جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین

    بهترین دوربین های موبایل که عکس و فیلم می گیرند، می تواند با دوربین های سنتی رقابت کند. آنها بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین هستند. بهترین تلفن های دوربین دار، ترکیبی شگفت انگیز از اوج فناوری تصویربرداری با نمایشگرهای بسیار مناسب و اتصال سریع اینترنت را ارائه می دهند. در واقع، برخی از گوشی ها می توانند عکس های بهتری نسبت به دوربین های سنتی ارائه دهند.

    با پیشرفت فناوری تلفن دوربین، ممکن است به روز نگه داشتن آخرین گوشی های موجود دشوار باشد. برای کمک به شما در یافتن بهترین تلفن از نظر دوربین ، مجموعه ای از جدیدترین مدل ها را با طیف وسیعی از بودجه ها در نظر گرفته ایم.

    فناوری تلفن دوربین واقعاً می تواند به یک مفهوم ساده خلاصه شود که در راحتی خالص و ساده مفهوم می یابد. بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین نه تنها دارای سنسورهای تصویربرداری قدرتمند هستند ، بلکه دارای ویژگی های عکاسی محاسباتی باورنکردنی نیز می باشند. آن ها دارای قابلیت پردازش تصاویر گرفته شده در مدت زمان میلی ثانیه بوده و جنبه هایی مانند وضوح، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر در آن ها بهبود یافته است.

    در حالی که بهترین تلفن های دوربین دار هنوز نمی توانند بهترین DSLR ها یا بهترین دوربین های بدون آینه را برای کیفیت تصویر مطلوب شکست دهند، اما ناحیه ای که تلفن های دوربین با آن دوربین های سنتی را برتری می دهند اندازه آنها است. حتی بهترین دوربین های جمع و جور هنوز هم می توانند بیشتر جیب شما را اشغال کنند. اما بهترین گوشی های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Flip و Samsung Galaxy Z Fold 2 فوق العاده جمع و جور هستند.

    مهم نیست که شما به دنبال یک دوربین با کیفیت بالا هستید که به شما در ضبط محتوای فوق العاده در رسانه های اجتماعی کمک کند، یا شما به سادگی به دنبال یک گوشی روزمره هستید که عکس های خانوادگی زیبایی را ثبت نماید، ما بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین را جمع بندی کرده ایم.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین

    بهترین گوشی دوربین دار در سال 2021

    Samsung Galaxy S21 Ultra

    اگر به دنبال یک گوشی با دوربین عالی هستید، Samsung Galaxy S21 Ultra می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. این گوشی با چهار دوربین عقب طراحی شده است که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسل ، دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل است.

    یکی با دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3x و دیگری با f/4.9 دیافراگم و بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر است. شایان ذکر است که Samsung Galaxy S21 Ultra بسیار بزرگ است و اندازه صفحه نمایش 6.8 اینچی را ارائه می دهد که کاربران با دستان کوچکتر ممکن است آن را راحت ندانند. صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز برای پیمایش روان و تجربه بازی بوده و پشتیبانی از HDR10+ ، 1500 برای حداکثر روشنایی و وضوح 1440 * 3200 را در خود جای داده است.

    Apple iPhone 12 Pro

    ویژگی های جدید عکس باعث می شود که آیفون 12 پرو به قدرتی مورد توجه قرار گیرد. آیفون 12 پرو یکی از بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین است که دارای یک دوربین سه گانه چشمگیر از جمله دوربین فوق عریض f/2.4 ، دوربین عریض f/1.6 و دوربین تله فوتو f/2 است. در همین حال، دوربین جلوی TrueDepth دارای سنسور 12 مگاپیکسلی نیز هست.

    بسیاری از ویژگی های جدید در iPhone 12 Pro مانند اسکنر LiDAR وجود دارد که به معنی تمرکز سریعتر در شرایط کم نور است. آیفون 12 پرو همچنین می تواند از قالب فایل جدید Apple ProRAW استفاده کند، این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود جلوه های عکاسی محاسباتی فوق العاده ای را که اپل به دلیل قدرتمند بودن آنها در فایل های RAW شناخته شده است، ترکیب کنند. همراه با اضافه شدن 5G و نمایشگر جدید که عملکرد افت 4 برابر بهتری دارد، شما می توانید با آیفون 12 پرو جدید ، از عکاسی خود لذت ببرید.

    بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین

    Google Pixel 5

    اگر به دنبال بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین بوده و یک دوربین عکاسی بدون سر و صدا و با قابلیت نقطه و شلیک هستید، ممکن است Google Pixel 5 یک گوشی مناسب برای شما باشد. در حالی که Google Pixel 5 ممکن است به روزترین فناوری را نداشته باشد، اما آنچه در نوآوری فاقد آن است با قابلیت اطمینان و قابلیت استفاده جبران می کند.

    دوربین دوگانه عقب در گوگل پیکسل 5 دارای دوربین 12.2 مگاپیکسل 27 میلی متر f/1.7 و دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 است، اما این نرم افزاری است که واقعاً این دوربین را به برتری می رساند. در همین حال، چیپست اسنپدراگون 765G به خوبی با سیستم عامل Android 11 کار می کند. Google Pixel 5 همچنین دارای برخی از ویژگی های پرچمدار مانند صفحه نمایش نرخ تازه سازی 90 هرتز ، مقاومت در برابر آب و شارژ بی سیم است که آن را در ردیف بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین قرار می دهد.

    شیائومی Mi Note 10

    دوربین پنجگانه شیائومی Mi Note 10 یک تلفن با سنسور 108 مگاپیکسلی است که توسط سامسونگ ساخته شده است و انتظار می رود در Galaxy S20 Ultra به کار رود. این گوشی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است که تصویری 12 مگاپیکسلی را فراهم کرده و سنسور 108 مگاپیکسلی در برای تولید تصویر 27 مگاپیکسلی اقدام می کند. با این حال، هنگامی که نور مناسب است، می توانید وضوح تصویر را افزایش داده و تصاویر کامل 108 مگاپیکسلی را برای عکس های با جزئیات ثبت کنید.

    هیچ چیز دیگری از این نظر به Mi Note 10 نزدیک نمی شود. دوربین اصلی آن را برجسته می کند و در نور خوب ، از بسیاری جهات از رقبا می گذرد. این بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین ، دارای بزرگنمایی اپتیکال 2x ، زوم 5x و زاویه فوق عریض ، و همچنین یک دوربین ماکرو اختصاصی است. در صورت تمرکز بر کیفیت ، لازم است تا در اکثر مواقع با ماژول اصلی 108MP عکاسی کنید.

    بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین

    Samsung Galaxy S20 Ultra 5G

    سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا 5G شاید جدیدترین گوشی خود نباشد، اما همچنان یک دوربین فوق العاده خوب است. ثابت می شود که دوربین 108 مگاپیکسلی آن بیش از یک عدد، عمل می کند. در حالی که زوم 100 برابری ممکن است در شکل فوق العاده ارائه نشود، اما بیش از آنکه بتواند، تصاویر تله فوتو با ظاهری عالی به شما ارائه می دهد.

    می توانید از میان این گوشی های فوق العاده از مارک های معتبر جهانی خرید کرده و برای خرید و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، در روبان مارکت اقدام کنید. همچنین می توانید از لیست دسته بندی های مختلف نیز قاب با طرح های متفاوت را انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن