جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند تاشو

    بهترین گوشی های هوشمند تاشو

    آنچه که روشن است ، بهترین گوشی های هوشمند تاشو هنوز ارزان نیستند. این مفهوم بیش از دو سال است که از معرفی Royole FlexPai در CES ۲۰۱۹ استفاده می شود و گوشی های تاشو از آن زمان به بعد به طور قابل توجهی بالغ شده اند، اما قیمت آنها چندان کاهش نیافته است.

    به عنوان مثال ، قیمت Samsung Galaxy Z Fold ۳ دو برابر پرچمدار ۲۰۲۰ این شرکت Samsung Galaxy S۲۱ است. اما در مورد هر دستگاهی که قابلیت حمل یک تلفن معمولی را با مزایای باز شدن نمایشگرهای داخلی که با تبلت ها رقابت می کند ترکیب کرده است.

    گوشی های هوشمند تاشو نیز وجود دارد که مقرون به صرفه هستند اما بسیار متفاوت می باشند. به جای باز شدن با صفحه نمایش های اندازه تبلت ، آنها مانند تلفن های قدیمی جمع می شوند و عملکرد تلفن های برتر را در شکل بسیار فشرده تری به ارمغان می آورند. از آنجا که اینها بسیار متفاوت هستند، آنها را جداگانه در رتبه بندی تلفن تاشو قرار می دهند که Samsung Galaxy Z Flip ۳ یکی از جدیدترین اینها است.

    خوشبختانه گوشی های تاشو تمایل دارند مشخصات بالاتری را ارائه دهند که رقیب بالاترین گوشی های پرچمدار نهایی هستند، بنابراین شما فقط هزینه صفحه نمایش را پرداخت نمی کنید. البته به خاطر داشته باشید که عمر باتری اغلب کمی ضعیف تر است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند تاشو

    بهترین گوشی های تاشو ۲۰۲۱

    Samsung Galaxy Z Fold ۳

    سامسونگ Galaxy Z Fold ۳ نه تنها بهترین گوشی های هوشمند تاشو است، بلکه اولین گوشی است که می توانیم بدون هیچ گونه احتیاطی آن را کاملاً توصیه کنیم. این گوشی با طراحی مقاوم تر و محافظت در برابر آب ، یک گوشی تاشو است که در کیفیتی مناسب عرضه می شود و به لطف پشتیبانی از قلم S Pen می توانید از صفحه نمایش بزرگ ۷.۶ اینچی آن نهایت استفاده را ببرید.

    هرچند این گوشی هنوز گران قیمت است، اما در واقع کمی ارزان تر از نسخه قبلی خود است و همانطور که انتظار دارید پر از قدرت است. دوربین ها به خوبی در این تلفن استفاده شده و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید این نوع از تلفن ها را با اطمینان از کیفیت بالای آن ها تهیه کنید.

    Samsung Galaxy Z Fold ۲

    Samsung Galaxy Z Fold ۲ جانشین Samsung Galaxy Fold است که نواقص آن را برطرف کرده و ویژگی های طراحی آن را گسترش می دهد. Z Fold ۲ یک تاشو "innie" است ، با یک صفحه نمایش خارجی برای کارهای اصلی و یک صفحه نمایش داخلی کامل که هنگام باز شدن صاف نمایان می شود.

    این صفحه نمایش خارجی ثانویه به طور جدی از صفحه نمای ناخوشایند کوچک در قسمت اصلی Fold ارتقا یافته است ، با یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی در تاشو جدید که از لبه به لبه امتداد دارد. این باعث می شود که Galaxy Z Fold ۲ در حالت بسته شدن بسیار شبیه یک تلفن هوشمند معمولی (هرچند بزرگ) به نظر برسد. صفحه داخلی تا ۷.۶ اینچ باز می شود و هر دو نمایشگر دارای یک دوربین پانچ سوراخ برای ظاهر مدرن هستند.

    Samsung Galaxy Z Fold ۲ دارای مشخصات شاخصی است. چیپست Snapdragon ۸۶۵ Plus ، ۱۲ گیگابایت رم ، شروع حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از ۵G را در خود دارد.

    بهترین گوشی های هوشمند تاشو

    Huawei Mate Xs

    این یکی از گوشی های هوشمند تاشو ی عالی است که بدون تجربه کامل Android طراحی شده است. Huawei Mate Xs جانشین Huawei برای Huawei Mate X است و از جهات مختلف ارتقا یافته است و منجر به یک دستگاه با دوام تر می شود که هنوز همان طراحی اصلی عالی مانند Mate X اصلی را دارد.

    متأسفانه ، آن را با برنامه ها و خدمات Google ندارید. به این معنی که تجربه Android ۱۰ ارتقاء و پیشرفت های Google را دریافت نمی کند و همچنین دستگاه به حالت آماده به کار مانند Google Maps دسترسی ندارد. با توجه به این ، Huawei Mate Xs هنوز یک دستگاه بسیار چشمگیر است و اجرای عالی مفهوم گوشی های هوشمند تاشو است. این یک تاشو "outie" است و تنها یک صفحه خارجی دارد که یا برای صفحه نمایش ۸ اینچی در اندازه تبلت باز می شود یا برای یک قالب ۶.۶ اینچی بسته می شود.

    همچنین دارای چیپست رده بالا Kirin ۹۹۰ ، ۸ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ، دوربین چهار لنز (با حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسل) ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و طراحی شیک و بدون شکاف است. البته همه اینها با قیمت بالایی همراه است.

    Samsung Galaxy Fold

    Samsung Galaxy Fold (که در حال حاضر به Samsung Galaxy Z Fold تغییر نام داده است) هنگام معرفی Samsung Galaxy S۱۰ در فوریه ۲۰۱۹ چشم کاربران را خیره کرد. برداشت های اولیه خوب بود و با وجود قیمت بالا ، رابط کاربری زیبا و صفحه نمایش بزرگ ۷.۳ اینچی، از گوشی های هوشمند تاشو ی چشمگیر بود.

    مشخصات گوشی شامل صفحه نمایش ۴.۶ اینچی HD+ Super AMOLED در جلو و صفحه نمایش ۷.۳ اینچی QHD Dynamic AMOLED تاشو در داخل است که به شما این امکان را می دهد تا از دستگاه به عنوان تلفن و تبلت استفاده کنید. به نظر می رسد که صفحه نمایش خارجی در مقایسه با صفحه نمایش لبه به لبه در قسمت بیرونی Z Fold ۲ محدود است، اما صفحه اصلی Fold هنوز برای کارهای معمولی مفید است.

    این دستگاه از سه برنامه چند کاره پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد از یک صفحه به صفحه دیگر به صورت یکپارچه حرکت کنید، در حالی که صفحه نمایش بزرگتر را باز یا بسته می کنید هر محتوایی که مشاهده می کردید بین آنها جابجا می شود.

    همچنین دارای باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی ، ۱۲ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و چیپست رده بالا Snapdragon ۸۵۵ است. Galaxy Fold دارای شش دوربین است. یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی و یک جفت لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پشت ، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در جلو و دو لنز ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی در داخل ، که هنگام استفاده از صفحه نمایش بزرگ  این گوشی های هوشمند تاشو قابل مشاهده است.

    بهترین گوشی های هوشمند تاشو

    سایر گوشی های هوشمند تاشو

    این مدل گوشی های تاشو کمتر از تاشوهایی مانند Galaxy Z Fold ۳ هستند. به جای باز شدن برای نمایش یک صفحه نمایش در اندازه تبلت، آنها تنها برای مشاهده باز می شوند. یک صفحه داخلی به اندازه صفحه نمایش معمولی گوشی دارند.

    ارزش آنها این است که در اندازه ای کوچک می توانند جمع شوند که برای افرادی که می خواهند گوشی کوچک تر باشد، مناسب است. این دستگاه ها هنوز دارای صفحه نمایش بیرونی هستند، اگرچه در مقایسه با نمایشگرهای خارجی در گوشی های هوشمند تاشو ذکر شده در بالا ، عملکرد بسیار اساسی دارند. آنها پیشرفته ترین گوشی های موجود در بازار نیستند، اما هنوز هم طرفداران خود را در بازار موبایل جهانی دارند.

    می توانید برای تهیه انواع سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه  ، در روبان مارکت جستجو نموده و نمونه دلخواه خود را خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن