جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های بازی در سال 2021

    امروزه بسیاری از بهترین گوشی های بازی ، دارای قدرت هستند. در حالی که کنسول های نسل بعدی سرفصل ها را در بر می گیرند، اما به طور معمول، یافتن بهترین آن ها کمی دشوار است. اتفاقات شگفت انگیزی در برندهای اندروید و اپل رخ می دهد. با افزایش سرعت پردازنده ها، پردازنده های گرافیکی قدرتمندتر و نمایشگرها واضح تر می شوند. ضمن آنکه بازی های موبایلی بهتر شده و بسیاری از گیمرها زمان زیادی را صرف بازی با تلفن های خود می کنند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های بازی در سال 2021

    برترین موبایل بازی

    بهترین گوشی های بازی، پیروزی های تکنولوژیکی هستند. بهترین آنها عملکرد فوق سریع را با نرم افزار ساده و سیستم عامل های بهینه ترکیب می کنند تا تجربیات فوق العاده ای را ارائه دهند. آنها همه ویژگی هایی ممتاز را ترکیب می کنند که شامل طراحی ، مهندسی و نوآوری است و این بدان معنی است که می توانید مطمئن باشید که تلفن بازی جدید شما در همه کاربردهای روزمره نیز فوق العاده است.

    آنچه برای یک نوع گیمر یا ژانر ایده آل است ممکن است برای شما یا بازی هایی که می خواهید انجام دهید، فوق العاده  نباشد. به همین دلیل است که طیف وسیعی از بهترین گوشی های بازی را در اینجا پوشش داده ایم تا اطمینان حاصل شود که می توانید موبایل مناسب بازی را پیدا کنید.

    گوشی های بازی برتر

    1. ASUS ROG PHONE 5

    این گوشی به عنوان بهترین گوشی های بازی دارای وزن 238 گرم است که با ابعاد 172.8* 10.3*77.3 میلی متر و سیستم عامل اندروید 11 طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش 6.78 اینچ می باشد و وضوح تصویر 1080*2448 می باشد. پردازنده این گوشی Snapdragon 888RAM است و حافظه آن 128 گیگابایت / 256 گیگابایت تعبیه شده است. این محصل دارای  باتری 6000 میلی آمپر ساعت است.

    شکی نیست که لپ تاپ های Asus ROG برخی از بهترین لپ تاپ ها برای گیمرها هستند و تلفن های هوشمند با مارک مشابه نیز این روند را انجام می دهند. نسخه پنجم گوشی های ایسوس، چندین بهبود را به همراه دارد ، از جمله نرخ تازه سازی صفحه نمایش 144 هرتز ، در عین حال همه چیزهایی را که در مورد مدل قبلی مناسب بوده است را حفظ می کند.

    این گوشی کاملاً دارای قدرت است.  نه تنها دارای بهترین CPU برای گوشی های اندرویدی است، بلکه می توانید آن را با 16 گیگابایت رم مجهز کنید که مقدار فوق العاده ای است. احتمالاً می توانید سه بازی را در کنار هم بدون توجه به هیچ گونه کاهش سرعت اجرا کنید.

    موارد دیگری نیز در این بهترین گوشی های بازی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید، از جمله دکمه های قابل تنظیم در کنار Asus ROG Phone 5 و حالت بازی اختصاصی در نرم افزار تا مطمئن شوید که همیشه حداکثر عملکرد را دارید. صفحه نمایش 6.78 اینچی نیز یک برجسته واقعی است و با نرخ تازه سازی 144 هرتز کار می کند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد روی صفحه همیشه فوق العاده صاف به نظر می رسد.

    2. XIAOMI BLACK SHARK 3

    این بهترین گوشی های بازی با برند شیائومی است. وزن آن 222 گرم بوده و ابعاد آن 168.7*77.3*10.4 میلی متر بوده و از سیستم عامل اندروید 10 و اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ و وضوح تصویر 1080*2400 برخوردار است و پردازنده  Snapdragon 865 RAMو حافظه 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت دارد و مجهز به باتری 4720 میلی آمپر ساعت می باشد.

    جدیدترین گوشی در خط بازی Black Shark شیائومی چشمگیر است. این دستگاه دارای قدرت و قابلیت های فراوان است و همچنین مجموعه ای از ویژگی ها را دارد که برای افرادی که خواهان یک تجربه بازی برتر قابل حمل هستند، مناسب و جذاب خواهد بود.

    این یک تلفن مقرون به صرفه نیست، با توجه به امکاناتی که برای پول خود دریافت می کنید، بسیار مقرون به صرفه است. از جمله پردازنده برتر اسنپدراگون 865 و سیستم خنک کننده پیشرفته . باتری 4720 میلی آمپر ساعتی زمان زیادی را بین شارژها به شما می دهد ، حتی زمانی که جلسات بازی طولانی مد نظر شما باشد. با صفحه نمایش 6.67 اینچی سخاوتمندانه و RAM زیاد و همچنین ارگونومی چشمگیر ، این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی های بازی در حال حاضر است.

    3. تلفن LENOVO LEGION DUEL

    این یک تلفن بازی قوی همه جانبه از یک مارک معتبر است. وزن این گوشی 239 گرم بوده و ابعاد آن  169.2 * 78.6 * 9.9 میلی متر می باشد که به سیستم عامل اندروید 10 و صفحه نمایش 6.65 اینچ ، 1080 * 2340 و پردازنده Snapdragon 865  با حافظه 256/512 مجهز شده است.

    ویژگی بارز این تلفن بازی، که اولین ارائه لنوو در یک زمان است، شارژ سریع 90 واتی آن است. با توجه به این موضوع حتی پس از اتمام باتری گوشی پس از جلسات بازی شدید ، تقریباً هیچ زمانی طول نمی کشد تا آن را به ظرفیت کامل برگردانید.

    دور از شارژ سریع ، این تلفن همچنین دارای یک مجموعه سخت افزاری قوی و یک دوربین پاپ آپ است که بسیار چشمگیر است. همچنین مجهز به tech-du-jour است که مودم 5G است. این بدان معناست که می توانید از تاخیر کم و سرعت سریع داده هایی که 5G ارائه می دهد، استفاده کنید که به شما امکان می دهد پینگ های کم و بارگیری سریع بازی ها را انجام دهید.

    صفحه نمایش 144 هرتز AMOLED نیز به خوبی قابل احترام است و با حداکثر 16 گیگابایت رم و یک پردازنده قدرتمند Snapdragon و Adreno و GPU همراه است، این امر هر بازی را در فروشگاه Google Play خرد می کند.

    4. APPLE IPHONE 12

    این از بهترین گوشی های بازی برای کاربران iPhone است. وزن 164 گرم و ابعاد 146.7 میلی متر x 71.4 میلی متر x 7.4  میلی متر داشته و اندازه صفحه نمایش آن 6.1 اینچ می باشد. وضوح تصویر 1170*2532 بوده و پردازنده Apple A14 BionicRAM و حافظه 64 گیگابایت / 128 گیگابایت / 256 گیگابایت دارد و مجهز به باتری 2815 میلی آمپر ساعت می باشد.

    با تنوع زیاد و گزینه های سفارشی سازی بیشتر، توجه گوشی های بازی به اندروید منتقل می شود، اما iOS را به طور کامل کنار نگذارید. با پردازنده های سریع ، عملکرد گرافیکی قدرتمند و یکپارچگی سخت افزاری و نرم افزاری، آیفون ها همچنین انتخاب خوبی به عنوان یک گوشی بازی موبایل هستند.

    آیفون 12 ، شاید از بهترین گوشی های بازی و بهترین آیفون مخصوص گیمرها در حال حاضر است. این صفحه نمایش مانند iPhone 12 Pro دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است. اما از آنجا که ارتقاء Pro بیشتر در بخش دوربین انجام می شود، اگر تمرکز خود را بر روی بازی بگذارید، واقعاً نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. البته پردازنده فوق العاده A14 Bionic نیز آن را برای بازی ایده آل می کند.

    از عمر باتری تا کیفیت ساخت ، دلایل زیادی وجود دارد که اگر می خواهید بهترین تلفن بازی را خریداری کنید، iPhone 12 را در نظر بگیرید. همچنین OnePlus 9 Pro از بهترین گوشی های بازی اندرویدی در جهان است و همانطور که انتظار داشتید از اعتبار بازی های بالایی نیز برخوردار است.

    بهترین گوشی های بازی در سال 2021

    5. SAMSUNG GALAXY S21 PLUS

    یک گوشی درجه یک که عملکرد خارق العاده ای را در گوشی های بازی ارائه می دهد. وزن 186 گرم و ابعاد: 161.9 * 73.7 * 7.8 میلی متر به همراه سیستم عامل اندروید 10 و اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ و وضوح تصویر: 1.440 x 3.200 دارد و پردازنده Exynos 990/Snapdragon 865  در آن جای دارد که به همراه حافظه 128 گیگابایت و باتری 4500 میلی آمپر ساعت می باشد.

    Samsung Galaxy S21 Plus همه چیزهایی است که یک گوشی پرچمدار مدرن باید داشته باشد، را در خود به عنوان بهترین گوشی های بازی جای داده است. این قدرتمند است، دارای صفحه نمایش خیره کننده است و دارای ویژگی های درجه یک می باشد. این گوشی برای بازی بسیار خوب است، زیرا دارای 8/12 گیگابایت رم ، تراشه گرافیکی Mali-G78 است که ترکیب فریم های بالا را در صورت سخت ترین بازی های موبایل ارائه می دهد.

    صفحه نمایش آن که دارای اندازه 6.7 اینچ AMOLED (120) هرتز ، HDR10+ است که تماشای هر چیزی روی آن را به یک رویا تبدیل می کند و باعث می شود رنگ ها در بازی ها و رسانه ها ظاهر شوند. به لطف عمر طولانی باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، می توانید بدون استفاده از شارژر از تجربه هایی مانند آن در طول روز لذت ببرید.

    این تلفن همچنین دارای جدیدترین نسخه اندروید، اندروید 11 است و همچنین دارای سیستم دوربین بسیار چشمگیری است که شامل یک آرایه لنز سه گانه در پشت (12 مگاپیکسل ، 12 مگاپیکسل ، 64 مگاپیکسل) و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است. گیمرها همچنین از این واقعیت لذت خواهند برد که بارگیری آنلاین بازی های تلفن همراه به لطف مودم داخلی 5G S21 Plus یک تجربه روان است. به طور کلی ، یک تلفن فوق العاده برای بازی و همچنین استفاده عمومی است.

    6. SONY XPERIA 1 II

    این از بهترین گوشی های بازی برای صفحه نمایش فوق عریض است که دارای وزن  181.4 گرم و ابعاد 165.1 میلی متر در 71.1 میلی متر و 7.6 میلی متر می باشد و سیستم عامل اندروید 10 و اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ را به همراه وضوح تصویر 1644 * 3840 و پردازنده Snapdragon 865 در خود جای داده و دارای حافظه 256 گیگابایت و باتری 4000 میلی آمپر ساعت می باشد.

    اگر شما به دنبال برترین گوشی بازی 2021 هستید، چیزهای زیادی در مورد Sony Xperia 1 II وجود دارد. حداقل نسبت تصویر 21: 9 ، صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 4K ، به این معنی که بازی ها پر جنب و جوش به نظر می رسند.

    سونی انواع فناوری را در این گوشی قرار داده است، از جمله پشتیبانی از HDR برای صفحه نمایش و صدای Dolby Atmos ، بنابراین بازی شما و تماشای فیلم، تا آنجا که ممکن است تضمین می شود. پردازنده اسنپدراگون 865 و حداکثر 12 گیگابایت رم باعث می شود بازی ها نیز به خوبی پیش بروند.

    دور از بازی ، دوربین سه لنز عقب، قادر است عکس های قابل توجهی را به همراه داشته باشد و اندروید 10 نیز روی آن نصب شده است. این بهترین گوشی های بازی ، تمیز و تا حد زیادی عاری از نرم افزارهای ناکارآمد است، بنابراین می توانید به بازی خود ادامه دهید.

    7. SONY XPERIA 5 II

    این از بهترین گوشی گیمینگ میان رده با صفحه نمایش فوق عریض است که با وزن 163 گرم و ابعاد 158*8*68 میلی متر و اندروید 10 طراحی شده است و دارای صحفه نمایش  6.1 اینچ با وضوح تصویر2580*1090 است و پردازنده Snapdragon 865RAM دارد

    سونی چندین مدل Xperia را برای بازی هدف قرار داده است. این ، Xperia 5 II ، در اواخر سال 2020 عرضه شد و تلفن هوشمند رسمی مسابقات جهانی مسابقات قهرمانی Call of Duty: Mobile است. اکسپریا 5 II از نظر جنبه های مختلف با اکسپریا 1 II متفاوت است.

    هر دو گوشی به عنوان بهترین گوشی های بازی ، دارای پردازنده اسنپدراگون 865 و پردازنده گرافیکی Adreno 650 هستند، اما Xperia 5 II دارای صفحه نمایش کوچکتر است. همچنین هر دو صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 21: 9 بسیار گسترده هستند، اما صفحه نمایش در Xperia 5 II به جای 4K FHD+ است.

    ممکن است وضوح پایین تری نسبت به نمایشگر Xperia 1 II داشته باشد، اما صفحه نمایش خوبی است. این صفحه نمایش سه بعدی با موتور X-Reality سونی ، نرخ تازه سازی 120 هرتز و کاهش تار 240 هرتز برای عملکرد صاف و روی صفحه است. شما می توانید تنظیمات صفحه را برای بازی های خاص سفارشی کنید و از اسکن لمسی 240 هرتز برای کنترل بسیار دقیق پشتیبانی می کند.

    اگرچه این ویژگی ها به وضوح برای گیمرها در نظر گرفته شده است، اما این فقط یک تلفن بازی نیست. این صفحه نمایش عالی برای فیلمبرداری درخشان است و تنظیم دوربین سه گانه نتایج چشمگیری را ارائه می دهد. اتصال 5G در تلفن 2021 ضروری است و نشان اندروید سونی به راحتی قابل مشاهده است. عمر باتری تمام روز و شارژ سریع  یک بسته بسیار مناسب را تکمیل می کند.

    خرید قاب گوشی طرح بازی

    8. SAMSUNG GALAXY NOTE 20

    این به عنوان بهترین گوشی های بازی مطرح است و یک تلفن بازی حرفه ای است که بخش های قابل توجهی دارد.  این گوشی دارای وزن 192 گرم و ابعاد 161.6 میلی متر x 75.2  میلی متر x 8.3 میلی متر بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید 10 و یک رابط کاربری 2.5 و اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ و وضوح تصویر: 1.080 * 2.400 است که دارای پردازنده Exynos 990 / Snapdragon 865 Plus  می باشد.

    گلکسی نوت 20 سامسونگ به راحتی با قطعات داخلی سریع و صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED عظیمی روبرو نمی شود. هر بازی که روی این گوشی بارگیری کنید، عالی به نظر می رسد و بدون هیچ اشاره ای از آن اجرا می شود. با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می توانید بازی های زیادی را به راحتی نصب کنید.

    البته قلم یکپارچه S Pen نقطه اصلی فروش سری Note است و می تواند در انواع مختلف بازی ها مفید باشد و همچنین برای سایر کارهایی که می توانید از آن استفاده کنید، نیز مفید است. در حالی که این گوشی گران قیمت است ، فکر می کنیم که هزینه را توجیه می کند.

    این به شما قدرت و فضای کافی برای اداره هر بازی که می خواهید در گلکسی نوت 20 انجام دهید را می دهد و به لطف ظرفیت بالای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی، شما باید بازی های زیادی را بین شارژها نیز انجام دهید. اگر می خواهید یک تجربه بازی درجه یک داشته باشید، این گوشی به عنوان بهترین گوشی های بازی توصیه می شود. ضمن آنکه می توانید به راحتی برای این گوشی های جذاب، قاب گوشی سفارشی خود را در روبان مارکت خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن