جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    جدید ترین قاب های گوشی

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">جدید ترین قاب های گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">  <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">مورد ضد آب Hitcase

    ویژگی اصلی Hitcase Splash توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب با امتیاز IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب است ، اما ویژگی های آن در اینجا متوقف نمی شوند. بسیار محافظ خوبی برای گوشی موبایل است ، با مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰ فوت (۳ متر) ، مقاومت و نشکستن در برابر افتادن تا ۶ فوت (۲ متر) و قسمت بیرونی گوشی نرم ، و همچنین هنوز باریک و سبک است. یکی از بهترین افزودنی ها ، امکان تقویت دوربین بسیار توانمند آیفون XR با اتصال یکی از لنزهای TrueLUX Hitcase برای اضافه کردن عکس های فوق العاده وسیع تر است.

    <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">کیف پول چرمی تاشو Burkley Carson

    چرم یک ماده زیبا و نرم است و با کیف پول بسیار جفت می شود. اما در حالی که موارد کیف پول مفید هستند ، اما حجیم هستند ، و شاید شما ممکن نیست که هر روز از آن استفاده کنید. این جایی است که پرونده کارسون Burkley وارد می شود. بخشی از موردی که به تلفن شما می چسبد به بخش کیف پول با آهن ربای وصل شده است و به شما امکان می دهد تا هر زمان که بخواهید از آن جدا کنید - بنابراین فقط در صورت لزوم باید از کیف پول استفاده کنید. قسمت کیف پول دارای سه عدد کارت اعتباری به اندازه کارت اعتباری و فضایی برای پول نقد است و در صورت نیاز می توانید از آن برای پرداخت استفاده کنید. قسمت بیرونی دارای پوسته جذب شوک است و در کل از چرم لوکس و پر از دانه استفاده می شود. این یک مورد عالی است اگر دوست دارید در تمامی موقعیت ها سازگار شوید .

    <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">درخشان Ghostek Ariel

    قاب گوشی به منظور محافظت از تلفن شما است ، اما این بدان معنی نیست که آنها هنگام انجام این کار باید بد به نظر برسند. قاب آریل Ghostek چیزی کاملاً بی نظیر است و محافظت را با برخی از زیبایی های خیره کننده ترکیب می کند. این قاب گوشی دارای یک طراحی براق است و به لطف یک درخشش مایع در حال حرکت ، که به حرکات شما واکنش نشان می دهد ، می درخشد و می درخشد. چشم نواز است ، اما محافظت کننده نیز هست. قاب آریل از محافظت در برابر شوک به همراه پشتی مقاوم در برابر خراش و یک محافظ کامل برای محافظت از صفحه نمایش و لنزهای دوربین برخوردار است.

    <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">دستگیره Speck Presidio

    این مورد بطور خاص طراحی شده است تا بتواند بدون هیچ گونه دخالت در سبک زرق و برق تلفن شما ، هرچه بیشتر دستگیره اضافه کند. یک سری از دنده های بیرون زده باعث می شود که ظاهری متمایز از قاب Speck ایجاد کرده است . Speck در قاب های خود از ماده ای به نام "Impactium" استفاده می کند که باعث ایمن نگه داشتن تلفن شما می شود. هم چنین در برابر خراش مقاومت خوبی دارد.

    <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">سری UAG Plyo

    Urban Armor Gear UAG نام بسیار آشنایی برای محافظت گوشی است و مواردی را ارائه می دهد که مطابق با استانداردهای افت نظامی (MIL-STD ۸۱۰G ۵۱۶.۶) برای محافظت در برابر قطرات ، خراش ها و سایر خطرات است. اما این طرحی است که به UAG کمک کرده است تا خیلی محبوبیت نداشته باشد. طراحی براق Plyo یکی از ظریف ترین قاب های گوشی UAG است. از پوسته زره پوش ساخته شده با هسته نرم و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است و گوشه ها با بالشتک های نرم هوا تقویت شده اند. این قاب صفحه نمایش را با لبه های بلند و همچنین دکمه های دستگاه شما با پوشش دکمه های بزرگ محافظت می کند. این مدل قاب بسیار گران قیمت است.

     منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن