جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    جدیدترین گوشی های هوشمند 2022

    در اینجا می خواهیم برخی از بهترین گوشی های هوشمند جدید را با مشخصات، قیمت ها و تاریخ عرضه مورد بررسی قرار دهیم. اینها از مارک های برتر مانند سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، Realme ، Oppo ، Vivo ، هواوی ، ال جی ، HTC و Google هستند.

    ضمن آنکه تلفن های هوشمندی مانند iPhone ۱۲ PRO ، Samsung Note ۲۰ ، Samsung S۲۱ ، Oneplus ۸ Pro ۵G و موبایل های تاشو به انتظارات ما از تلفن های هوشمند آینده اشاره می کنند. همچنین ، تلفن های بازی مدرن مانند Asus Rog Phone ۵ وجود دارد که مرزهای دستگاه های بازی موبایل را پشت سر می گذارد. تلفن های هوشمند تاشو مانند Mate X و Samsung Galaxy Fold Z۳ گرایش دیگری هستند که در آینده نزدیک باید به دنبال آن باشید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    ویژگی های برتر برای تلفن های هوشمند آینده

    در خصوص  بهترین گوشی های هوشمند جدید چند ویژگی را باید در نظر داشت که بشرح ذیل است.

    -پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ یا SD ۸۷۰.

    -دوربین های عقب سه گانه یا چهارگانه و دوربین جلو دوگانه

    -حداکثر ۱۰۸ مگاپیکسل

    -بهبود هوش مصنوعی و قابلیت های یادگیری

    -پشتیبانی از ۵G ، ارتقاء عمده از ۴G.

    -صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز

    -اسکنرها و دوربین های اثر انگشت سریعتر در صفحه نمایش.

    -دوربین های سلفی درون نمایشگر.

    -شارژ سریعتر ۵۰ وات تا ۱۲۰ وات.

    بهترین گوشی های هوشمند آینده

    در میان بهترین گوشی های هوشمند جدید در ۲۰۲۱-۲۰۲۲ که از مارک های برتر به بازار عرضه شده است می توان به  Moto G۱۰۰، Google Pixel ۶،  Mi Mix Fold، Mi Mix ۴،  هواوی P۵۰ Pro، Samsung Galaxy S۲۲ ،   Micromax در Note ۱ Pro ، ۱۳ سامسونگ گلکسی S۲۱ FE ۵G و اپل آیفون ۱۳ سری اشاره نمود.

    Moto G۱۰۰ :

    Moto G۱۰۰ آینده با پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon ۸۷۰   همراه با پردازنده گرافیکی Adreno ۶۵۰ عرضه می شود. قابل توجه است که G۱۰۰ جدید از ۵G پشتیبانی می کند زیرا چیپست مودم ۵G دارد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD  و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز ، روشنایی ۵۶۰ نیت است.

    همچنین دوربین آن قادر به ضبط فیلم ۶K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و فیلم های ۴k با سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه است. Moto G۱۰۰ بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ کار می کند و همچنین دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه پشتیبانی از ۲۰ وات شارژ سریع است که آن را ازبهترین گوشی های هوشمند جدید می کند.

    Google Pixel ۶

    Tech Giant به زودی سری Pixel خود را با سری Google Pixel ۶ گسترش می دهد. این سری دارای دو گوشی است که شامل Google Pixel ۶ و Google Pixel ۶ Pro است. گوگل اخیراً اعلام کرده است که سری Pixel ۶ توسط Tensor تغذیه می شود. یکی از آخرین اطلاعات فاش شده ، طراحی جدید سری گوگل پیکسل ۶ را به نمایش می گذارد و احتمالاً با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه می شود.

    انتظار نمی رود گوگل پیکسل ۶ بزرگ باشد ، اما با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ AMOLED پانچ سوراخ می شود، در حالی که نسخه Pro دارای صفحه نمایش خمیده ۶.۶۷ اینچی AMOLED پانچ است. سری گوگل پیکسل ۶ یکی از اولین تلفن های هوشمندی خواهد بود که دارای جدیدترین سیستم عامل گوگل،  اندروید ۱۲ است که بهترین گوشی های هوشمند جدید نیز محسوب می شود.

    Asus Zenfone ۸ و ۸ Flip

    ایسوس، غول فناوری تایوانی به زودی از سری Zenfone ۸ خود رونمایی می کند. Zenfone ۸ و Zenfone ۸ Flip. این شرکت به تازگی تلفن همراه Asus ROG Phone ۵ Ultimate Gaming را راه اندازی کرده است. انتظار می رود که هر دو گوشی از پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon ۸۸۸  و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ استفاده کنند.

    تلفن Asus Zenfone ۸ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می شود در حالی که از طرف دیگر ، Zenfone ۸ Flip ممکن است با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شود. علاوه بر این ، سری Zenfone ۸ بر روی سیستم عامل Android ۱۱ اجرا می شود و به عنوانبهترین گوشی های هوشمند جدید در نظر گرفته خواهد شد.

    برای عکاسی ، Zenfone ۸ Flip دارای دوربین سه گانه است که دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل ، لنز تله ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی است. در حالی که Zenfone ۸ دارای دوربین پشتی دوگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این ، این تلفن ها همچنین قادر به ضبط فیلم تا ۸K هستند.

    Mi Mix Fold

    سری Mix شیائومی با تلفن هوشمند شگفت انگیز Mi Mix Fold بازگشته است. این یک تلفن تاشو است که در ۳۰ مارس ۲۰۲۱ عرضه شده است. Mi Mix Fold دارای صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر ۸.۰۱ اینچی به همراه وضوح WQHD+ شامل نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت است.

    این از بهترین گوشی های هوشمند جدید است که صفحه نمایش خارجی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED است که دارای رزولوشن (۲۵۲۰*۸۴۰) پیکسل از جمله نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۹۰۰ نیت است. پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon ۸۸۸  قدرتمند است و دارای پردازنده گرافیکی بهبود یافته است.

    Mi Mix ۴

    شیائومی یک رویداد ویژه در چین ترتیب داده بود و در آن از Mi Mix ۴ جدید رونمایی کرد و همچنین اولین تلفن تجاری شیائومی است که دارای دوربین زیر صفحه نمایش است. Mi Mix ۴ با دوربین سلفی ابتکاری خود با دوربین سلفی زیر ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است که جلوه ای عالی به گوشی می بخشد.

    علاوه بر این ، این گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوشمند جدید ، یک دوربین سه گانه در پشت ارائه می دهد که دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی  است و آخرین آن یک لنز تله ۸ مگاپیکسلی است که می تواند برای فیلمبرداری ۸k با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و فیلم های ۴k با سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه.

    این گوشی دارای بلندگوی استریو برای تجربه صدای خوب و همچنین دارای گواهینامه IP۵۳ است که به معنی محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. با این حال ، این تلفن دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و همچنین از قفل صفحه پشتیبانی می کند. می توانید برای بهترین گوشی های هوشمند جدید خود، از روبان مارکت ، قاب گوشی سفارشی را انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن