جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ

    سامسونگ به خاطر گوشی های پرچمدار خود که یکی از بهترین گوشی های ساخته شده است ، مشهور است. محصولات جدید Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra تلفن های هوشمند خیره کننده ای هستند که دارای فناوری پیشرفته می باشند. اما در حالی که گوشی های میان رده، بیشتر عناوین زیادی را به خود جلب نمی کنند، تعداد زیادی از این مدل ها وجود دارد که به همان اندازه ممکن است شما را هیجان زده و خوشحال کند. در این جا به بررسی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ می پردازیم تا بتوانید با دید بهتری، از میان آن ها انتخاب کنید.

    صرف نظر از اینکه به چه نوع گوشی هوشمندی نیاز دارید، تقریباً یک گوشی هوشمند سامسونگ وجود دارد که کاملاً منطبق با این انتظارات است، حتی زمانی که نمی خواهید پول زیادی خرج کنید. سامسونگ فقط بهترین گوشی های رده بالا را تولید نمی کند. این برند بهترین تلفن های Android را در هر نقطه قیمتی عرضه کرده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ

    راهنمای خرید گوشی های سامسونگ

    در این راهنما ما بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ را به شما نشان می دهیم و بر روی مشخصات و ویژگی هایی که واقعاً اهمیت دارند، تمرکز می کنیم. بنابراین اگر به دنبال ویژگی های پیشرفته هستید یا تلفنی برای پوشش دادن کارهای ضروری روزانه خود می باشید، هر دو نوع را پیدا خواهید کرد.

    هرچند قیمت تنها ملاحظه در اینجا نیست. اما باید گفت که بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ آن است که هر کاری را که می خواهید انجام دهد نه تنها امروز ، بلکه برای ماه ها و سال های آینده دارای عملکردی مناسب باشد. عاقلانه است که به آنچه در حال حاضر نیاز دارید و آنچه که احتمالاً در آینده می خواهید، فکر کنید و بر این اساس تلفن سامسونگ خود را انتخاب کنید.

    برترین گوشی های سامسونگ

    1. SAMSUNG GALAXY S21

    آنچه که در مورد سامسونگ گلکسی S21 مطرح است، قیمت آن است. سامسونگ قیمت تمام محدوده S21 را کاهش داده است، بنابراین آنها 200 دلار ارزان تر از S20 های سال گذشته هستند و S21 با همان قیمت آیفون 12 اپل وارد بازار می شود.

    این یکی از بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ است که پردازنده های جدید آن CPU و عملکرد گرافیکی قدرتمند و همچنین عمر باتری بهتر را ارائه می دهند و صفحه نمایش 120 هرتز آن طوری طراحی شده است که حرکت فوق العاده روان را در فیلم ها ، بازی ها و برنامه ها انجام می دهد. S21 یک تلفن شیک با قدرت بالا است و در حالی که دوربین ها تا حد زیادی از S20 بدون تغییر هستند، نرم افزار دوربین، ویژگی های هوشمندانه جدید از جمله عکاسی بهتر در نور کم را ارائه می دهد.

    وزن این گوشی 169 گرم می باشد و در ابعاد 71.2 * 151.7 * 7.9 میلی متر طراحی شده و سیستم عامل آن اندروید 11 می باشد. همچنین اندازه صفحه نمایش 6.2 اینچ می باشد که دارای رزولوشن 1.080 * 2.400 است. پردازنده این گوشی هوشمندSnapdragon 888   است و دارای حافظه 128 /256 گیگابایت  می باشد و مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعت و دوربین عقب 12 مگاپیکسل فوق العاده عریض ، 12 مگاپیکسل عرض ، 64 مگاپیکسل و10 مگاپیکسل است.

    2. SAMSUNG GALAXY S21 ULTRA

    این از بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ است که با وزن 228 گرم و ابعاد 75.6 * 165.1 * 8.9 میلی متر طراحی شده است و سیستم عامل آن نیز اندروید 11 می باشد. این گوشی سامسونگ دارای اندازه صفحه نمایش 6.8 اینچ است که با پردازنده   Snapdragon 888و حافظه 128/256/512 گیگابایت همراه است. این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعت، دوربین عریض،12 مگاپیکسل فوق العاده و تله دوربین جلو 40 مگاپیکسل همراه است.

    همانند Samsung Galaxy S21 جدید ، Samsung Galaxy S21 Ultra ارزان تر از مدل سال گذشته است. در این گوشی، پردازنده گرافیکی به طور قابل توجهی بهبود یافته است تا عملکرد بسیار سریع تری داشته باشد. اما مشکل اصلی در اینجا مجموعه دوربین است که دارای چهار دوربین در مقایسه با سه دوربین در بقیه محدوده S21 است.

    بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ

    3. SAMSUNG GALAXY S20 FE 5G

    وزن این گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ 190 گرم است که دارای ابعاد 159.8 میلی متر x 74.5 میلی متر  x 8.4  میلی متر طراحی شده است و سیستم عامل آن نیز Android 10 ، One UI 2.5 می باشد. قدرت زیاد  صفحه نمایش فوق العاده با سرعت تازه سازی 120 هرتز ، طراحی های واقعاً زیبا شامل چندین، خرید آن را مقرون به صرفه کرده است.

    می توانید تصور کنید که این گوشی بهترین ویژگی های سری Galaxy S20 را با قیمت جذاب تری ارائه می دهد. دارای یکی از چشم نوازترین صفحه نمایش های موجود است، دارای دوربین پشتی است که زوم هیبریدی فوق العاده 30 برابر را ارائه می دهد و عمر باتری نیز به خوبی حفظ می شود علاوه بر این، پردازنده اسنپدراگون 865 قادر خواهد بود تقریباً همه چیز را مدیریت کند.

    البته 5G نیز وجود دارد، به این معنی که شما برای آینده ای مطمئن هستید که اتصال نسل بعدی سرانجام به قسمت شما در جهان راه پیدا کرد. بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ دیگر، ممکن است از نظر مشخصات خام این گوشی را پشت سر بگذارند، اما از نظر نحوه عملکرد، ویژگی ها و قیمت در مقایسه با دیگر گوشی ها بسیار جلوتر است.

    4. SAMSUNG GALAXY A52 5G

    اگر می خواهید یک گوشی مقرون به صرفه با چند ویژگی رده بالا داشته باشید، Samsung Galaxy A52 5G قابل تامل است. نه تنها دارای صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی Super AMOLED است که به نظر می رسد خیره کننده است، بلکه دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است که باعث پیمایش نرم می شود.

    برای عکاسی نقطه ای ، نمی توانید با این قیمت، محصولی خیلی بهتر را تهیه کنید. با تنظیمات پیش فرض، عکس های فوق العاده ای از مردم و مناظر می گیرد و دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی نیز با سلفی های فوق العاده واضح، در رسانه های اجتماعی این کار را انجام می دهد. البته وقتی از نظر عملکرد بررسی می شود، با نسخه های اصلی خود مطابقت ندارد و طراحی آن نیز ضخیم تر است. به طور کلی ، برای افرادی که خواهان صفحه نمایش بزرگ، دوربین عالی و باتری طولانی مدت هستند، مناسب خواهد بود. وزن این محصول 189 گرم است که با ابعاد 159.9*8.4*75.1 میلی متر همراه بوده و دارای سیستم عامل اندروید 11 ، One UI 3.1 می باشد.

    خرید قاب گوشی سامسونگ

    5. SAMSUNG GALAXY NOTE 20 ULTRA 5G

    این از بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ با قلم دیجیتال است که با وزن 208 گرم و ابعاد 164.8*8.1*77.2 میلی متر همراه بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید 10 و اندازه صفحه نمایش: 6.9 اینچ می باشد. پردازنده  Snapdragon 865 Plus  را داشته و دارای حافظه 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت می باشد.

    چیزهای زیادی در مورد Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G وجود دارد و اگر بتوانید هزینه آن را مدیریت کنید، بدون شک این یکی از بهترین تجربه های سامسونگ است که امسال به دست خواهید آورد. این محصول دارای طراحی درخشان، دوربین بیش از حد توانمند و مشخصات داخلی است که به این معنی است که تقریباً از هر گوشی موجود در بازار پیشی می گیرد.

    با این حال ، بزرگترین دلیل خرید Galaxy Note 20 Ultra 5G این است که می توانید با قلم دیجیتالی S Pen در صفحه قفل شده بنویسید،دوربین را از راه دور کنترل کنید و موارد دیگر که اگر برای کارهای جدی در حال حرکت به تلفن با قلم نیاز دارید، این تلفن شما را پوشش داده است.

    همانطور که از نام گوشی مشخص است، 5G در حال پیاده سازی است، این بدان معناست که سالها در مورد اتصال نسل بعدی تحت پوشش هستید. همچنین دوربین پشتی سه لنز با زوم اپتیکال 5 برابر نیز شایان ذکر است، زیرا می تواند عکس های فوق العاده ای را در هر نوع نورپردازی ثبت کند.

    می توانید با خرید این بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ و در جهت محافظت بیشتر از آن، در سایت روبان مارکت، قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن