جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021

    بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021

    بهترین گوشی های هوشمند ۵G ، بارگیری بسیار سریعتر و تاخیر کمتر را ارائه می دهند. به لطف نوآوری های فناوری ، بهترین تلفن های ۵G در حال حاضر در همه محدوده قیمت عرضه می شوند. این لیست تقریباً شامل بهترین تلفن های سازندگان است. اما حقیقت این است که دستگاه های ارزان قیمت نیز، اکنون به طور معمول از ۵G نیز پشتیبانی می کنند.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021

    بهترین عمر باتری گوشی ۵G

    سوال واقعی این است که وقتی از یکی از بهترین تلفن های ۵G استفاده کردید ، چه انتظاری دارید. مطمئناً اگر سریعتر از آن چیزی باشید که طرفداران ۵G قبل از آنلاین شدن شبکه های ۵G داشتند، سرعت بیشتری خواهید دید. سپس ، تلفن های ۵G ، بارگیری سریعتر ارائه می دهند. بهترین تلفن های ۵G دارای دوربین های برجسته ، نمایشگرهای بزرگ و باتری های فوق العاده بزرگ هستند.

    سامسونگ و گوگل مجموعه تلفن های ۵G را گسترش داده اند و مجموعه جدید iPhone ۱۳ از اپل چهار مدل دیگر را به این ترکیب اضافه می کند. در نتیجه ، اکنون یک گزینه جدید در رده بندی بهترین گوشی های هوشمند ۵G قرار دارد.

    برترین گوشی های ۵G

    آیفون ۱۳ پرو مکس به لطف باتری بزرگ که به افزایش عمر باتری نسبت به قبل کمک می کند، در صدر بهترین رده بندی گوشی های ۵G قرار گرفته است. اما این آیفون فوق العاده بزرگ مزایای دیگری مانند پشتیبانی بهتر از ۵G را نسبت به سری آیفون ۱۲ سال گذشته و صفحه نمایش سریع تازه ارائه می دهد.

    اگر به دنبال بهترین تلفن ۵G هستید، هر یک از آیفون های جدید انتخاب خوبی خواهد بود ، زیرا هر چهار مدل از شبکه های مختلف ۵G مختلف پشتیبانی می کنند. اگر Android را به دستگاه های iOS ترجیح می دهید، Galaxy S۲۱ Ultra یا Galaxy Note ۲۰ Ultra توصیه می شود. هر دو گوشی با هر نوع شبکه ۵G کار می کنند و دارای صفحه نمایش بزرگ OLED هستند. S۲۱ Ultra در آزمایش باتری ما کمی بهتر است و از بهترین گوشی های هوشمند ۵G می باشد.

    بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021

    دوربین در بهترین گوشی های هوشمند ۵G

    اگر می خواهید یکی از بهترین دوربین ها را در تلفن ۵G داشته باشید ، Google Pixel ۵a را در نظر بگیرید ، یک تلفن جدید از Google که شامل اتصال ۵G است. یا آنکه به Galaxy A۳۲ ۵G نگاه کنید. هر دو Pixel ۵a ۵G و Galaxy A۳۲ ۵G گزینه های بسیار خوبی برای خرید هستند و سرعت ۵G را ارائه می دهند. در مورد Pixel ، شما همچنین یکی از بهترین تلفن های دوربین دار موجود را دریافت می کنید.

    ۱. آیفون ۱۳ پرو مکس

    بهترین گوشی ۵G که می توانید خریداری کنید که با مشخصات فنی مناسبی ارائه می شود. پس از جایگزینی انتخاب قبلی ، iPhone ۱۲ Pro Max ، بهترین گوشی های هوشمند ۵G موجود است. همانطور که آن گوشی آیفون که به آن اشاره شد، خوب بود، iPhone ۱۳ Pro Max از هر نظر از جمله مواردی که برای ۵G مهم هستند، مورد توجه بوده و آن را بهبود می بخشد.

    آیفون ۱۳ پرو مکس ، مانند نسخه قبلی خود ، پشتیبانی گسترده ۵G را ارائه می دهد. اما باتری بزرگتر به این معنی است که تلفن جدید اپل با شارژ بیشتر دوام می آورد. بیش از ۱۲ ساعت در آزمایش ما ، که یکی از طولانی ترین گوشی هایی است که در حال حاضر در بازار موجود است. آیفون ۱۳ پرو مکس مدت زیادی دوام می آورد حتی اگر اپل یک صفحه نمایش تنظیم کننده پویا به آن اضافه کرده باشد که ثابت کرده است که در دیگر دستگاه ها قدرت را کاهش می دهد. در اینجا ، با کمک چیپست کارآمد A۱۵ Bionic ، iPhone ۱۳ Pro Max پیشرفت می کند.

    وزن گوشی جدید کمی بیشتر از مدل قدیمی اپل است. اما با همه پیشرفت ها و پشتیبانی گسترده ۵G ، iPhone ۱۳ Pro Max دستگاهی است که علاقه مندان به ۵G آن را دوست خواهند داشت و از  بهترین گوشی های هوشمند ۵G می باشد.

    ۲. Samsung Galaxy S۲۱ Ultra

    سامسونگ گلکسی S۲۱ اولین دستگاهی است که از چیپست جدید Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ استفاده می کند، به این معنی که هر یک از سه گوشی جدیدGalaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ Plus و Galaxy S۲۱ Ultra از هر شبکه ۵G موجود پشتیبانی می کند که در برخی از کشورها عمل می کند. Galaxy S۲۱ Ultra به دلیل این که با شارژ طولانی مدت دوام می آورد، مورد توجه است.

    Galaxy S۲۱ تقریباً ۱۱.۵ ساعت در آزمایش باتری کار می کند، هرچند که صفحه نمایش آن روی نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز تنظیم شده است. روشن کردن تنظیماتی که به تلفن اجازه می دهد تا نرخ تازه سازی خود را به صورت پویا تنظیم کند، تا حدودی قدرت را به خود اختصاص می دهد ، اما حتی با روشن بودن این حالت ، S۲۱ Ultra همچنان از تلفن هوشمند معمولی بیشتر دوام دارد. این یک ویژگی خوب در یک تلفن ۵G است ، مانند صفحه نمایش گسترده S۲۱ Ultra و پشتیبانی از قلم S Pen که آن را از بهترین گوشی های هوشمند ۵G می کند.

    بهترین گوشی های هوشمند 5G در سال 2021

    ۳. آیفون ۱۳

    مدل های آیفون پرو اپل از ویژگی های شگفت انگیزتری برخوردار هستند، اما آیفون ۱۳ استاندارد راهی است که می توانید با هزینه کمتر از یک تلفن ۵G عالی لذت ببرید. پیشرفت ها در سراسر مجموعه آیفون ۱۳ از جمله باتری بزرگتر ، بریدگی کوچکتر و پشتیبانی گسترده تر از ۵G در اینجا به نمایش گذاشته شده است که در قیمتی پایین تر ارائه می شود.

    برخلاف مدلهای گذشته ، نیازی به ذخیره سازی ندارید. iPhoine ۱۳ در مدل اصلی خود دارای ۱۲۸ گیگابایت است ، دو برابر آنچه که اپل قبلاً ارائه می داد. پیشرفت چشمگیر عمر باتری نسبت به آیفون ۱۲ ، این گوشی را به یک گوشی  ایده آل تبدیل کرده است که از بهترین گوشی های هوشمند ۵G می باشد. در نظر داشته باشید که می توانید برای این گوشی های ارزشمند، قاب گوشی سفارشی از روبان مارکت تهیه کنید.

    بررسی کامل iPhone ۱۳ را بخوانید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن