جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری

    بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری

    اینها تلفن های هوشمندی هستند که بر اساس آزمایشات انجام شده بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری می باشند. فقط کارآمدترین دستگاهها در بهترین لیست عمر باتری ظاهر می شوند. هرگز نگران فوریت شارژر نباشید. زیرا این دستگاه ها به راحتی ۱۱ ساعت یا بیشتر دوام باتری دارند و بهترین بخش این است که این گوشی ها با قیمت های گوناگون عرضه می شوند.

    از آنجایی که طول عمر یک گوشی برای خریداران بسیار مهم است، سازندگان تلفن برای افزایش کارکرد دستگاه های خود به افزایش پک های بزرگتر روی می آورند. گوشی های سامسونگ و موتورولا دارای باتری های عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که نوید گوشی هایی را می دهد که می توانند تمام روز و فراتر از آن با یک بار شارژ کار کنند.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری

    برترین باتری ها

    Moto G Power قهرمان قدرتمند باتری در لیست ما بوده است، اگرچه پیگیری ، Moto G Power (۲۰۲۱) ، در نوع خود یک دستگاه طولانی مدت است. هر دوی این گوشی های موتورولا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند تا حداقل ۱۴ ساعت در آزمایش باتری کار کنند. در حقیقت، گوشی های موتورولا بسیار خوب عمل می کنند، زیرا شش دستگاه را از ۱۵ دستگاه برتر تشکیل می دهند و Moto G Stylus ۵G به تازگی از بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری است.

    ۱. Moto G Power

    Moto G Power سال گذشته ، علی رغم چالش سخت جانشین ، همچنان قهرمان طولانی مدت باتری است. Moto G Power قدیمی را بردارید و یک تلفن مقرون به صرفه با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پیدا خواهید کرد که شما را بدون نیاز به شارژ در طول روز هدایت می کند. Moto G Power بیش از ۱۶ ساعت دوام می آورد .

    از این گوشی انتظار شارژ سریع نداشته باشید. پس از ۳۰ دقیقه شارژ باتری خالی ، نشانگر باتری Moto G Power فقط ۲۱ درصد را نشان داد. سپس دوباره ، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت یک پکیج بزرگ قدرتمند است و اینطور نیست که شما مجبور باشید این تلفن را بارها شارژ کنید. این از بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری خواهد بود.

    بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری

    ۲. Moto G Power ۲۰۲۱

    آن نسخه قدیمی Moto G Power ممکن است هنوز قهرمان طولانی مدت باشد ، اما نسخه جدیدتری با مشخصات بهتر وجود دارد. و خوشبختانه Moto G Power (۲۰۲۱) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باز می گردد تا در آزمایشها درست پشت سر نسخه قبلی خود قرار گیرد.

    G Power قدیمی تر ممکن است دوام بیشتری داشته باشد، اما نسخه ۲۰۲۱ در واقع ارزان تر از همیشه است. می توانید Moto G Power (۲۰۲۱) را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه تهیه کنید و همچنان همان باتری طولانی مدت را دریافت کنید که ازبهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری است.

    ۳. Nubia RedMagic ۶

    تلفن های بازی عموماً عمر باتری فوق العاده ای را ارائه می دهند. Nubia RedMagic ۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست و جایزه ای را از Tom 'Guide به دلیل عمر باتری عالی دریافت می کند. همانطور که دوام  نزدیک به ۱۳.۵ ساعته RedMagic ۶ در آزمایش باتری بسیار چشمگیر است اما از آنچه هنگام فعال کردن صفحه نمایش سریع گوشی گیمینگ اتفاق می افتد، بسیار دلگرم خواهید بود.

    زمان کاهش سرعت تازه سازی سریعتر باتری بیشتری مصرف می کند، اما RedMagic ۶ همچنان ۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه در ۱۲۰Hz و ۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه در ۱۶۵Hz کار می کند. هر دوی آن زمان ها به اندازه کافی خوب بوده و آن را در لیست بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری قرار می دهد.

    بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری

    ۴. Kyocera DuraForce Ultra ۵G UW

    Kyocera DuraForce Ultra ۵G UW به عنوان یک تلفن با دوام شناخته شده است. این دقیقاً همان کاری است که این گوشی انجام می دهد ، به لطف ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و چیپست قدرتمند Snapdragon ۷۶۵G، دوام آن ۱۲.۵ ساعت دوام آورده است.

    این نتیجه به ویژه با توجه به این که این گوشی سازگاری ۵G را ارائه می دهد، بسیار چشمگیر است. با این حال ، UW در نام DuraForce دلالت بر این دارد که این دستگاه برای کار با فوق سریع Wideband ۵G و Verizon ساخته شده است و آن را در لیست بهترین گوشی های هوشمند از نظر باتری قرار داده است.

    توجه داشته باشید در صورتی که نیاز به قاب گوشی مناسب همراه با طراحی منحصر به فرد برای گوشی های هوشمند خود هستید، می توانید از طریق دسته بندی های مختلف روبان مارکت اقدام کرده و بهترین آن ها را متناسب با سلیقه و نیاز خود خرید کنید.

    تنها کافیست در این تنوع قاب گوشی سفارشی در روبان مارکت، جستجو کرده و طرح دلخواه یا طرح خلاقانه را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که می توانید به صورت سفارشی ، طرح و نقش مورد نظر خود را برای روبان مارکت ارسال نمایید تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و رنگ هایی با کیفیت بالا، قاب گوشی سفارشی شما آماده و تحویل گردد. بدین ترتیب یک قاب گوشی بی نظیر با طرح دلخواه خواهید داشته که منحصر به فرد است.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن