جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های آیفون 2021

    دانستن اینکه بهترین گوشی های آیفون که مناسب برای شما باشد، شاید چندان ساده نیست. مدلهای مختلفی وجود دارد که برای افراد با علاقه مندی و نیازهای متفاوتی، مناسب خواهد بود. خوشبختانه در حالی که اپل به اندازه برخی از شرکت ها تلفن تولید نمی کند، همه گوشی های آن عالی هستند.

    شاید یکی از برتری های این برند آیفون 13 باشد.این مجموعه شامل iPhone 13 ، iPhone 13 Pro ، iPhone 13 Pro Max و iPhone 13 mini با قیمت های مشابه iPhone 12 و امکان افزایش نرخ تازه سازی 120Hz در مدلهای رده بالا خواهد بود. ممکن است رنگ های جدیدی نیز در نظر گرفته شود و البته انتظار ارتقاء سرعت و دوربین و باتری بهتر را داشته باشید.

    اگرچه در حال حاضر، محدوده فعلی آیفون بیش از حد قابل احترام است و اپل برای مدت طولانی از تلفن های خود پشتیبانی می کند. از سویی دیگر، مدل های قدیمی تر تا مدتی یک گزینه مناسب باقی می مانند، بنابراین تعداد شگفت انگیزی از iPhone های بزرگ برای انتخاب وجود دارد. جدیدترین و برترین آن در حال حاضر iPhone 12 است که به عنوان iPhone 12 استاندارد ، iPhone 12 Pro ممتاز ، iPhone 12 Pro Max عظیم و iPhone 12 mini جمع و جور موجود است.

    همچنین، iPhone SE مقرون به صرفه تر و کوچکتر است و همچنین iPhone های قدیمی تر از جمله iPhone 11 و iPhone XR وجود دارد. اپل هنوز اینها را می فروشد و تعدادی دیگر که متوقف شده اند، به عنوان بهترین گوشی های آیفون هنوز در فروشگاه های فروش موبایل، یافت می شوند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های آیفون 2021

    خرید بهترین آیفون

    1. آیفون 12

    مشخصات فنی این گوشی شامل وزن  164 گرم می باشد که با ابعاد 146.7 میلی متر در 71.5 میلی متر در 7.4 میلی متر همراه است و اندازه صفحه نمایش آن نیز 6.1 اینچ بوده و با رزولوشن 1170 در 2532 و پردازنده: A14 BionicRAM: 4 همراه است. لازم به ذکر است که این گوشی در برابر آیفون 11 قیمت بالاتری دارد که با ویژگی های جدید، قابل توجیه است. این شامل پشتیبانی از 5G و اضافه شدن اتصال MagSafe است که به شما امکان می دهد مواردی مانند شارژر یا قاب را به تلفن خود وصل کنید.

    ممکن است این دوربین کمی شبیه آیفون سال گذشته باشد و عمر باتری آن همچنان خوب است، اما نمی توان انکار کرد که آیفون 12 یک محصول برتر از گوشی های قبلی است. از نظر طراحی نیز، به برخی از مدل های آیفون 4 یا 5 بازگردانده شده است و این در واقع یک چیز خوب است، احساس راحتی بیشتر در دستان شما دارد. همچنین تغییر دیرهنگام به یک صفحه نمایش OLED وجود دارد که دوباره به ما یادآوری می کند که اپل می داند چگونه یک دستگاه شیک و زیبا و همچنین آینده ساز ایجاد کند.

    مشخصات فنی این محصول به عنوان بهترین گوشی های آیفون با وزن 135 گرم و ابعاد 131.5 میلی متر  x 64.2  میلی مترx 7.4 میلی متر و اندازه صفحه نمایش 5.4 اینچ است که با وضوح تصویر 2340*1080 و پردازنده A14 BionicRAM: 4 همراه است که دارای حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت/128 گیگابایت/256 گیگابایت نیز می باشد. اپل برای اولین بار در تاریخ ساخت گوشی های خود یک آیفون مینی را معرفی کرد و تقریباً همان آیفونی است که در بالا به آن اشاره شد که در اندازه ای کوچکتر است.

    تعدادی تفاوت ریز در مشخصات وجود دارد. به عنوان مثال، شارژ بی سیم در iPhone 12 mini به طور قابل توجهی کندتر است.  اما در غیر این صورت شما دارای ویژگی های درجه یک مانند دوربین عقب قدرتمند ، پشتیبانی از 5G و پشتیبانی MagSafe نیز خواهید بود. مانند آیفون 12 ، صفحه نمایش نیز در این گوشی فوق العاده است. ممکن است از عمر باتری لذت نبرید. زیرا در iPhone 12 mini فوق العاده نیست، اما اگر تمرکز اصلی شما بر این باشد، یکی از بهترین گوشی های آیفون است که دوست خواهید داشت.

    بهترین گوشی های آیفون 2021

    3. آیفون 12 پرو

    وزن این گوشی هوشمند آیفون 189 گرم و ابعاد: 146.7 میلی متر  x 71.5 میلی متر  x 7.4 میلی متر است که با اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچ  و وضوح 1170*2532 و  پردازنده: A14 BionicRAM: 6 همراه می باشد. این گوشی در مقایسه با سری خود، پیشرفته تر بوده و قیمت آن نیز بیشتر است. اما مشخصات برتری دارد که می توان به دوربین بهتر و قطعات داخلی مناسب تر اشاره کرد.

    سنسور چهارم در کنار سنسور استاندارد آیفون 12 در قالب اسکنر LiDAR باعث می شود که iPhone بتواند عملکردی راحت تر داشته باشد و در تشخیص نور در شرایط کم کار بسیار خوبی انجام دهد. آیفون 12 پرو همچنین دارای افزایش RAM  تا 6 گیگابایت از 4 گیگابایت است و این مطمئناً به شما کمک می کند از هر کاری که در تلفن خود انجام می دهید، بیشترین بهره را ببرید. اگر به دنبال ویرایش فیلم ها در تلفن خود هستید، iPhone 12 Pro برای چنین هدفی ایده آل است.

    در جاهای دیگر، طبق معمول ، iPhone 12 Pro چیزهایی را که iPhone 12 در حال حاضر دارد با قیمت کمتر ارائه می دهد، اما اگر می خواهید این پیشرفت اضافی را انجام دهید، این یک ارتقاء چشمگیر در بهترین گوشی های آیفون است.

    4. آیفون 12 پرو مکس

    از نظر مشخصات ، بهترین آیفون است. این گوشی دارای وزن 228 گرم و ابعاد 160.8 میلی متر در 78.1 میلی متر در 7.4 میلی متر می باشد که اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ و رزولوشن 1284 در 2778 را به همراه پردازنده A14 BionicRAM: 6 ارائه می کند که دارای حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت/256 گیگابایت/512 گیگابایت می باشد.

    عمر باتری در iPhone 12 Pro Max در مقایسه با سایر iPhone های موجود در این لیست بهتر است و همچنین خواهید دید که دوربین عقب کمی قوی تر از حتی iPhone 12 Pro دارد. اگر بهترین گوشی های آیفون را می خواهید، باید هزینه آن را بپردازید. در حقیقت این بهترین iPhone در حال حاضر برای شما است.

    خرید قاب گوشی آیفون iphone

    5. آیفون 11

    مشخصات فنی این گوشی هوشمند، قابل توجه است. این محصول دارای وزن 194 گرم و ابعاد 150.9*8.3*75.5 میلی متر و اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچ با وضوح تصویر 828*1792 و پردازنده A13 BionicRAM: 4 می باشد. در این گوشی، درست است که لنز تله فوتو از دست می رود، اما همانطور که در Samsung Galaxy S10e است ، اتصال لنزهای اصلی و فوق عریض بیشتر نیازهای عکس را برآورده می کند.

    در حالی که صفحه نمایش OLED ندارد، صفحه LCD آن حداقل به تلفن اجازه می دهد تا بهترین عمر باتری را در نسل خود حفظ کند. و حتی کمی بیشتر RAM دریافت می کند که تا 4 گیگابایت از 3 گیگابایت مدل قبلی خود است. این محصول از بهترین گوشی های آیفون است که می توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید. iOS 14 و همه تغییرات جدید در سری iPhone 11 را اضافه کنید و از این گوشی یک دستگاه عکاسی متوسط ​​دریافت نمایید. توجه داشته باشید برای خرید و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، می توانید در سایت روبان مارکت ، جستجو نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن