جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند در سال 2021

    بهترین گوشی هوشمند 2021 ، بدون در نظر گرفتن بودجه شما گزینه های بسیار خوبی در دسترس هستند. شاید بزرگترین تغییر  قیمت آن ها در سال گذشته حدود 500 تا 750 دلار باشد، در حالی که این گوشی ها ممکن است فاقد بزرگنمایی 50 برابر یا صفحه نمایش تاشو باشند که بسته به نیاز شما با گوشی های برتر در رقابت هستند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این بدان معنا نیست که آن ها مهم نیستند، برخی از مواردی که در این گوشی های برتر وجود دارد از نظر عملکرد، دوربین ها و فناوری نمایشگر جدید غیر قابل تصور است. به طور کلی زمان خوبی برای انتخاب در بازار یک گوشی جدید است. اگر برای بهره وری، عکس، بازی، شبکه های اجتماعی، فیلمبرداری یا عمر باتری ارزش قائل باشید، بهترین گوشی هوشمند 2021 در دسترس هستند.

    برترین گوشی هوشمند

    در حال حاضر ، آیفون 12 بهترین تلفن هوشمند در بازار برای اکثر کاربران است. توازن فوق العاده ای از ویژگی ها از قیمت 799 دلار به بالا را ارائه می دهد که با استفاده  از به روزرسانی های نرم افزاری قابل اعتماد اپل، این گوشی ها به سادگی میان سه تا پنج سال دوام خواهند داشت.

    پردازنده A14 Bionic اپل در آیفون 12 قدرتمندترین پردازنده موبایلی است و به شما کمک می کند تا گوشی های هوشمند سال ها کار کند. دوربین های دوگانه در پشت آیفون 12 عکس های بسیار خوبی تولید می کنند و با یک لنز عریض و بسیار کششی، انعطاف پذیری مناسبی را به شما می دهند تا مطمئن شوید همه چیز را می توانید در عکس های خود قرار دهید و این در انتخاب بهترین گوشی هوشمند 2021 نقش مهمی دارد.

    انتخاب بهترین گوشی های هوشمند اندروید

    اگر Android را ترجیح می دهید، بسته به بودجه شما، در حال حاضر گزینه های خارق العاده دیگری وجود دارد. Samsung Galaxy S21 Ultra دارای برترین سخت افزار در اندروید است که با پردازنده اسنپدارگون 888 و دوربین های چهارگانه همراه است که دارای بزرگنمایی یکصد برابر بوده و عکس هایی عالی از فواصل مختلف می گیرد.

    پشتیبانی از S Pen و رابط کاربری DeX مانند دسکتاپ سامسونگ می تواند تلفن هوشمند شما را به یک جایگزین لپ تاپ تبدیل کند. برای عملکرد خالص، OnePlus 9 Pro را در نظر بگیرید که در حال حاضر سریع ترین گوشی اندرویدی است که در برخی از آزمایشات از آیفون 12 پیشی گرفته و با شارژ سریع 65 وات خود، هر گوشی دیگری را از بین می برد.

    در معرفی بهترین گوشی هوشمند 2021 ،در انتهای دیگر طیف قیمت گوشی ها ، Pixel 4a متعلق به خود Google است که با قیمت 349 دلار تقریباً بی نظیر است. این گوشی ویژگی های موثر را از بین نخواهد برد، اما گوگل همچنان با نرم افزارهای Pixel 4a که نتایج حاصل از تلفن های هوشمند گران قیمت را شکست می دهد  و نرم افزارهای خود را ثابت می کند.

    در میان گوشی های عرضه شده،  Pixels از جمله گوشی های هوشمند اندرویدی است که به روز رسانی های آن کاملا انجام شده و گوگل نیز تا سه سال این به روز رسانی را تعهد کرده است. اگر به سایر تلفن های هوشمند ارزان قیمت علاقه دارید، می توانید بهترین گوشی هوشمند 2021 را بررسی کنید.

    بهترین گوشی های هوشمند در سال 2021

    بررسی گوشی های هوشمند در سال 2021

    این یک نگاه سریع به برخی از برترین گزینه ها است که می تواند برترین گوشی های هوشمند موجود در حال حاضر را معرفی نماید.

    آیفون 12 ، بهترین تلفن هوشمند

    در این گوشی هوشمند اپل، عکس ها و فیلم های عالی و خارق العاده و زیبا همراه با طراحی جدید و پشتیبانی نرم افزار قوی CPU  و قدرت A14 Bionic ذخیره سازی پایگاه، همراه با صفحه نمایش 60 هرتز است. آیفون 12 طرح خود را از مدل قبلی خود به عنوان بهترین گوشی هوشمند 2021 می گیرد.

    بحث در مورد آیفون 12 مینی نیز در این نقطه وجود دارد، آنها دارای مشخصات یکسان در نمایشگر کوچکتر 5.4 اینچی و باتری کوچکتر هستند، توصیه می شود 50 دلار اضافی برای دریافت 128 گیگابایت فضای ذخیره پرداخت کنید، مگر اینکه عکس یا فیلم زیادی بگیرید.

    در غیر این صورت، مدل پایه 64 گیگابایتی به سرعت پر می شود که مدیریت آن ممکن است آزاردهنده باشد و اگر تلفن شما تقریباً از بین رفته است، بعداً بر عملکرد شما تأثیر می گذارد. در حالی که تلفن مدل های Pro را از دست می دهید، لنز عریض و فوق العاده عریض در آیفون 12 همانند دوربین های Pro است و عکس های بسیار خوبی تولید می کند و مانند مدل های گران قیمت آنها فیلم هایی بهتر از هر گوشی هوشمند دیگری تولید می کند.

    در این گوشی به عنوان بهترین گوشی هوشمند 2021 ، امکاناتی به راحتی پشتیبانی نرم افزاری اپل با iOS وجود ندارد. زیرا شما حدود پنج سال است که به روزرسانی های سازگار و قابل اعتمادی را در آیفون 12 دارید. اگر به رنگ گوشی هوشمند خود اهمیت می دهید، یک پاداش اضافی با آیفون 12 این است که گزینه های رنگی دو برابر آیفون 12 پرو را دریافت می کنید و در یک پالت بسیار جالب تر قرار می گیرید.

    این گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچ و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت همراه است و دوربین عقب آن عرض 12 مگاپیکسل، فراصوت 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلو عرض 12 مگاپیکسل دارد.

     Samsung Galaxy S21 Ultra بهترین تلفن اندرویدی

    سامسونگ ممکن است برای کاهش قیمت دستگاه های گلکسی S در سال جاری کاهش هایی ایجاد کرده باشد، اما Galaxy S21 Ultra ، هنوز هم چشمگیرترین گوشی اندرویدی و از بهترین گوشی هوشمند 2021 در بازار است. در حالی که طراحی مجدد ظریفی دارد، تفاوت چشمگیری با گلکسی S20 Ultra سال گذشته ندارد  اما چند مورد قابل توجه به روزرسانی شده است.

    مشهودترین تغییر در آرایه دوربین عقب است و طراحی مجدد فیزیکی چندان فوق العاده نیست، بلکه اضافه شدن لنز دوربین چهارم چشمگیر است. لنزهای تله عریض، فوق عریض و 3x از سال گذشته با یک تله نوری 10 برابر به هم پیوند خورده اند و زوم فضایی 100 برابر را به یک ابزار عکاسی قابل استفاده تبدیل کرده است.

    در عین حال، فوکوس خودکار لیزر را نیز از Note 20 Ultra گرفته است که مشکلات فوکوس را در مدل سال گذشته اصلاح می کند. می توان بحث کرد که کدام یک از بهترین گوشی هوشمند 2021 بهترین عکس ها را می گیرند، اما هیچ چیز با قابلیت انعطاف پذیری Galaxy S21 Ultra قابل مقایسه نیست.

    همچنین اسنپدراگون 888 کاملاً جدید یکی از بزرگترین جهشی است که کوالکام در سال های اخیر به ویژه در عملکرد یادگیری ماشین انجام داده است. طرفداران گلکسی نوت ممکن است سرانجام با پشتیبانی از قلم S Pen و کیس های اختصاصی، جلوه Ultra را نیز نسبی کنند تا حمل آن ساده باشد.

    همه اینها و کاهش 200 دلاری قیمت آن نسبت به سال گذشته ، Galaxy S21 Ultra را به بهترین گوشی اندرویدی پرمیوم و پرطرفدار امروز تبدیل کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچ  و  RAM 12 و فضای ذخیره سازی 128 ، 256 ، 512 گیگابایت می باشد.

    Samsung Galaxy Note 20 Ultra بهترین تلفن هوشمند اندرویدی

    شاید این گونه باشد که 1،299 دلار هزینه زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند است اما اگر انصاف داشته باشیم، Galaxy Note 20 Ultra تلفن های هوشمند قدرتمندی است. صفحه نمایش 6.9 اینچی فقط گسترده نیست، با سرعت تازه سازی 120 هرتزی پویا یکی از بهترین گوشی هوشمند 2021 در بازار است که پیمایش اندروید را بسیار نرمتر نشان می دهد و صفحه نمایش Super AMOLED 2x باعث می شود محتوای HDR از صفحه نمایش خارج شود.

    اسنپدراگون 865+ نمی تواند کاملاً با اسنپدراگون 888 جدید مطابقت داشته باشد، اما قدرت زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا به خوبی با دیگر برندهای هم رده خود رقابت کند. برای داشتن بهره وری بیشتر، نمایشگر بزرگ و 12 گیگابایت RAM حافظه چند وظیفه ای را ارائه می دهد. اگر به بیش از این نیاز دارید، می توانید با هر تلویزیون Miracast به صورت بی سیم از حالت DeX استفاده کنید و یک تجربه دسک تاپ با استفاده از Note 20 Ultra را به خود تجربه کنید.

    قلم S که نام گلکسی نوت را به خود اختصاص می دهد، با یک پاسخ 9 میلی ثانیه ای که باعث تاخیر تقریباً نامحسوس می شود، یک نسخه بزرگ ارتقا یافته است. تغییرات جدید ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما تحریک دوربین از راه دور زیبا و کاملاً مناسب برای عکس های گروهی است. صحبت از دوربین ها ، سنسور اصلی 108MP به شما امکان می دهد یک صحنه کامل را ثبت کرده و بعداً جزئیات را برش دهید یا می توانید از زوم حداکثر 50 برابر برای نزدیک شدن استفاده کنید. این کاملاً متناسب با Galaxy S21 Ultra نیست، اما دوربین آن هنوز هم در برابر بهترین گوشی هوشمند 2021 دیگر در این زمینه قرار دارد.

    کاربران ویندوز 10 به لطف پیوند به ویندوز ، از یکپارچه سازی قوی با Galaxy Note 20 Ultra لذت می برند که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را کاملاً از طریق لپ تاپ از جمله برنامه ها، تماس ها، پیامک ها، عکس ها و انتقال آسان و رها کردن پرونده ها کنترل کنید.

    بهترین گوشی های هوشمند در سال 2021

    iPhone SE (2020) بهترین گوشی هوشمند iOS

    هنگامی که آیفون SE (2020) عرضه شد ، بازرسان را شگفت زده کرد. زیرا همان پردازنده A13 Bionic را که در صفحات آیفون 11 یافت می شود، ارائه می دهد. اگرچه به طور واضح تغییراتسخت افزاری وجود دارد ، این بدان معناست که تلفن عملکرد تقریباً یکسانی با پرچمداران قبلی اپل ارائه می دهد و پنج سال آینده در کنار آنها به روزرسانی می شود.

    در این گوشی دوربین تک عقب مناسب است، اما مطابق با استاندارد های iPhone 11 یا Pixel 4a ارزان تر Google نیست. اپل با ارائه پشتیبانی از شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب، برخی از مشخصات ممتاز سنتی دیگر را نیز به آن ارائه داد. فقط گزینه های شاخص Pixel از ضد آب بودن بهره می برند.

    از نظر ارزشی، دشوار است استدلال کنیم که هر یک از بهترین گوشی هوشمند 2021 با توجه به پیش بینی طول عمر این تلفن، در مقایسه با آیفون SE چگونه عمل می کنند. این گوشی دارای نمایشگر LCD 4.7 اینچی بوده و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت دارد و دوربین عقب 12 مگاپیکسل و دوربین جلو: 7 مگا پیکسل است.

    Google Pixel 4a بهترین تلفن هوشمند اندرویدی ارزان قیمت

    در حالی که گلکسی S21 Ultra می تواند اوج موفقیت سخت افزاری اندروید را منعکس کند، Pixel 4a رقیب قدرتمندی برای اوج موفقیت نرم افزار Android است. سخت افزار Pixel 4a کاملاً خوب است. این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی OLED ، پردازنده میان رده جامد و همان دوربین عقب 12 مگاپیکسلی برخوردار است که در پیکسل 5 وجود دارد.

    این توصیف متناسب با ده ها دستگاه ارزان قیمت اندرویدی است، اما گوگل موفق می شود عملکرد این سخت افزار را بدست آورد و Pixel 4a را به یکی از بهترین گوشی هوشمند 2021 موجود تبدیل کند. کیفیت عکس ها به راحتی برابر دستگاه های متعددی هستند که دو برابر هزینه دارند.

    این لنزها چندگانه نیست، اما Super Res Zoom Google در ارائه زوم دیجیتال بدون از بین بردن کیفیت بیش از حد، کار چشمگیری انجام می دهد و Night Sight مانند گذشته در Pixel 4a عالی است و شرایط نوری را که در آنجا وجود دارد، به عکس هایی تبدیل می کند که وضوح و کیفیت خوبی دارند.

    دو شکایتی که می توان از Pixel 4a وارد کرد این است که عمر باتری آن نسبتاً ضعیف است و پردازنده آن نسبت به دیگر دستگاه های میان رده اندرویدی و رقیب مقرون به صرفه iOS خود یعنی (iPhone SE (2020 بسیار عقب است.

    عمر باتری ممکن است برای کسانی که به راحتی نمی توانند تلفن هوشمند خود را در طول روز شارژ کنند، یک مشکل باشد، اما پردازنده برای استفاده روزمره مسئله ای ندارد.

    OnePlus 9 Pro بهترین گوشی هوشمند پرچمدار

    وان پلاس 9 پرو در مقایسه با بهترین گزینه سامسونگ کاملاً  به روز شده نیست، اما با این وجود از رقبای اصلی خود سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس هزینه ای کمتر داشته است. ترکیبی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 ، نمایشگر 6.7 اینچی OLED QHD + با نرخ تازه سازی انعطاف پذیر 120 هرتز و شارژ سریع باورنکردنی 65 وات آن، ارزش آن را در مقایسه با تلفن های متعدد موجود بالاتر نگه می دارد.

    به عنوان بهترین گوشی هوشمند 2021 ، در حالی که در سال های گذشته دوربین مانع اصلی وان پلاس بود، اما در مورد وان پلاس 9 پرو اینگونه نیست. از نقطه نظر مشخصات فنی هنوز رقیب مدل های Samsung Galaxy S21 Ultra یا iPhone 12 Pro نیست، اما نتایج بسیار نزدیکتر هستند. عکس های کم نور و دامنه تله دو منطقه ای هستند که هنوز کمی کوتاه می آیند.

    مانند خط Galaxy S21 ، OnePlus 9 Pro دارای یک صفحه نمایش سازگار با فرکانس 120 هرتز است که میزان تازه سازی را بر روی محتوای صفحه تنظیم می کند که با وجود صفحه QHD 120 هرتز، عمر باتری بسیار خوبی نیز به آن می بخشد.

    این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچ QHD AMOLED ، است که دارای فضای ذخیره سازی  128 گیگابایت یا 256 گیگابایت می باشد. دوربین جلو عرض 48 مگاپیکسل، تله فوتو 8 مگاپیکسلی  و دوربین عقب: 16 مگا پیکسل است.

    Samsung Galaxy S20 FE

    کاربران ممکن است تمایل داشته باشند که Samsung Galaxy S20 FE یا Fan Edition سال گذشته را به نفع Galaxy S21 فراموش کنند. این یک اشتباه خواهد بود زیرا این هنوز یک گزینه جذاب و بهترین گوشی هوشمند 2021 برای کسانی است که به دنبال پس انداز پول بدون صرف نظر از بسیاری از ویژگی های پیشرفته هستند. بیشتر ویژگی های برجسته را از سری Galaxy S20 گرفته و آنها را در یک بسته جدید و ارزان قیمت قرار می دهد.

    مشخصات پرچمداری مانند پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 ، نمایشگر 120 هرتز ، آرایه دوربین سه گانه و 5G همه در این تلفن هوشمند ارزان قیمت وجود دارد. دقیقاً مانند آیفون 11 ، طیف رنگی بسیار گسترده تر و سرگرم کننده تری نسبت به مدل های گران قیمت خود دارد. با برخی از کاهش هایی که سامسونگ برای کاهش قیمت Galaxy S21 انجام داد، به استثنای پردازنده Snapdragon 888 ، Galaxy S20 FE هنوز هم کاملاً برابر با مدل های جدید است.

    دوربین ها از نظر رزولوشن کلی مورد توجه قرار می گیرند. برای این بزرگنمایی فضایی 50 الی100 برابر ، تعداد عظیم مگاپیکسل را روی لنز اصلی نمی گیرید، اما یک بزرگنمایی گسترده، فوق العاده عریض و 3 برابر را به شما ارائه می دهد که می تواند تا 30 برابر بزرگنمایی دیجیتالی داشته باشد.

    امتیاز دیگر برای قیمت قیمت یک پشت پلاستیکی است نه شیشه ای یا فلزی است، اما همین مورد را برای Galaxy S21 استاندارد ارائه کرده است، بنابراین اگر آن را با قیمت مناسب پیدا کنید، این گوشی همچنان یک قیمت عالی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچ با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت همراه با دوربین عقب 12 مگاپیکسل اصلی تله فوتو 8 مگاپیکسل با بزرگنمایی 3 برابر و دوربین جلو 32مگا پیکسلی است.

    بهترین گوشی های هوشمند در سال 2021

    iPhone 12 Pro Max

    این یکی دیگر از بهترین گوشی هوشمند 2021 است که با نمایشگر  6.7 اینچی  و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و دوربین عقب 12 مگاپیکسل فوق العاده عریض و دوربین جلو 12مگاپیکسلی همراه است. پردازنده برتر A14 Bionic عمر باتری خارق العاده صفحه نمایش OLED زنده و روشن پشتیبانی 5G گسترده عکس های ثابت و کیفیت فیلم بی نظیر آن را یکی از گوشی های پر فروش کرده است.

    هیچ شکی نیست که iPhone 12 Pro Max بهترین تلفن هوشمند موجود در حال حاضر است. برجسته ترین ویژگی باید A14 Bionic اپل باشد که فقط تصورات دیگر را از بین می برد. صفحه نمایش OLED روشن و پر جنب و جوش است، چیزی که در برابر آن قرار دارد این است که هنوز فاقد نرخ تازه سازی 120 هرتزی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی و iPad Pro های خود اپل وجود دارد.

    کیفیت ویدئو در آیفون 12 پرو مکس توسط هر چیزی که اندروید ارائه می دهد از جمله پشتیبانی از ضبط و پخش Dolby Vision قابل لمس نیست که به معنای واقعی کلمه هیچ دستگاه دیگری، چه رسد به یک تلفن هوشمند، قادر به انجام آن نیست.

    آیفون 12 پرو مکس با تله فوتو خود طیف بیشتری را ارائه می دهد و سرمایه گذاری های اپل در عکاسی محاسباتی احتمالاً به مرور نتایج این دوربین ها را بهبود می بخشد. عمر باتری در آیفون 12 پرو مکس خارق العاده است، این ویژگی نسبت به نسخه های قبلی بسیار قابل توجه است. زیرا سایر مدل های آیفون 12 مانند گذشته خوب کار نمی کردند. سرانجام، پشتیبانی از نرم افزار با تقریباً 5 سال بروزرسانی تضمین شده برای تلفن شما در روز و تاریخ هر نسخه از انتشار نرم افزار جدی، قابل مقایسه نیست.

    Pixel 4a 5G بهترین گوشی اندرویدی

    این بهترین گوشی هوشمند 2021 با صفحه نمایش 6.2 اینچ  و پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت همراه است که دوربین های عقب 12.2مگاپیکسلی و فراصوت 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسل دارد.

    Pixel 4a 5G بیشتر از Pixel 4a به روز شدهاست. این دوربین همان دوربین عقب فوق العاده گسترده 16 مگاپیکسلی را ارائه می دهد. همان پردازنده Snapdragon 765G  یک نمایشگر 6.2 اینچی FHD توسعه یافته و البته پشتیبانی از 5G را دارد.

    Pixel 4a به دلیل استفاده از نرم افزار و سخت افزار برای تولید نتایج خارق العاده از یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی مورد ستایش قرار گرفت و 4a 5G نیز به دلیل اینکه توانایی شما در ثبت لحظه را بیشتر کرده است، در دسترس است. اکنون مدل جدید با ویژگی های پرچمدار دوربین Pixel با Night Sight ، HDR + و توانایی تنظیم نور مطابقت دارد. اگرچه Pixel 4a همچنان یک ارزش عالی است، اما در آینده از 5G در کنار دوربین و پردازنده پیشرفته Pixel 4a 5G استفاده می کنید اگر بتوانید از پس هزینه های آن برآیید.

    Moto G Power بهترین تلفن هوشمند با عمر مناسب

    این بهترین گوشی هوشمند 2021 دارای نمایشگر LCD 6.4 اینچی پردازنده Snapdragon 665 و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت است. دوربین عقب 16 مگاپیکسل اصلی ، ماکرو 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی 16 مگا پیکسل است. Moto G Power کاملا در رده گوشی های هوشمند ارزان قیمت قرار دارد. گرچه در بیشتر مشخصات در هیچ یک از تلفن های هوشمند دیگر برتر نیست، عمر باتری فوق العاده است.

    هیچ چیز دیگری در Moto G Power شما را به هیجان نمی اندازد، اما تجربه یک دوربین بسیار مناسب را با لنزهای گسترده، فوق عریض و ماکرو موجود در پشت و صفحه نمایش 6.4 اینچی آن بزرگ و روشن ارائه می دهد. اگر بودجه و دوام باتری 5000 میلی آمپری دو عامل مهم در لیست خرید بهترین گوشی هوشمند 2021 شما هستند، Moto G Power یک توصیه مناسب است. همچنین شما می توانید برای تهیه قاب گوشی مناسب برای انواع گوشی های هوشمند، به روبان مارکت مراجعه نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن