جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    راهنمایی درباره قاب گوشی

    راهنمایی درباره قاب گوشی

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">راهنمایی درباره قاب گوشی <h۳ dir="rtl" style="text-align: justify;">قاب های گوشی از چه جنسی ساخته شده اند ؟

    اولین مورد پلاستیک سخت است. پر استفاده ترین و پر کاربرد ترین جنس برای قاب موبایل است. این نوع قاب محافظت و استحکامی مناسبی  به بدنه گوشی شما می دهد . قیمت مناسب و وزن سبک از دیگر ویژگی های این نوع قاب گوشی می باشد.

    دومین مورد قاب فلزی است. این جنس به شدت در برابر ضربه مقاوم است و در صورت افتادن گوشی هیچ آسیبی به بدنه گوشی وارد نخواهد شد. این گونه قاب ها به دلیل فلزی بودن ، قیمت و وزن خیلی زیادی خواهند داشت.

    سومین مورد قاب پارچه ای و یا الیافی هستند. این نوع قاب ها قابلیت شست و شو را دارند. در طرح ها و مدل های گوناگون قابل مشاهده می باشند.

    قاب های لاستیکی بسیار ارزان قیمت و با کیفیت تولید می شوند . نمونه ای از استفاده های آن ها بامپر می باشد.

    یکی از معروف ترین و پرفروش ترین قاب های بازار موبایل ، قاب سیلیکونی است . کیفیت و قیمت مناسب دارند و برای استفاده در هر گوشی ای مناسب و به صرفه اند.

    قاب های چرمی اصل و مصنوعی : محافظت مناسبی برای گوشی ایجاد خواهند کرد و از لحاظ زیبایی واقعا فوق العاده هستند ولی قیمت های بسیار بالایی مخصوصا در مدل های با چرم اصل طبیعی دارند. چرم های مصنوعی جانشین مناسبی برای قاب های چرم اصل گران قیمت هستند. این قاب ها قیمت به صرفه ای دارند ولی از بابت زیبایی و کیفیت ساخت قابل مقایسه با چرم طبیعی نیستند.

    یکی از محکم ترین و با دوام ترین قاب های موبایل جنس پلی کربنات است که بسیاری از مدل های آن حالت شفاف دارند

    قاب پلی اورتان ترمو پلاستیک نوع جدیدی از قاب موبایل است که ترکیب مناسبی از سیلیکون و پلاستیک فشرده هستند. این ترکیب کیفیت بالایی را به این نوع قاب ها بخشیده است . نکته قابل توجه در این مدل قاب های جدید عدم چسبندگی بالا به اجسام دیگر است یعنی به راحتی در جیب گذاشته و برداشته می گردد.

    کاور موبایل پوستی صفحه نمایش را نمی پوشاند ولی ظاهر گوشی طراحی های زیبایی دارد . این مدل قاب ها معمول ترین نوع قاب گوشی هستند که در بازار وجود دارد. تنها نقطه ضعف آن ها این است که چون صفحه نمایش را نمی پوشاند پس نمیتواند از آن محافظت کند.

    مدل بعدی محافظ های صفحه گوشی هستند که جنس پلی اورتان ساخته شده اند. این مدل ها خیلی قاب حساب نمی شوند ولی به خاطر محفظت مناسبی که ایجاد میکنند مورد توجه خیلی از کاربران هستند. قیمت خیلی پایین باعث می شود بتوانید راحت آن ها را تعویض کنید . در صورتی که سلامتی گوشی بسیار برایتان حائظ اهمیت است توصیه می شود از قاب و محافظ هر دو استفاده کنید .

    قاب های جدیدی نیز ساخته شده اند که قسمت داخلی آن ها از پلی اورتان جنس نرم ولی قسمت بیرونی آن از پلی کپربنات محکم ساخته شده است. سختی بیرون و نرم بودن داخل باعث می گردد تا جلوی ضربه های شدید را نیز بگیرد . این مدل قاب ها به طور متوسط ضمانت می کنند که از فاصله ۳ متری نیز اگر بیوفتند آسیبی به گوشی موبایل وارد نشود. بعضی از قاب ها دارای لایه محافظتی بر روی صفحه نمایش نیز هستند تا کاملا گوشی شما داخل آن ها قرار گیرد. بعضی مدل های دیگر کاملا ضد آب هستند و تا عمق دو متر نیز می تواند در آب فرو رفته و آسیبی نبیند.

    قاب هایی با این ویژگی های خاص برای افردای که در بیرون و فضا های پر رطوبت یا آبی کار می کنند بسیار مناسب هستند. ولی اصلی ترین دلایلی که دارندگان موبایل قابی برای گوشی خود انتخاب می کنند اول از همه حفظ سلامتی موبایل و دیگری زیبایی آن است . به همین جهت روبان مارکت قصد دارد تا با ارائه مقالات مناسب در زمینه قاب موبایل شما را در انتخاب مناسب ترین قاب هدایت و راهنمایی نماید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن