جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2021

    بهترین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2021

    بلک بری زمانی بر صنعت تلفن های هوشمند حکمرانی می کرد و تا زمانی که آیفون ۴ وارد بازار نشد، توقف بلک بری آغاز شد. در سال ۲۰۱۵ ، RIM (Research in Motion) شرکت پشت برند BlackBerry تصمیم مهمی گرفت که همه چیز را تغییر داد. این شرکت BlackBerry Priv را در سری گوشی های هوشمند بلک بری راه اندازی کرد که اولین گوشی که از سیستم عامل داخلی استفاده نمی کرد و در عوض برای اندروید پرش می کرد.

    تجارت موبایل RIM از آن زمان به بعد یک مبارزه مداوم بود، اما سرانجام ، این شرکت راههای دیگری برای زنده ماندن یافت و نام تجاری BlackBerry را کم و بیش زنده نگه داشت. بنابراین بلک بری هنوز هم مورد توجه بوده و یک دستگاه کاملاً جدید برای ۲۰۲۱ در راه است. حتی اگر تلفن های بلک بری امروزه واقعاً بسیار واقعاً نادر هستند، برخی از انتخاب ها برای طرفداران آن وجود دارد که می خواهند به برند وفادار بمانند.

    گوشی های بلک بری ممکن است قدرتمندترین یا بهترین ظاهر نباشند، اما دارای جذابیت نوستالژیکی که در این جا به آن ها پرداخته می شود.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2021

    بهترین گوشی های بلک بری ۲۰۲۱

    بلک بری KEY۲ LE

    BlackBerry KEY۲ LEاز گوشی های هوشمند بلک بریاست که دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی LCD است که در KEY۲ وجود دارد و رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۶۲۰ دارد. به جای پلت فرم موبایل Snapdragon ۶۶۰ که از KEY۲ استفاده می کند، مدل ارزان قیمت چیپست Snapdragon ۶۳۶ را در خود دارد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

    در حال حاضر، این مشخصات مطمئناً با استانداردهای امروزی منسوخ شده اند اما خیلی بد نیستند. سری Snapdragon ۶xx می تواند برای یک تلفن هوشمند مدرن قدرت کافی تولید کند و ۴ گیگابایت رم نیز چندان بد نیست.

    ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز با گزینه اصلی ذخیره سازی گوشی های اپل در سال ۲۰۲۱ مطابقت دارد، بنابراین می توانید از BlackBerry KEY۲ LE در سال ۲۰۲۱ به عنوان گوشی های هوشمند بلک بری استفاده کنید. BlackBerry KEY۲ LE جدیدترین مدل این شرکت است.

    بلک بری KEY۲

    KEY۲ اصلی یا جانشین KEYone است که همچنین برای علاقه مندان به تلفن های هوشمند نوستالژی است. نمی توان انکار کرد که KEY۲ شیک و براق به نظر می رسد و صفحه کلید نمادین BlackBerry در زیر صفحه مربع شکل قرار دارد. این گوشی حتی با برخی از گوشی های رده متوسط ​​پایین از سال ۲۰۲۱ دارای مشخصات بهتری نسبت به نسخه LE است.

    BlackBerry KEY۲ دارای یک پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon ۶۶۰ SoC همراه با ۶ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۱۲ است که تا سال ۲۰۲۱ تقریبا خوب است. اسنپدراگون ۶۶۰ یک SoC نسبتاً قوی است و ۶ گیگابایت رم حتی با استانداردهای امروزی باید بیش از حد کافی باشد و به عنوان بهترینگوشی های هوشمند بلک بری منظور شود.

    KEY۲ همچنین دارای یک دوربین دوگانه در پشت است و یک دوربین فوق العاده خوب نیز می باشد. دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور اصلی با لنز دیافراگم f/۱.۸ ، پیکسل ۱.۲۸ میکرومتر و میدان دید گسترده تر ۷۹.۲ درجه تجزیه می شود، در حالی که دوربین ثانویه دارای دیافراگم f/۲.۶ با پیکسل ۱.۰ میکرومتر و زوم اپتیکال ۲ برابر است. شما می توانید با این تلفن فیلم های ۴K ضبط کنید. BlackBerry

    بهترین گوشی های هوشمند بلک بری در سال 2021

    BlackBerry Evolve X

    BlackBerry Evolve X یک دستگاه عجیب است. تقریباً شبیه KEY۲ است اما بدون صفحه کلید سخت افزاری می باشد. برای افرادی که از صفحه نمایش های بزرگ استفاده می کنند، مناسب است. این تلفن مشخصات سخت افزاری KEY۲ را نشان می دهد. همان Qualcomm Snapdragon ۶۶۰ SoC هشت هسته ای در داخل Evolve ظاهر می شود و همان مقدار RAM را می توان در داخل آن یافت. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز با گزینه اصلی KEY۲ مطابقت دارد.

    صفحه نمایش متفاوت است. این یک پنل LCD ۱۰۸۰p با وضوح مدرن و تراکم پیکسلی مدرن ۴۰۳ppi است. در اندازه ۵.۹۹ اینچی نیز بسیار جادار است. با استانداردهای ۲۰۲۱ بزرگ نیست، اما بزرگتر از اکثر تلفن های جمع و جور موجود است. یک دوربین دوگانه در پشت وجود دارد که بسیار شبیه به آن است که در KEY۲ وجود دارد، به استثنای یک مگاپیکسل اضافی در دوربین فوق عریض می باشد. در اینجا فیلمبرداری ۴K وجود ندارد اما دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل و باتری آن نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت بزرگتر است.

    BlackBerry Motion

    اگر نیازی به صفحه کلید سخت افزاری ندارید اما همچنان می خواهید نشان BlackBerry را داشته باشید، BlackBerry Motion بهترین گزینه در میان گوشی های هوشمند بلک بری است. BlackBerry Motion مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Premium Anti-Scratch با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (FHD) است که حتی با استانداردهای امروزی کاملاً خوب است.

    Snapdragon ۶۲۵ SoC در زیر کاپوت قرار دارد که به این معنی است که Motion مجهز به پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۶ است. حتی در آن زمان سریعترین پردازنده نبود ، و در پشت سر در ۲۰۲۱ بی صدا بود.

    ۴ گیگابایت رم روی آن وجود دارد و فناوری Quick Charge ۳.۰ نیز وجود دارد. باتری فقط در ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود. همچنین اسکنر اثر انگشت در دکمه خانه تعبیه شده است. ناگفته نماند که ظاهر کلاسیک فیبر کربن این گوشی بسیار زیبا است.

    خرید قاب گوشی بلک بری

    بلک بری ۵G ۲۰۲۱

    بهترین توصیه ای که می توانیم در حال حاضر به طرفداران بلک بری ارائه دهیم این است که منتظر بمانیم. به جای خرید گوشی های ۳ ساله ، یک گوشی بلک بری مدرن تهیه کنید. بلک بری ۵G ۲۰۲۱ رسماً معرفی شد و درست مانند هر گوشی بلک بری دیگر، تمرکز زیادی بر روی ویژگی های اعتماد و امنیت دارد. ضمن آنکه صفحه کلید سخت افزاری QWERTY نیز وجود خواهد داشت.

    همانطور که از نامش پیداست ، اتصال به شبکه ۵G به صورت استاندارد ارائه می شود و بلک بری را از گذشته خود، بیرون می آورد و به روزهای پر سر و صدا و رنگارنگ کنونی می رساندبلک بری جدید ممکن است مجهز به دوربین هایی با توانایی بالا باشد که مطمئناً قیمت را بالا می برد.

    می توانید پس از خرید این گوشی های هوشمند بلک بری ، به سراغ دسته بندی های جذاب روبان مارکت رفته و برای آن ها قاب گوشی خریداری کنید. در این خصوص، می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان روبان مارکت دریافت کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن