلول اسپری است و بافت تقریبا لاستیکی دارد.

    محافظ صفحه مایع :

    این نوع محافظ یکی از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل است که صفحه را با سواب محلول و سپس اجرای آن بر روی تلفن خود اعمال می کنید. این محافظ فقط برای جلوگیری از برخی خط و خش ها مفید است، به این معنی که هنوز خط و خش های سخت می تواند به صفحه واقعی گوشی شما برسد. به علاوه، محافظ صفحه مایع نمی تواند از تلفن شما در برابر سقوط شدید محافظت کند.

    بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل

    تنوع در بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل

    ۱. Otterbox AlphaGlass

    این محافظ صفحه برای محافظت قوی از شیشه ضد خش و ضد خرد شدن ساخته شده است. این محافظ با یک پارچه تمیزکننده میکروفیبر ، برچسب حذف گرد و غبار و دستورالعمل نصب همراه است. به علاوه ، به طور خاص برای گوشی های Google Pixel ۴ طراحی شده است.

    ۲. Spigen AlignMaster

    ویژگی برجسته محافظ صفحه Spigen AlignMaster نصب کننده آن است که به شما کمک می کند محافظ را در حین استفاده کاملاً تراز کنید. این از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل است. محافظ شیشه ای مقاوم است و با اکثر قاب های تلفن کار می کند. با این حال، محافظ دوربین یا حفاظت از حریم خصوصی را ارائه نمی دهد و فقط برای iPhone XR و iPhone ۱۱ طراحی شده است. شما می توانید نسخه ای برای iPhone ۱۲ را نیز پیدا کنید.

    ۳. ZAGG InvisibleShield Ultra Vision Guard Film

    اگر می خواهید محافظ صفحه ای نصب کنید که نصب آن آسان باشد، فیلم هوشمند ZAGG InvisibleShield ارزش بررسی دارد. این فیلم از فرآیند نصب مرطوب استفاده می کند و دوام سختی را به صفحه نمایش شما می افزاید. محافظ صفحه دارای یک لایه محافظ است که نور مضر آبی را فیلتر می کند و فناوری نانو حافظه خود ترمیم کننده که خراش ها و ضربه های جزئی را حذف می کند. این محافظ برای گوشی های Samsung Galaxy Note ۱۰+ مناسب است و با هر قاب گوشی کار می کند و از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل است.

    ۴. UniqueMe ۲ Pack Tempered Glass Privacy

    محافظ صفحه UniqueMe نه تنها از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش یا آسیب محافظت می کند، بلکه با طراحی رنگ آمیزی شده از حریم خصوصی شما نیز محافظت می کند. این بدان معناست که هرکسی که مستقیماً جلوی صفحه شما نباشد نمی تواند صفحه نمایش تلفن شما را ببیند.

    یک پوشش oleophobic برای مقاومت روزانه در برابر اثر انگشت گنجانده شده است و دارای طراحی بهینه برای نمای شفاف است. علاوه بر این، محافظ صفحه نمایش دارای محافظ لنز دوربین است که می توانید آنها را به محافظ پشتی وصل کنید تا از آسیب دیدن آنها جلوگیری شود.

    ۵. JETech Screen Protector

    این از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل به شمار می آید.محافظ صفحه نمایش JETech در بسته ای از سه محافظ شیشه ای قرار می گیرد که دارای یک راهنما ، پارچه حذف گرد و غبار ، پارچه تمیز کننده و دستورالعمل نصب است. سختی فوق العاده بالای محافظ باعث می شود در برابر خط و خش مقاومت کند. علاوه بر این، بدون گرد و غبار ، مقاوم در برابر اثر انگشت است.

    ۶. Skinomi TechSkin

    Galaxy S۲۰ و S۲۰+ از جمله گوشی های پرچمدار گران قیمت سامسونگ هستند که نمی خواهید صفحه آنها ترک خورده یا خراب شود. با محافظ صفحه Skinomi TechSkin ، می توانید صفحه نمایش S۲۰ خود را از پارگی و خط و خش دور نگه دارید.

    این محافظ از مواد TPU درجه نظامی ساخته شده و انعطاف پذیر است. در صورت خراب شدن هنگام استفاده از محافظ روی صفحه تلفن ، یک محافظ اضافی در دسترس است. مطمئن شوید قبل از استفاده از تلفن پس از نصب، زمان کافی را برای تنظیم آن در نظر بگیرید تا بتوانید از بهترین گلس و محافظ صفحه موبایل به خوبی استفاده نمایید.

    ۷. محافظ صفحه شیشه ای amFilm

    محافظ صفحه amFilm از شیشه مقاوم ساخته شده است و برای محافظت از تمام صفحه و لبه به لبه طراحی شده است تا از صفحه نمایش گوشی هوشمند OnePlus ۷ شما در برابر آسیب محافظت کند. نصب محافظ آسان است و در برابر چربی، اثر انگشت و سایر لکه ها مقاوم است. همچنین بسیار بادوام ، مقاوم در برابر خط و خش است و سازگاری کامل با حساسیت صفحه لمسی را نوید می دهد. همچنین می توانید برای محافظت بیشتر از گوشی های ارزشمند خود، از انواع قاب گوشی سفارشی در روبان مارکت ، انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن