جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی های هوشمند HTC

    بهترین گوشی های هوشمند HTC

    برند HTC با وجود تولید برخی از بهترین تلفن های اندرویدی ، در سال های اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. مجموعه موجود آن ارزش بررسی دارد، به ویژه اکنون که بسیاری از تلفن های آن با کسری از قیمت اصلی خود در دسترس هستند. در اینجا بهترین گوشی های هوشمند HTC که می توانید در حال حاضر از آنها استفاده کنید، آورده شده است.

    قبل از اینکه به بهترین گوشی HTC دست یابید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که این برند عمدتاً از تجارت تلفن صرف نظر کرده است تا بر VR و سایر تلاش ها تمرکز کند. HTC مدتی پیش از فروش، بخش بزرگی از نیروی کار تحقیق و توسعه خود به گوگل در سال ۲۰۱۷ بود. چند سال بعد، رقابت در بازارهای اصلی تلفن های هوشمند در سراسر جهان را متوقف کرد. بنابراین فقط تعداد انگشت شماری از نسخه های جدید را در برخی از موارد پیدا خواهید کرد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند HTC

    لیست بهترین گوشی های HTC

    فقط باید بگوییم که اکثر تلفن های موجود در این لیست بسیار قدیمی هستند و نسخه های نسبتاً جدیدتر دستگاه های سطح اول یا میان رده هستند. اگر می خواهید آنچه که این شرکت در حال حاضر ارائه می دهد را بررسی کنید، در اینجا بهترین گوشی های هوشمند HTC که می توانید در حال حاضر تهیه کنید ، آورده شده است.

    از جمله مدل های HTC Desire ۲۱ Pro، HTC U۲۰، HTC U۱۲ Plus، HTC Desire ۲۰ Pro، HTC Wildfire X، HTC U۲۰ ۵G که می توانند در میان دیگر گوشی های هم رده خود، درارای برتری های ویژه باشند.

    HTC U۲۰ ۵G (۲۰۲۰)

    U۲۰ ۵G آن چیزی نیست که ممکن است انتظار داشته باشید، اما همچنان نسخه ای زیبا با طراحی مدرن، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اندروید ۱۰ مجهز به چیپست Snapdragon ۷۶۵G ، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و البته پشتیبانی از ۵G است. اگرچه در ابتدا فقط در تایوان عرضه شد، اما می توانید مدل باز شده را برای استفاده در هر منطقه خریداری کنید. قیمت این محصول در آمازون ۵۱۴ دلار است که ازبهترین گوشی های هوشمند HTC می باشد.

    بهترین گوشی های هوشمند HTC

    HTC U۱۲ Plus (۲۰۱۸)

    U۱۲+ پس از مدل قبلی خود ، ۱۱+ ، دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی ، ۱۸: ۹ LCD ، سنسور اثر انگشت در پشت ، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و نرم افزار HTC's Sense UI است. این دوربین دارای دوربین دوگانه ، یکی عریض و دیگری تله فوتو ، همراه با دکمه های دیجیتال است که دکمه های قدرت و صدا را با ارتعاشات تکان دهنده تکرار می کند و در سه گزینه رنگ قابل توجه ارائه می شود.

    HTC U۱۱ (۲۰۱۷)

    HTC U۱۱ با وجود نزدیک به چهار سال عمر خود، همچنان یک تلفن قوی با مشخصات قابل احترام مانند Snapdragon ۸۳۵ ، ۴ گیگابایت رم ، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است. U۱۱ همچنین اولین گوشی مجهز به Edge Sense بود که با فشردن کناره های گوشی، برنامه های مختلفی مانند Google Assistant یا دوربین را راه اندازی می کرد. در حالی که در ابتدا با Android ۷.۱ راه اندازی شد ، U۱۱ سرانجام به Android ۹ Pie به روز شد و ازبهترین گوشی های هوشمند HTC به شمار می آید.

    HTC Desire ۲۰ Pro (۲۰۲۰)

    Desire ۲۰ Pro یکی از جدیدترین راه اندازی های HTC است که با اندروید ۱۰ در بدنه پلاستیکی مقرون به صرفه عرضه می شود. این دوربین تا حدودی مدرن تر به نظر می رسد، دارای دوربین سلفی با سوراخ و چهار دوربین عقب برای جابجایی بین عریض، فوق عریض و ماکرو (به علاوه سنسور عمق) است. همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا ، همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و USB Type-C دریافت می کنید. این گوشی با قیمت ۲۵۵ دلار در آمازون، از گوشی هایی است که به طرز شگفت انگیزی خوب نگه داشته می شوند.

    خرید قاب گوشی htc

    HTC U۱۲+

    HTC ممکن است غول تلفن همراه نباشد، اما این بدان معنا نیست که تلفن های آن هنوز برای طرفداران سرسخت و کاربران عادی خوب نیستند. U۲۰ نزدیکترین چیزی است که ما طی چند سال اخیر به پرچمدار دیده ایم ، دارای پشتیبانی از ۵G ، مشخصات نسبتاً قدرتمند و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از بهترین گوشی های هوشمند HTC به شمار می آید.

    U۱۲+ زمانی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، قطعاً یک گزینه پیشرفته تر بود و با وجود راه اندازی، همراه با دکمه های مشکل دار بود که هنوز هم یک تلفن قوی محسوب می شود. فقط باید هشدار داد، U۱۲+ هرگز فراتر از Android ۹ Pie به روز نشد.

    اگر به دنبال ارزان ترین گوشی هستید، Desire ۲۰ Pro یک تلفن شگفت آور خوب است که از نرم افزار جدیدتر Android ۱۰ به دلیل ویژگی های کمتر قدرتمند استفاده می کند. هرچند Desire ۲۱ Pro ۵G که به تازگی اعلام شده است می تواند جان تازه ای به ترکیب HTC ببخشد.در صورتی که در میان بهترین گوشی های هوشمند HTC  توانستید، مورد نظر خود را انتخاب کنید، می توانید به سایت روبان مارکت و در دسته بندی های مراجعه کرده و بهترین طراحی قاب را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن