جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهتری گوشی های هوشمند سونی

    انتخاب بهترین گوشی های هوشمند سونی می تواند مشکل باشد. به جهت آنکه سونی بر اساس درجه بندی گوشی های خود، سیستم درجه بندی را استفاده نمی کند. از همین روست که در اینجا، شما را برای انتخاب بهتر، با چند مدل از بهترین های این برند، آشنا می کنیم.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهتری گوشی های هوشمند سونی

    بهترین گوشی های سونی ۲۰۲۱

    ۱. Sony Xperia ۱ III

    سونی Sony Xperia ۱ III برترین پرچمدار سونی است که برجسته ترین نکته آن این است که اولین تلفن هوشمند جهان با صفحه نمایش ۴K ۱۲۰Hz است. این می تواند بیش از حد مناسب باشد و مطمئناً چشمگیر است، زیرا صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED آن یکی از بهترین صفحه هایی است که در تلفن هوشمند پیدا می کنید.

    سایر جنبه های Sony Xperia ۱ III نیز بسیار تأثیرگذار است، به ویژه عمر باتری آن که در بررسی ما متوجه شدیم که با وجود ظرفیت متوسط ​​۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت، از اکثر پرچمداران برتر عمل کرده است. این گوشی پرچمدار کمیابی است که دارای یک درگاه هدفون ۳.۵ میلی متری نیز می باشد که برای برخی از افراد مزیت بزرگی خواهد بود و سونی اکسپریا ۱ III علاوه بر این دارای قدرت بالای دستگاه و تنظیم دوربین قادر به همراه اصلی و فوق العاده است.

    همچنین دارای یک دوربین تله فوتو تطبیقی ​​۱۲ مگاپیکسلی است که می تواند بین زوم اپتیکال بین ۲.۹x تا ۴.۴x جابجا شود. هیچ اسکنر اثر انگشت روی صفحه وجود ندارد و طراحی باریک و طولانی برای همه مناسب نیست، اما این مسائل را کنار بگذاریم، بهترین گوشی های هوشمند سونی است.

    ۲. Sony Xperia ۵ III

    سونی اکسپریا ۵ III با طراحی کشیده که محتوای رسانه چشم انداز را در اولویت قرار می دهد، گزینه ای عالی برای کسانی است که دوست دارند از محصولاتی به روز استفاده کنند. در کنار آن ، عملکرد فوق العاده ای را نسبت به اندازه خود و سیستم فوق العاده دوربین سه گانه که بسیار انعطاف پذیر است، ارائه می دهد.

    البته این گوشی ، فاقد چند نکته دقیق تر مانند شارژ بی سیم است و صفحه نمایش آن به اندازه سایر گوشی های سونی وضوح ندارد، اما با تمرکز بر رسانه ها تا عملکرد صوتی قوی، اگر می توانید برچسب قیمت را بپردازید، هنوز هم جذاب است. به ویژه به دنبال یک تجربه عکاسی با ویژگی های خاص باشید.

    بهتری گوشی های هوشمند سونی

    ۳. Sony Xperia ۵ II

    سونی اکسپریا ۵ II در اصل نسخه کوچکتر و ارزان تری از اکسپریا ۱ II است. مطمئناً برای کاهش قیمت تفاوت هایی فراتر از اندازه صفحه وجود دارد، اما اصل آن بدون تغییر باقی مانده است و این گوشی می تواند تعادل بهتری بین قیمت و مشخصات ایجاد کند.

    این محصول که از بهترین گوشی های هوشمند سونی است ، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، اطمینان حاصل می کند که هنگام استفاده از آن احساس راحتی می کنید. حتی Xperia ۱ II دارای نرخ تازه سازی بالا نیست، بنابراین حداقل از یک جهت Sony Xperia ۵ II دارای مشخصات فنی است.

    همچنین دارای یک دوربین سه لنز عالی ، با لنزهای اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، فوق عریض و تله فوتو ، به علاوه یک چیپست رده بالا Snapdragon ۸۶۵ و ساخت مناسب است که به لطف اندازه کوچکتر، نگه داشتن آن بسیار راحت تر از دوربین اصلی است.

    ۴. Sony Xperia ۱ II

    سونی اکسپریا ۱ II نشان می دهد که شرکت به نظرات مشتریان گوش می دهد، زیرا برخی از بزرگترین مشکلات نسل قبلی خود را برطرف می کند و در عین حال موارد بیشتری را نیز روی میز می آورد. Xperia ۱ II که همان "One Mark Two" است  و همانطور که به نظر می رسد سونی از طیف وسیعی از دوربین های آلفا الهام گرفته است که دارای صفحه نمایش ۴K چشمگیر با وضوح ۲۱: ۹ ، سه دوربین عقب که عکس های فوق العاده می گیرند و یک دوربین طولانی است.

    مطمئناً قیمت آن در بالاترین حد خود قرار دارد و این گوشی برای افرادی که دست های کوچک دارند بسیار بزرگ است  اما اگر این مشکلات برای شما مهم نیست ، Sony Xperia ۱ II یکی از بهترین گوشی های هوشمند سونی است.

    بهتری گوشی های هوشمند سونی

    ۵. Sony Xperia ۵

    گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ یکی از جدیدترین محصولات این برند است که از کیفیت بهترین برخوردار است. صفحه نمایش در این گوشی کوچک تر شده است اما اندازه آن قابل قبول بوده و به نظر کاربران، از کنترل بهتری برخوردار است. این صفحه نمایش در اندازه ۶.۱ اینچ است که می توان گفت به اندازه کافی بزرگ می باشد. شما تصاویر را در رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ شما همچنان ۴۴۹ پیکسل در هر اینچ دریافت می کنید.

    و از بسیاری جهات دیگر ، Sony Xperia ۵ با Xperia ۱ مطابقت دارد-دارای نسبت تصویر ۲۱: ۹ یکسان است که آن را برای فیلم ها عالی می کند ، همان چیپست رده بالا Snapdragon ۸۵۵ با ۶ گیگابایت رم و همان مقدار فضای ذخیره سازی و همان دوربین عقب با لنز سه گانه را دارد.

    علاوه بر این ، باتری کمی بیشتر عمر می کند و قیمت کمی پایین تر است. بنابراین اگر می خواهید یک گوشی درجه یک سونی داشته باشید و تمایل به استفاده از مدل جدید نداشته باشید، سونی اکسپریا ۵ بهترین انتخاب است. همچنین می توانید برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، به سراغ دسته بندی های متنوع روبان مارکت بروید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن