جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    راهنمای کاملی از خرید کاور گوشی آیفون قاب ایفون

    راهنمای کاملی از خرید کاور گوشی آیفون قاب ایفون

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;"> راهنمای کاملی از خرید کاورهای گوشی آیفون قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">  <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">قاب آیفون

     قاب آیفون : این موضوعکاملا روشن است که گوشی های آیفون بسیار زیبا و شیک ساخته شده اند. اما نیاز است که این گوشی های گران قیمت ، با یک کاور مستحکم پوشانده شوند تا از آسیب های ناشی از ضربات احتمالی جلوگیری شود. یافتن کاوری مناسب برای تنوع مدل های گوشی آیفون کار ساده ای نیست. شکی نیست که در سلامت نگهداشتن گوشی آیفون به دلیل حساسیت بالایی که دارند ، مهم و ضروری است. این کار با یک پوشش مناسب امکان پذیر است . ما در سایت روبان مارکت ، مدل های متنوعی از این کاورها را به نمایش گذاشته ایم تا بر حسب مدل گوشی خود و مطابق سلیقه و انتظارات خود ، از آن ها انتخاب نمایید.

    قاب آیفون شماره یک

    در صورتی که قاب هایی با رنگ های زیبا را خواستارید ، می توانید از نوع قاب های سیلیکونی استفاده کنید. این نوع قاب ها دارای تنوع رنگ زیادی هستند و می توانند از دستگاه شما به بهترین شکل ممکن مراقبت نمایند. همچنین انواع متفاوتی از محافظ های صفحه (گلس) با توانایی مراقبت عالی و امکان شخصی سازی وجود دارد. شما می توانید از محافظ صفحه پرایوسی برای گوشی آیفون خود استفاده نمایید. این نوع از گلس ، این قابلیت را دارد که تنها از روبروی گوشی می توان صفحه را تماشا کرد و بدین ترتیب دیگران نمی توانند به صفحه گوشی شما تسلطی داشته باشند.

    قاب آیفون شماره ۲

    این کاملا روشن است که سلیقه هر کس برای قاب گوشی که مد نظر دارد متفاوت است و عمدتا با روحیات آن ها ارتباط مستقیمی دارد. اما به دلیل تنوع بسیار بالای کاورها در بازار ، این امکان وجود دارد که بتوان مطابق مدل گوشی و سلیقه خود ، کاوری محکم و زیبا را برای محافظت از گوشی خود یافت. در این قسمت به نکاتی در خصوص کاورهای گوشی های آیفون می پردازیم.

    قاب آیفون شماره ۳

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">خرید قاب گوشی آیفون

    کیف های مخصوص گوشی آیفون

    کیف های مخصوص گوشی آیفون به گونه ای ساخته شده اند تا در مواقعی که نیازی به استفاده از آن ندارید به خوبی از گوشی آیفون شما محافظت نمایند. این کیف ها با قرار دادن یک پد اضافی در لایه داخلی ، به یک محافظت کامل و مطمئن ، تبدیل شده اند. بنابر این در برابر هر گونه ضربه و یا خط و خش حاصل از سکه و یا کلید در جیب ، در امان هستند. این کیف ها عمدتا از جنس چرم به بازار عرضه شده اند و سبک و شیک هستند.

    قاب آیفون شماره ۴

    کاور های گوشی آیفون مدل کتابی

    اگر به قابی احتیاج دارید که به طور کامل گوشی آیفون شما را محافظت نماید ، می توانید از کاورهای گوشی طرح کتابی یا تاشو استفاده نمایید. این نوع کاور ها علاوه بر محافظت اطراف و پشت گوشی ، از صفحه نمایشگر آن نیز مراقبت می نماید. این نوع قاب کمی حجیم است اما در عین حال می تواند مراقبت بهتری را برای گوشی شما ایجاد نماید. عمدتا این قاب ها به جهت پوشش کامل شان کمتر در دید بوده و کمتر پیش می آید که گوشی مورد سرقت قرار گیرد.

    خرید قاب آیفون شماره ۵

    کاورهایی با مدل پوستی ( قاب آیفون )

    به طور معمول این گونه تصور می شود که کاور های پوستی از سیلیکون تهیه شده اند. اما این نوع کاور ها از مواد متفاوتی مانند ، چوب ، فلز ، کربن و یا چرم تولید و به بازار عرضه شده اند. این نوع کاورها از اطراف گوشی و قسمت پشتی ، مراقبت می کنند و به جهت سبکی و کم بودن حجم شان به سادگی در دست قرار می گیرند. زمانی که تصمیم دارید برای گوشی آیفون خود از این گونه کاور ها استفاده نمایید ، توجه داشته باشید که باعث مسدود شدن پورت های مهم گوشی شما نباشد.

    قیمت قاب آیفون شماره ۶

    کاورهای بامپر

    کاور های بامپر دور تا دور گوشی آیفون را فرا می گیرند. به طور معمول این نوع کاور های گوشی بسیار ساده ساخته می شوند. در عین حال میزان محافظت آن ها نیز نسبت به قاب های دیگر کمتر است. درست است که این نوع کاور ، نسبت به قاب های کتابی و پوستی ، مراقبت کمتری را از گوشی بعمل می آورند ، اما هنگام سقوط گوشی ، بیشترین مراقبت را خواهند داشت.

    به دلیل آن که هنگام افتادن ، ابتدا گوشه ها و لبه های گوشی ضربه می خورد و این بامپر ها محافظ خوبی در این مواقع به حساب می آیند. نکته دیگری نیز این جا مطرح است که مواد سیلیکونی کار شده در بامپر ، باعث می شود بهتر در دست جای گیرد و احتمال افتادن گوشی از دست شما بسیار کم است. به عبارتی این نوع کاورها ، کم حجم ترین نوع قاب برای گوشی آیفون محسوب می شوند.

    قیمت قاب آیفون شماره ۷

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">مرجع خرید قاب آیفون

    بازوبند گوشی آیفون

    در صورتی که دوست دارید در زمان ورزش ، موسیقی نیز گوش دهید و یا گوشی در دستتان نباشد ، می توانید از یک کاور آرم بند استفاده نمایید. این نوع کاور ها دقیقا مشابه آرم بند هایی هستند که برای دستگاه های پخش MP۳ و یا آیپاد استفاده می شوند. البته کاملا اختصاصی جهت گوشی های آیفون طراحی و به بازار عرضه شده اند.

    راهنمای قاب آیفون

    محافظ صفحه نمایشگر آیفون

    در شرایطی که از کاورهای معرفی شده در این مقاله استفاده می کنید ، باز هم برای مراقبت صفحه نمایش گوشی آیفون خود ، نیاز به یک محافظ دارید. گلس یا محافظ صفحه نمایش ، می تواند به خوبی در برابر ضربات از گوشی شما مراقبت نماید ، بدون آنکه باعث افزایش حجمی در گوشی آیفون گردد. این گلس ها از خراشیدگی های احتمالی صفحه نمایش جلوگیری می کنند و به دلیل قیمت ارزان آن ها می توانید گلس ها را هر چند وقت یکبار عوض نمایید. این محافظ صفحه نمایش ، قاب استفاده در کنار هر نوع قاب گوشی آیفون می باشد.

    چه نکات مهمی را هنگام خرید لوازم جانبی گوشی آیفون باید در نظر گرفت ؟

    در هنگام خرید گوشی آیفون ، نیاز است که لوازم جانبی آن مانند بند اپل واچ ، شارژ گوشی آیفون ، کابل شارژ آیفون و سایر لوازم از این گروه که به صورت مستقیم بر گوشی تاثیر دارند ، با توجه و دقت بسیار زیادی تهیه گردد.

    البته در برند اپل ، تنوع بسیار زیادی در لوازم جانبی دیده نمی شود. بنابر این یکی از مواردی که امروزه در بازار رایج شده است ، کالاهای تقلبی و غیر اصل است که به جای کالای اورجینال و اصل ارائه می شود. به طوری که گاهی محصولات تقلبی را به نام اصل نیز به فروش می رسانند. این نکته را باید دانست که صدمات ناشی از استفاده از محصولات غیر اورجینال ، بسیار زیاد است. این صدمات می تواند شامل خرابی باتری گوشی شود و یا خرابی IC گوشی و یا حتی سوختن کامل گوشی آیفون. بنابر این برای تهیه لوازم جانبی ، حتما به فروشندگان معتبر رجوع کنید.

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">قیمت قاب آیفون

    یکی از معیار های تشخیص لوازم جانبی اصل اپل از نوع تقلبی آن ، قیمت محصول است که در نوع اصل قیمت بالاتری دارد. البته این نمی تواند ملاک کاملی برای همه موارد باشد.

    در سایت ربان مارکت ، تلاش داریم تا ضمن معرفی کامل محصولات ، نکات مهمی را که بایستی هنگام خرید مد نظر داشته باشید را نیز ارائه دهیم. نکاتی که می تواند در افزایش طول عمر گوشی شما موثر باشد. به خصوص زمانی که گوشی گران قیمتی از گروه آیفون را خرید نموده اید. این نوع گوشی ها به دلیل حساسیت بالا ، نیاز دارند که محافظت بیشتری از آن ها بعمل آید. بنابر این انتخاب کاوری مناسب ، امری ضروری به نظر می آید.

    قاب گوشی آیفون

    <h۲ dir="rtl">قاب گوشی آیفون و ضرورت استفاده از آن

    در میان شرکت های معتبر و غول آسای تولید کننده گوشی موبایل در سرتاسر دنیا ، رقابت تنگاتنگی وجود دارد. در هر لحظه گوشی های سریع تر و باظرافت بیشتری و البته بسیار هوشمند تر به بازار عرضه می شود که باعث می شود گوشی های تلفن همراه به ابزاری کارآمدتر تبدیل شوند و ارزش آن ها هر لحظه بیشتر شود.

    از طرفی قیمت این گوشی ها نیز بیشتر می شود زیرا اطلاعاتی که در آن ها ذخیره و نگهداری می شود نیز ارزشمند است. یکی از مسائلی که اغلب خریداران گوشی موبایل با آن روبرو هستند این است که در همان روزهای نخست ، گوشی یا دچار ضربه شده و یا به زمین افتاده است و گوشی دچار آسیب و خراش شده است. از همین رو داشتن یک قاب گوشی مناسب و مقاوم برای گوشی های همراه امروزه بسیار ضروری به نظر می رسد.

    در تمامی برندهای معتبر دنیا ، مدل های بسیار زیادی از قاب گوشی و یا گارد گوشی تولید شده است و آن را به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم جانبی تبدیل نموده است که دارای تنوع رنگ و طرح بسیاری نیز شده است. اما شاید لازم باشد بدانیم علت اصلی خرید قاب گوشی چیست و برای خرید آن چه نکاتی را مدنظر داشته باشیم ؟

    البته در نگاه نخست دلیل اصلی و مهم تهیه قاب گوشی ، مراقبت و محافظت از گوشی است. شما در بازار می توانید انواع زیادی از قاب گوشی و گارد گوشی را با قیمت هایی متفاوت تهیه کنید. در این میان قاب های متفرفه و نامرغوب نیز در بازار با قیمت هایی عجیب ارائه می شود. اما برای قاب گوشی برند هایی مانند اپل ، سامسونگ ، شیائومی و یا هواوی در صورتی که اصل باشند قیمت ها تقریبا در بازار یکسان است. اما نوسانات ارز بر روی همه ی آن ها تاثیر گذار است  علت اصلی خرید قاب گوشی محافظت از گوشی است

    قاب گوشی آیفون

    شاید بی دلی نباشد که قاب گوشی را همانند بیمه کردن خودرو به حساب آوریم. شما با مبلغ کمی ، می توانید از گوشی گران قیمت خود در برابر صدمات حاصل از افتادن گوشی و ضربات و خراش ها محافظت نمایید. یا حتی ممکن است گوشی شما در آب بیفتد و دچار آسیب شود که با تهیه یک قاب گوشی ضد آب می توانید در این خصوص نیز خاطری آسوده داشته باشید. بسیار پیش آمده است که کسانی که در مشاغل سخت هستند و یا حتی کوهنوردان تمایل دارند که از محافظ گوشی مقاومی استفاده کنند و حفاظت از گوشی برایشان در اولویت اول خرید قاب گوشی است.

    مدل های جدید قاب گوشی با حفظ زیبایی ظاهری

    در بازار دیجیتال ، قاب آیفون با رنگ و طرح متنوعی تولید می شود. گاهی پیش می آید که قاب گوشی خاصی مد شده و یا طرفدران بسیاری را به خود اختصاص داده است و می توان آن را در دست بسیاری دید. معمولا ظاهر این نوع قاب گوشی آن قدر زیبا و شیک است که تمایل دارید یکی از آن ها را خرید کنید حتی اگر برای گوشی شما چندان مناسب نباشد و یا دارای کیفیت لازم برای محافظت از گوشی نباشد.

    امروزه برخی از خریداران قاب آیفون را با سایر لوازم خود ست می کنند و یا برای روزهای خاص و یا مناسبت های ویژه برای خود قاب خاصی را تهیه می کنند. به عنوان مثال با انواع طرح و رنگ قاب سیلیکونی و یا فانتزی می توان مدل های زیبایی را ایجاد کرد که البته برخی از آن ها دارای استحکام خوبی نیز هستند و اغلب این مدل از گوشی ها مورد توجه و علاقه خانم ها می باشد و یا قاب های چرمی برای کسانی که عمدتا پوشش های کلاسیک دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد.

    چه نوع از قاب گوشی در بازار ایران موجود است ؟

    در بازار دیجیتال ایران ، قاب های گوشی را مطابق با طرح و یا جنس آن ها نام گذاری شده است اما در دو طبقه بندی کلی قرار می گیرند . قاب گوشی نرم و قاب گوشی سخت که اغلب افراد نوع نرم و ژله ای را ترجیح می دهند.

     منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن