جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ

    در اینجا آنچه باید در مورد سری گلکسی A سامسونگ 2021 بدانید، آمده است. سری گلکسی A ، بستر بلندپروازی های میان رده سامسونگ را تشکیل می دهد. این سری ویژگی هایی را ارائه می دهد که قبلاً محدود به پرچمداران سامسونگ بود و قیمت بسیار مقرون به صرفه تری داشت. در حالی که این سری به طور سنتی بر بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از سری Galaxy J خلاص شد و این دستگاه ها را در خط Galaxy A قرار داد.

    نتیجه این است که سری گلکسی A به لطف دستگاه هایی مانند گلکسی A02 زیر 150 دلار عرضه می شود. در حالی که گزینه های مقرون به صرفه Galaxy A ارتقاء به یکی از بهترین تلفن های ارزان قیمت سامسونگ در سال 2021 را آسان تر می کند، گزینه های میان رده مانند Galaxy A52 و A52 5G ویژگی های جدید هیجان انگیزی را برای کسانی که مایل به جدیدترین فناوری صفحه نمایش و 5G هستند ارائه می دهند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ

    انتخاب سری گلکسی A سامسونگ

    انتخاب دستگاه ایده آل برای نیازهای شما با هشت مدل برای انتخاب از بین قیمت های مختلف، می تواند گیج کننده باشد. بنابراین اگر به دنبال انتخاب یک گوشی جدید سری گلکسی A سامسونگ در سال 2021 هستید، آنچه در مورد سری Galaxy A باید بدانید در اینجا آمده است.

    سری گلکسی A در سال 2020 تقریباً بدون تغییر بود، بنابراین امسال باید ارتقاء چشمگیری داشته و سامسونگ موفق به انجام این کار شد. سری گلکسی A 2021 از زیبایی ظاهری جدیدی برخوردار است که باعث می شود ترکیب، بسیار برتر به نظر برسد و بخش عمده ای از آن به بدنه دوربین عقب مربوط می شود.

    سامسونگ همیشه طرح هایی را از پرچمداران Galaxy S به سری A منتقل کرده است و این بار نیز شاهد این هستیم. سری گلکسی A سامسونگ 2021 دارای یک محفظه دوربین برجسته با حلقه های بزرگ در اطراف سنسورها هستند، اما بر خلاف سری Galaxy S21 ، هیچ قاب فلزی برای محفظه دوربین وجود ندارد. ماژول ها به طور مستقیم از شاسی بیرون زده و طراحی ظریفی دارد.

    ویژگی مهم دیگر در سال 2021 ،مقاومت در برابر آب IP67 است. سامسونگ مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب را در سری 2017 گلکسی A ارائه کرد و این ویژگی در سال 2021 باز می گردد. گفته می شود، حفاظت از نفوذ IP67 محدود به Galaxy A52 ، A52 5G و A72 است، اما نگاه سامسونگ بسیار عالی است و گوشی های میان رده امسال این ویژگی را ارائه می دهند.

    طراحی های عالی در سری گلکسی A

    Galaxy A72 یک هیولای باتری با صفحه نمایش بزرگ در سری گلکسی A سامسونگ است. هر چند قیمت تنها ملاحظه نیست. بهترین گوشی هوشمند سامسونگ آن است که هر کاری را که می خواهید انجام دهد نه فقط امروز، بلکه برای ماه ها و سال های آینده نیز به خوبی عمل کند.

    مانند گلکسی A71 سال گذشته، A72 دارای صفحه نمایش بزرگ و باتری عظیم است. پنل AMOLED 6.7 اینچی یکی از بهترین پنل هایی است که در این رده می توانید پیدا کنید و این تلفن دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است که باعث می شود تعاملات روزمره انجام شود.

    سخت افزار در سری گلکسی A سامسونگتغییر چندانی نکرده است. چیپست اسنپدراگون 720G عملکردی مشابه 730G سال گذشته را ارائه می دهد و شما 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را از جعبه دریافت می کنید. یک اسلات microSD برخلاف سری Galaxy S21 وجود دارد و همچنین مقاومت IP67 در برابر گرد و غبار و آب را خواهید یافت. لنز 64 مگاپیکسلی در پشت، نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و سامسونگ برای سال 2021 یک لنز زوم 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابر اضافه کرد.

    بهترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ

    امکانات ویژه در Galaxy A71

    باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ، Galaxy A72 به راحتی می تواند بین شارژ دو روز دوام بیاورد. و هنگامی که نیاز به شارژ آن دارید، شارژ سریع 25 واتی وجود دارد. تغییر بزرگتر در مورد A72 نرم افزار است. این گوشی از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 برخوردار است و سری گلکسی A سامسونگ به روزرسانی های امنیتی ماهانه را همراه با سه نسخه تضمینی نسخه اندروید دریافت می کند.

    همچنین نسخه 5G مجهز به Galaxy A72 وجود دارد که دارای پنل 120 هرتز است و از Snapdragon 750G استفاده می کند، اما این مدل خاص محدود به کشورهای خاص است. سامسونگ در Galaxy S20 FE سال گذشته به عنوان گزینه 600 دلار در سال جاری معرفی شده است. با این وجود، اگر شما علاقه مند به تهیه نسخه جهانی تلفن هستید ، مدل 4G با قیمت کمتر از 450 دلار در آمازون به فروش می رسد.

    سامسونگ گلکسی A72

    Galaxy A72  به درستی امکان 5G را از دست می دهد، اما شما در این سری گلکسی A سامسونگ یک صفحه بزرگ AMOLED 6.7 اینچی با فرکانس 90 هرتز ، سخت افزار قابل اعتماد ، دوربین های عالی ، عمر باتری فوق العاده ، IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و سه به روزرسانی اندروید را دریافت می کنید.

    بهترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ

    بررسی سامسونگ گلکسی A52

    Galaxy A52 و A52 5G گوشی های میان رده ای هستند که در سال 2021 برتری خواهند داشت. Galaxy A52 و A52 5G تعادل کاملی بین مقرون به صرفه بودن و مجموعه ویژگی ها برقرار می کند. آنها تمام ویژگی هایی را که در بخش میان رده به دنبال آن هستید ارائه می دهند، اما نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارید. در سری گلکسی A سامسونگ ، نسخه استاندارد 4G A52 مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED 90 هرتز است که استفاده از آن لذت بخش است و گوشی دارای حاشیه های کوچکی در جلو است.

    اسنپدراگون 720 G به دستگاه قدرت می دهد و در استفاده روزانه بسیار خوب است. مدل اصلی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و یک اسلات کارت microSD دریافت می کنید. ارتقاء هیجان انگیزی در اطراف دوربین وجود دارد، با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با ماژول 12 مگاپیکسلی واید همراه است. در این سری گلکسی A سامسونگ یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد که حتی در صورت استفاده زیاد ، بیش از یک روز دوام می آورد و تلفن دارای شارژ سریع 25 واتی است و درست مانند Galaxy A72 ، A52 و A52 5G دارای IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

    Galaxy A52  با امکان 5G دارای ویژگی های مشابه مدل 4G است ، اما دارای پنل AMOLED 120 هرتزی است و از چیپست قوی تر Snapdragon 750G استفاده می کند و از نظر عملکرد کمی بیشتر به آن می دهد. به شبکه های 5G متصل می شود که به Sub-6 متکی هستند. سری گلکسی A سامسونگ را می توانید به راحتی جستجو کرده و متناسب با بودجه و نیازهای خود، خرید نمایید. برای تهیه قاب گوشی با طرح دلخواه نیز، توصیه می شود در دسته بندی های متنوع روبان مارکت، جستجو نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن