جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    مزایای استفاده از قاب گوشی شفاف

    قاب گوشی برای انواع گوشی های هوشمند در مارک های مختلف ضروری است. امروزه تلفن های هوشمند می توانند به اندازه یک تبلت یا لپ تاپ گران باشند و از آن مهم تر این که، مسئولیت تعویض تلفن آسیب دیده بر عهده شماست. میلیون ها قاب گوشی هوشمند برای انتخاب وجود دارد که در اندازه و طراحی های شگفت انگیزی عرضه می شوند. اما یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار ، قاب گوشی شفاف است. این موارد نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه می توانند سفارشی نیز شوند. این یک پرداخت هزینه ناچیز برای تلفن هوشمند است تا بتوانید به خوبی در برابر آسیب ها از آن محافظت کنید.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

     قاب گوشی شفاف

    قاب گوشی شفاف چیست؟

    قاب های تلفن هوشمند را می توان با مواد مختلفی تهیه کرد که محدودیتی را شامل نمی شود. پلاستیک، چرم، سیلیکون، محافظ های وینیل و غیره را می توان منظور کرد. اما یکی از بهترین انتخاب ها یک قاب گوشی شفاف تلفن هوشمند است. زیرا نه تنها سبک وزن است، بلکه به طور موثری از جلو، عقب و کناره های تلفن هوشمند محافظت می کند.

    قابهای گوشی شفاف از پلاستیک سخت و محکم ساخته شده است. آنها از با دوام ترین مواد پلاستیکی موجود در صنعت تلفن استفاده شده اند. علاوه بر چاپ گرافیک بر روی تلفن، یک لایه محافظ شفاف نیز در بالای طرح اعمال می شود و از خراشیدن آن جلوگیری می کند. این کار دوام قاب گوشی شفاف را افزایش می دهد و باعث می شود از رقبای خود متمایز شود.

    طرح های مختلف در روبان مارکت

    شما می توانید از مجموعه طرح های روبان مارکت انتخاب کنید یا طرح دلخواه خود را ایجاد کنید. قاب گوشی دارای پشتی محافظ است و قسمت جلو را برای استفاده باز می گذارد و دارای سپرهای محافظ شفاف در هر چهار طرف است. پشت قاب قسمتی است که عکس یا طرح روی آن چاپ شده است.

    بسیاری از افراد برای محافظت از گوشی خود، یک قاب گوشی شفاف انتخاب می کنند، زیرا موادی که از آنها ساخته شده اند بسیار مناسب هستند و به راحتی نمی توان آنها را از روی دست ها عبور داد. شایع ترین آسیب به گوشی، ترک خوردن صفحه نمایش است. صفحه نمایش تلفن را می توان تعویض کرد، اما می تواند بسیار پرهزینه باشد. تنها راه دفاع این است که در وهله اول از آسیب دیدن تلفن هوشمند خود جلوگیری کنید و این می تواند با یک پوشش محافظ مناسب تامین شود.

    دلایل مهم برای خرید قاب گوشی شفاف

    دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا شخصی قاب گوشی شفاف را خریداری می کند. آنها ممکن است فکر کنند که طراحی زیبا است، یا مایل به داشتن یک طرح مارک دار باشند. شاید آنها بخواهند واقعیت داشتن یک تلفن گران قیمت را پنهان کنند، به ویژه هنگامی که نگران سرقت آن ها هستند. شما می توانید با این قاب های گوشی شفاف و منحصر به فرد،  چاپ پشت قاب را نیز به دلخواه داشته باشید.

     قاب گوشی شفاف

    ضرورت استفاده از قاب محافظ

    بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کنند که خرید قاب گوشی آن را بسیار سنگین تر یا حجیم تر می کند. برخی نیز طرح های تکراری و شلوغ را نمی پسندند. دیگران به زیبایی تلفن های خود علاقه دارند و نمی خواهند آنها را بپوشانند. آنها همچنین ممکن است اعتقاد داشته باشند که قاب گوشی های هوشمند بسیار گران هستند یا فکر می کنند آنقدر مراقب هستند که هرگز تلفن های خود را رها نکنند.

    داشتن قاب گوشی شفاف ، می تواند مزایایی به همراه داشته باشد. از آنجا که این نوع مورد روشن است ، می توانید مستقیماً آن را مشاهده کنید. بسیاری از مردم متوجه می شوند که طراحی Galaxy S7 Edge یا iPhone 7 Plus زیبا و ظریف است. بسیاری از مردم ترجیح می دهند تلفن های خود را به نمایش بگذارند، نه اینکه آنها را با رنگ ثابت یک قاب بپوشانند. این می تواند یک نماد وضعیت برای نشان دادن تلفن باشد. این را می توان با استفاده از یک قاب تلفن شفاف به دست آورد.

    همچنین داشتن یک طرح ساده روی قاب گوشی شفاف می تواند سرگرم کننده باشد تا چیزی که کل پشت را بپوشاند. یک قاب شفاف تلفن سبک است و وزن یا حجم کمی را به گوشی شما اضافه می کند. یکی دیگر از دلایل ضرورت محافظ گوشی هوشمند این است که آن را عاری از رطوبت، خرده ها یا لکه های غذا نگه می دارد. اغلب افراد هنگام استفاده از تلفن های هوشمند خود غذا می خورند یا می نوشند. رطوبت و غذا می توانند به راحتی وارد تلفن هوشمند شما شوند. یک قاب گوشی شفاف ، می تواند برخی از این ذرات خارجی را از ورود به داخل باز دارد.

    خرید قاب گوشی شفاف

    به طور کلی، هنگام خرید یک قاب گوشی شفاف ، می توانید آن را از میان دسته بندی های متنوع در روبان مارکت انتخاب کنید و یا آن که عکسی را انتخاب کرده و آن را برای چاپ بر روی قاب گوشی خود، به روبان مارکت ارسال کنید. این مجموعه با توجه به دستگاه های چاپ پیشرفته و استفاده از رنگ هایی با دوام و درخشان، قادر است تا بهترین کیفیت تصویر را روی قاب گوشی شما ایجاد کند تا بتوانید یک قاب بی نظیر و منحصر به فرد داشته باشید.

    بهترین قاب گوشی

    اگر می خواهید محافظ قاب گوشی هوشمند را از نظر عملکرد آزمایش کنید، آن را روی میز قرار دهید. آیا صفحه نمایش شما سطح را لمس می کند؟ لبه باید از صفحه نمایش خارج شود و عمدتا یک میلی متر در لبه های صفحه نمایش بیرون قرار می گیرد. این باید در اطراف گوشی تا حدود 360 درجه گسترش یابد.

    همچنین لبه 1 میلی متری را در قسمت پایین قاب گوشی قرار می دهند که با هدف محافظت از دوربین است، به ویژه در مدلهای جدیدتر iPhone که دوربین از تلفن خارج می شود، این یک موضوع مهم در قاب گوشی شفاف است. مزیت دیگر لبه در پشت، محافظت از گوشی در برابر خط و خش است.

    برخی از قاب های تلفن در روبان مارکت کاملاً سفارشی هستند. در اصل، شما یک قاب شفاف و خام را دریافت می کنید و می توانید هر طرح خاصی را نیز سفارشی کنید. این بدان معنی است که شما می توانید فونت ها ، رنگ ها و طرح های خود را انتخاب کنید. می توانید یک عکس و سایر انواع گرافیک را اضافه کنید. این قاب گوشی شفاف ، می تواند به سادگی یا پیچیدگی دلخواه شما باشد. برای این کار می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان روبان مارکت دریافت کنید.

     قاب گوشی شفاف

    قیمت قاب گوشی

    در روبان مارکت، این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید به راحتی از انواع سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه انتخاب کرده و آن ها را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که قیمت قاب گوشی در روبان مارکت در مقایسه با رقبا بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. ضمن آنکه دوام و ماندگاری بالایی را در اختیار خواهید داشت.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن