جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های شیائومی 2021

    هنگامی که بهترین گوشی های شیائومی را بررسی می کنیم، به برترین آن ها که شامل دستگاه های Mi ، Redmi ، Poco و Black Shark هستند، بر می خوریم. انتخاب این محصولات شیائومی می تواند به عنوان یک کار سخت باشد، زیرا به نظر نمی رسد که شرکت فناوری چینی از عرضه تلفن های جدید به طور منظم دست بکشد.

    این موضوع شاید چندان ساده نباشد. به جهت آن که برند شیائومی، محصولات خود را در نام های متفاوتی ارائه کرده است که برای مبتدیان می تواند ایجاد سردرگمی کند. نام هایی مانند ردمی، پوکو یا ام آی از این دسته است. گوشی های Mi نام تجاری محصولات میان رده آن است در حالی که Redmi محدوده ارزان آن می باشد.

    در سایر موارد، محدوده Black Shark و Pocophone متمرکز بر بازی وجود دارد که مشخص کردن آنها دشوار است. این بدان دلیل است که Poco F1 دارای محدوده بودجه مشخصی است در حالی که Poco F2 Pro چیزی جز یک تلفن مقرون به صرفه نیست.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های شیائومی 2021

    برترین های شیائومی

    اخیراً Xiaomi Mi 11 Ultra لیست بهترین گوشی های شیائومی را جذاب کرده است. هرچند به اندازه Mi 11 استاندارد در این لیست قرار نگرفت. چند تلفن مقرون به صرفه Pocophone و Redmi نیز به آن ملحق شدند و برنامه عرضه تلفن در اواسط سال را کامل کردند.

    با توجه به اینکه سال 2021 یک سال شلوغ برای این شرکت است، این جمع بندی به احتمال زیاد به روزرسانی های منظم را دریافت می کند. در حال حاضر ، رتبه بندی بهترین گوشی های شیائومی را که می توانید در حال حاضر خریداری کنید، می توانید در این جا بررسی کنید.

    گوشی های شیائومی 2021 در یک نگاه

    1. شیائومی می 11

    شیائومی می 11 پرچمدار این شرکت در سال 2021 است که حالت های جدید دوربین ، فناوری صفحه نمایش و طراحی دوربین عقب را با قیمت بالای گوشی نشان می دهد. یک بررسی درخشان را برای گوشی انجام دادیم، به ویژه از حالت عکاسی ماکرو (با استفاده از لنز سفارشی) ، صفحه نمایش عالی با وضوح بالا و نرخ تازه سازی و قدرت پردازش ارائه شده توسط چیپست بالا که بتوان بهترین گوشی های شیائومی را شناسایی نمود.

    در حالی که این گوشی نشان دهنده بهترین فناوری Xiaomi در حال حاضر است، هزینه آن ممکن است برخی را نا امید کند.

    2. شیائومی Poco X3 NFC

    Xiaomi Poco X3 NFC یکی از محصولات فوق العاده این برند است که با مشخصات و ویژگی های فوق العاده ای همراه است که قیمت مناسبی نیز برای آن منظور شده است. ضمن آنکه دارای قدرت پردازش بالا بوده و دوام باتری آن مناسب است و صفحه نمایشگر آن نیز 120 هرتزی می باشد. اگر این دستگاه را انتخاب کنید، مطمئناً بیشتر از هزینه ای که پرداخت کرده اید، به بهترین شکل ممکن، امکانات دریافت خواهید کرد.

    مطمئناً برخی از ویژگی ها وجود دارد که همه آنها را دوست ندارند. تلفن واقعاً بزرگ است و دوربین ها با رقبای مشابه قیمت مطابقت ندارند. اما این هنوز خرید ارزشمندی است، این بهترین تلفن ارزان قیمت در حال حاضر است.

    بهترین گوشی های شیائومی 2021

    3. شیائومی ردمی نوت 10 پرو

    اگر به دنبال بهترین گوشی از برند Redmi شیائومی هستید، نوت 10 پرو همان گوشی است. این دارای مشخصات بالا و قیمت پایین است که آن را به خریدی مطمئن تبدیل می کند و در لیست بهترین گوشی های شیائومی قرار می دهد. این تلفن دارای یک دوربین اصلی با رزولوشن فوق العاده 108 مگاپیکسل، صفحه نمایش بزرگ و جسورانه 120 هرتز و باتری عظیم 52020 میلی آمپر ساعت است. مطمئناً چند نکته وجود دارد که با Note 10 Pro از دست می دهید. عمدتا 5G در اینجا وجود ندارد.  اما اگر به آن احتیاج ندارید، این تلفن تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

    4. شیائومی Mi 10T Pro

    Mi 10T Pro در بهترین گوشی های شیائومی عمل می کند. Xiaomi Mi 10T Pro یک گوشی ارزان قیمت با ویژگی های قابل توجه است. این دوربین اصلی، نرم افزار و قدرت پردازشی یکسانی دارد. اما از کیفیت و طراحی کمتری برای متعادل کردن و پایین نگه داشتن هزینه برخوردار است. چند افزودنی عالی در این گوشی وجود دارد که در سری Mi 10 وجود ندارد که شامل یک اسکنر اثر انگشت واقعاً مفید، صفحه نمایش 144 هرتز و لنز دوربین کاملاً بزرگ است.

    5. شیائومی پوکو F3

    برند Pocophone شیائومی، در سال های اخیر دارای رونق بالایی بوده و گوشی هوشمند Poco F3 بخشی از این روند فوق العاده است. این گوشی یک نمایشگر و عملکرد برتر است و آن را برای پخش، بازی و پیمایش در رسانه های اجتماعی عالی می کند.

    به عنوان یک تلفن ارزان قیمت مواردی وجود دارد که از دست می دهید. در این گوشی، دوربین ها عالی نیستند و شارژ بی سیم وجود ندارد، اما همه به این چیزها نیاز ندارند و می تواند برای آن ها از بهترین گوشی های شیائومی باشد.

    6. شیائومی می نوت 10

    Xiaomi Mi Note 10 مدتهاست که رتبه برتر را در این لیست های بررسی به خود اختصاص داده است. هرچند هرگز جانشین آن را ندیده است و در حال حاضر یافتن آن در فروشگاه ها بسیار دشوار است. این گوشی، یک تلفن برتر پرچمدار با صفحه نمایش خمیده، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری بزرگ است. مطمئناً چند نقطه ضعف نیز وجود دارد که مانع از کسب نمره کامل به این گوشی شده است.

    خرید قاب گوشی شیائومی

    7. شیائومی Mi 11 Ultra

    از آنجا که شما ابر تلفن 2021 شیائومی ، Mi 11 Ultra را در این لیست مشاهده می کنید، احتمالاً می توانید بگویید که چند مشکل دارد. برآمدگی بزرگ دوربین واقعاً مانع می شود و هزینه هنگفتی دارد و دارای مشکل بیش از حد گرم شدن است که بر عملکرد تأثیر می گذارد.

    به این مسائل توجه کنید ضمن آنکه یک تلفن فوق العاده دارید. این گوشی فوق العاده سریع شارژ می شود، از چیپست اسنپدراگون 888 درجه یک استفاده می کند، دوربین ها عالی هستند و صفحه نمایش فوق العاده به نظر می رسد.به سادگی می توانید برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه برای این گوشی های هوشمند، از روبان مارکت، خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن