جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    معرفی بهترین گوشی های ارزان سامسونگ 2021

    پیش از آن که بخواهیم نگاهی کلی به گوشی های ارزان سامسونگ بیندازیم، باید اشاره کنیم که سامسونگ بیشتر به خاطر سری گلکسی اس و گلکسی نوت شناخته شده است، اما تقریباً در هر قیمتی گوشی ارائه می دهد. اگر به دنبال گزینه های ارزان در سامسونگ هستید، می توانید این لیست را دنبال کنید. شما می توانیدتلفن های بسیار خوب و ارزان قیمت زیادی را انتخاب کنید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین تلفن های ارزان سامسونگ

    در این جا لیستی از تلفن های برتر و قیمتی مقرون به صرفه در برند سامسونگ را آورده ایم تا بتوانید به راحتی از میان آن ها متناسب با بودجه خود خرید کنید.

    گوشی های ارزان سامسونگ 2021

    Samsung Galaxy A51

    Samsung Galaxy A51 یکی از گوشی های ارزان سامسونگ است که با باتری بزرگ 4000 میلی آمپری طراحی و عرضه شده است که با تنظیم دوربین چهارگانه، می توانید عکس های زیبایی را با آن بگیرید. نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی آن طراحی چشمگیری را به نمایش می گذارد و در داخل آن 4 گیگابایت رم و یک چیپست Exynos 9611 مشاهده خواهید کرد.

    لازم به ذکر است که نسخه 5G گوشی همراه A51 نیز وجود دارد که می توانید آن را با باتری بزرگتر و RAM اضافی خرید کنید. لازم به ذکر است که  Galaxy A51دارای فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت بوده و دوربین ها به ترتیب 48 ، 12 ، 5 و 5 مگاپیکسل می باشد و دوربین جلو  32 مگاپیکسل است که برای عکاسی و تهیه فیلم می تواند گزینه خوبی باشد.

    Samsung Galaxy A31

    در یک قدم پایین تر در لیست گوشی های ارزان سامسونگ ، Galaxy A31 را پیدا خواهید کرد. با چند مشخصه در بالای Galaxy A51 قرار دارد و بسیار مقرون به صرفه تر است. برای مبتدیان ، Galaxy A31 با یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری کار می کند و از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED بهره می برد.

    همچنین دارای پردازنده Exynos بوده است و این گوشی  دارای رم 4 گیگابایت بوده و از فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت برخوردار می باشد. دوربین ها در این گوشی سامسونگ 48 ، 8 ، 5 و 5 مگاپیکسل بوده و دوربین جلوی آن نیز 20 مگاپیکسل است.

    Samsung Galaxy A32

    مدل جدید در سری Galaxy A مدل گلکسی A32 است. این تلفن هوشمند 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با یک بریدگی کوچک برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در داخل آن یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek با 4 گیگابایت RAM وجود دارد. این تلفن را می توانید با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، با اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی تهیه کنید. همچنین یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری دریافت می کنید. تنظیمات دوربین عقب دارای چهار سنسور است. شما یک دوربین اصلی نسبتاً بزرگ 48 مگاپیکسلی، همراه با یک لنز زاویه باز 8 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی دارید.

    درمیان گوشی های ارزان سامسونگ ، علاوه بر مشخصات سخت افزاری، گلکسی A32 در چهار رنگ مختلف سیاه ، سفید ، آبی و بنفش عرضه می شود. این تلفن به وضوح جوانانی را هدف قرار داده است که ممکن است پول زیادی برای تهیه یک دستگاه گران قیمت نداشته باشند، اما همچنان تلفنی می خواهند که خوب به نظر برسد و عملکرد مناسبی داشته باشد.

    گوشی های ارزان سامسونگ 2021

    Samsung Galaxy A12

    Galaxy A12 با ارائه باتری 5000 میلی آمپری بزرگتر و حافظه رم و فضای ذخیره سازی، نسبت به مدل های پیشین سری خود بهبود یافته است. در اینجا می توانید با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تنظیمات دوربین به مراتب بهتری داشته باشید. Galaxy A12 با قیمت مناسبی ارائه می شود که در لیست گوشی های ارزان سامسونگ قرار گرفته است.

    صفحه نمایش این گوشی سری A را 6.5 اینچ ، HD + طراحی کرده اند و با رم 4 گیکابایت و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت ارائه شده است. این گوشی دارای دوربین های عقب 48 ، 5 ، 5 و 2 مگاپیکسل طراحی شده است که دوربین جلو 8 مگاپیکسل است.

    Samsung Galaxy A21

    هرچه از تلفن های ارزان قیمت سامسونگ پایین می آییم، تفکیک آنها از یکدیگر سخت تر می شود. به نظر می رسد A21 کاملاً متفاوت از A31 و A51 باشد. این یک دوربین سلفی به ارمغان می آورد، اگرچه خوانش اثر انگشت در عقب دستگاه طراحی شده است اما هنوز هم یک تنظیم چهار دوربین دریافت خواهید کرد. صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی امکانات زیادی را ارائه می دهد، اما وضوح تصویر Full HD + به نفع گزینه HD + از بین رفته است.

    این گوشی دارای رم 3 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت است و باتری 4000 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد. دوربین ها در این گوشی سامسونگ، 16 ، 8 ، 2 و 2 مگاپیکسل بوده و دوربین جلو 13 مگاپیکسل است.

    Samsung Galaxy A11

    شاید بتوان گفت که Samsung Galaxy A11 یکی از بهترین گوشی های ارزان سامسونگ است که می توانید در قیمتی مناسب خرید کنید. در حالی که همچنان یک صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی و باتری با طول عمر 4000 میلی آمپر ساعت دارد. چیپست Snapdragon 450 برای بیشتر کارهای روزمره مناسب است.

    Galaxy A11 حتی تنظیمات دوربین سه گانه با اندازه گیری عمق را حفظ می کند، بنابراین می توانید بهترین تصاویر را تهیه کنید. توصیه می شود که حافظه گوشی را ارتقا داده و از این گوشی کاربردی به خوبی با تمامی ظرفیت استفاده کنید. این گوشی دارای RAM 2 گیگابایت بوده و فضای ذخیره سازی آن 32 گیگابایت می باشد. ضمن آنکه دوربین های عقب 13 ، 5 و 2 مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی دارای 8 مگا پیکسل می باشد.

    گوشی های ارزان سامسونگ 2021

    Samsung Galaxy A01

    اگر در میان گوشی های ارزان سامسونگ ، به دنبال ارزانترین آن ها هستید، می توانید گلکسی A01 را انتخاب کنید. این گوشی با وجود چیپست اسنپدراگون 439 ، 2 گیگابایت رم، پورت میکرو USB، باتری 3000 میلی آمپرساعت و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، قطعاً یک انتخاب کم هزینه اما کارآمد است. همچنین صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ ، HD + می باشد و دارای فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت می باشد. دوربین های این گوشی 13 و 2 مگاپیکسل بوده و دوربین جلو 5 مگاپیکسل می باشد.

    در صورتی که از میان گوشی های معرفی شده، گزینه مورد نظر خود را تهیه کردید، می توانید برای آن از میان قاب های گوشی روبان مارکت، مطابق با سلیقه و نظر خود، یکی از طرح های زیبا را انتخاب کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن