جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا

    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا

    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا اغلب گزینه های مقرون به صرفه و میان رده هستند. این بدان دلیل است که اینها، انواع تلفن هایی هستند که شرکت بیشتر تولید می کند. در حالی که به سرعت برخی تولیدکنندگان تغییر نمی کنند. این احتمال وجود دارد که نوکیا در حال راه اندازی برخی از گوشی های رده بالاتر از جمله Nokia X۵۰ با لنز pinta و Nokia ۱۰ باشد که ممکن است یک پرچمدار واقعی باشد، اگرچه اطلاعات فعلی بسیار کمیاب است.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا

    گوشی های نوکیا

    البته، گزینه های خوب زیادی در حال حاضر موجود است. گزینه های برتر را در زیر رتبه بندی کرده ایم، بنابراین می توانید ببینید کدام گوشی های نوکیا از بین بهترین گوشی های هوشمند نوکیا مناسب شما هستند.

    ۱. Nokia ۹ PureView

    جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا است که با وزن ۱۷۲ گرم و ابعاد ۱۵۵*۸*۷۵ میلی متر عرضه شده و دارای سیستم عامل اندروید ۹ می باشد و اندازه صفحه نمایش ۵.۹ اینچ و وضوح تصویر ۱۴۴۰*۲۸۸۰ است. این گوشی دارای حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت و باتری ۳،۳۲۰mAh می باشد. Nokia ۹ PureView جدیدترین گوشی پرچمدار نوکیا است و دارای ویژگی های پیشرفته است. به طور خاص، این دوربین دارای یک ویژگی مهم در قالب دوربین پشتی پنج سنسور آن است.

    در مقایسه با برخی از پرچم دارانی که امروزه می توانید بخرید، یک گوشی گران قیمت نیست، بنابراین اگر می خواهید یک تلفن هوشمند عکاسی با قیمت مناسب خود داشته باشید، ممکن است این تلفن برای شما مناسب باشد. Nokia ۹ PureView مانند اکثر گوشی ها دارای مشکلاتی است ، اما نشان دهنده بهترین چیزی است که نوکیا در حال حاضر ارائه می دهد.

    ۲. Nokia ۸.۳ ۵G

    این محصول در میان بهترین گوشی های هوشمند نوکیا ، دارای وزن ۲۲۰ گرم و ابعاد ۱۷۱.۹ * ۷۸.۶ * ۹ میلی متر  است که به سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز شده و اندازه صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۴۰۰ و پردازنده Snapdragon ۷۶۵ است. حافظه آن نیز ۶۴ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت بوده و دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است.

    Nokia ۸.۳ ۵G با داشتن صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۱ اینچی که برای تماشای فیلم در حین حرکت یا انجام بازی ها بسیار مناسب است و دارای مشخصات قوی است. با یک باتری با دوام بالا ، تمام روز شما را دوام می آورد، حتی اگر از فضای اضافی صفحه نمایش به طور کامل لذت می برید.

    یک دکمه اختصاصی Google Assistant وجود دارد که همیشه مانع کار می شود، اما در غیر این صورت ، Nokia ۸.۳ ۵G به طرز معقولی خوب طراحی شده است. به طور مشابه، در حالی که تنظیمات دوربین چشمگیر به نظر می رسد ، سنسور ماکرو نسبتاً متوسط ​​است. اگر در بهترین گوشی های هوشمند نوکیا می خواهید ۵G را امتحان کنید ، Nokia ۸.۳ ۵G یک گزینه ایده آل نوکیا است. با عمر باتری قوی و صفحه نمایش بزرگ ، علی رغم ایراداتی که دارد باید اکثر مردم را راضی نگه دارد.

    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا

    ۳. Nokia ۷.۲

    این گوشی وزن ۱۸۰ گرم و ابعاد ۱۵۹.۹*۸.۳*۷۵.۲ میلی متر داشته و دارای سیستم عامل اندروید ۹ و اندازه صفحه نمایش ۶.۳ اینچ با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۲۸۰ است و حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایت داشته و به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است.نوکیا ۷.۲ یک گوشی میان رده قوی است، اما در مقابل دستگاه های اندرویدی نوکیا به سختی متمایز می شود. با این وجود، عملکرد روان ، طراحی برتر و دوربین های اصلی با کیفیت خوب دارد.

    اما نسخه Android One Android ۹ Pie یک موهبت است، با طراحی جذاب و دو سال به روز رسانی سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی که به خوبی خط پیکسل گوگل است که ازبهترین گوشی های هوشمند نوکیا به شمار می آید.

    ۴. نوکیا ۷ پلاس

    این محصول نیز با وزن ۱۸۳ گرم و ابعاد ۱۵۸*۸*۷۵ میلی متر بوده و دارای سیستم عامل Android ۸.۱ و اندازه صفحه نمایش ۶ اینچ  و وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۱۶۰ می باشد و حافظه داخلی آن  ۶۴ گیگابایت می باشد. نوکیا ۷ پلاس دقیقاً همان چیزی است که شما از گوشی نوکیا تصور می کنید، زیرا نصف قیمت یک پرچمدار از زمان خود است اما با تمام ویژگی هایی که انتظارش را دارید، بسته بندی می شود.

    به ویژه این گوشی دارای بارگذاری چشمگیر دوربین نسبت به قیمت آن است و می تواند برای مدت طولانی در استفاده زیاد از آن دوام بیاورد. این گوشی اشکالاتی نیز دارد، اما همچنان یک دستگاه اندرویدی چشمگیر وبهترین گوشی های هوشمند نوکیا است.

    بهترین گوشی های هوشمند نوکیا

    ۵. نوکیا ۸.۱

    وزن: ۱۸۰ گرم و ابعاد ۱۵۵*۸*۷۶ میلی متر و سیستم عامل اندروید ۹ و اندازه صفحه نمایش ۶.۲ اینچ با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۲۸۰  با حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت در نوکیا ۸.۱ تعبیه شده است که باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت نیز دارد.

    نوکیا ۸.۱ تا زمانی که نوکیا ۹ PureView و نوکیا ۸.۳ ۵G به بازار آمد، تلفن مورد علاقه نوکیا بود. این یک دستگاه میان رده مناسب است که از چیپست Snapdragon ۷۱۰ ، دوربین کاربردی و باتری مناسب استفاده می کند که در قیمتی مناسب ارائه می شود.

    برای چنین گوشی ارزان قیمت که مطمئناً تحت تأثیر صفحه نمایش آن قرار خواهید گرفت، با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ Full HD+ و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۱ درصد و طراحی زیبا می باشد. این گوشی به هیچ وجه یک تلفن هوشمند قدرتمند نیست و از نظر ویژگی های عملکردی با مدل های گران قیمت رقابت نخواهد کرد، اما در محدوده قیمت خود یک دستگاه وسوسه کننده است.

    شما می توانید در میان گوشی های هوشمند نوکیا، تلفن مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای آن سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را از روبان مارکت خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن