جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    معرفی تلفن هوشمند iphone 12pro max

    اگر می خواهید تلفن همراه خود را به iphone 12pro max ارتقاء دهید، می توانید از امکانات فوق العاده این گوشی آیفون همراه با طول عمر باتری بالا، بههر ببرید. این بزرگترین و سنگین ترین گوشی همراه هوشمند آیفون تا به امروز و یکی از گرانترین آنها است.

    در اینجا به بررسی آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو و همچنین آیفون 12 می پردازیم. این تلفن ها از بسیاری جهات قابل مقایسه هستند. با فناوری های صفحه نمایش و پردازنده مشابه و iOS 14 می توان آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود. بنابراین در اینجا به تفاوت Pro با دیگر مدل های این سری می پردازیم.

    بررسی آیفون 12 پرومکس

    مشخصات تلفن هوشمند پرو

    iphone 12pro max دارای همان پردازنده Apple A14 است که با سرعت 3 گیگاهرتز و مانند سایر مدل های آیفون 12 کار می کند. Pro و Pro Max  6 گیگابایت رم دارند. همچنین آیفون 12 و 12 mini دارای 4 گیگابایت رم است. مدل های Pro در ظرفیت های ذخیره سازی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه می شوند، در حالی که تلفن های ارزان قیمت در 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت ظرفیت دارند.

    امتیاز این گوشی تقریباً در معیار Geekbench همانند سایر گوشی های سری 12 آیفون است که نمره تک هسته ای آن 1600 و امتیاز چند هسته ای آن 4099 است. همچنین در اکثر معیارهای گرافیکی، آیفون 12 و 12 پرو امتیاز بسیار خوبی دارد. iphone 12pro max با امتیاز656 در مقایسه با 600 تا 602 برای سایر مدل ها ، بهتر از بقیه آیفون ها در Basemark Web عمل کرده است.

    دوربین های پیشرفته و ویژگی های عکس حرفه ای

    دوربین Pro Max دارای مزایایی نسبت به سایر دوربین های iPhone 12 است. Pro Max دارای سه لنز عقب است. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی f / 1.6، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی f / 2.4 و یک لنز بزرگنمایی 12 مگاپیکسلی  f / 2.2 2.5x دارد. این بزرگنمایی بزرگتر از سنسور  iphone 12pro max است، اگرچه نور کمتری را جمع می کند. دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی در تمام مدل های آیفون 12 یکسان است.

    ساختار ظاهری آیفون 12 پرو مکس

    آیفون 12 پرو مکس یک گوشی همراه هوشمند بزرگ است. این بزرگترین آیفونی است که اپل تا به حال ساخته است، با این حال، از آنجایی که دارای لبه های مربع دار است و از طراحی صنعتی جدید آیپد پرو استفاده می کند، احساس بزرگتری حاصل می شود.

    البته این به این معنی نیست که این یک چیز بد است. این لبه های زاویه دار به این معنی است که به اندازه آیفون 11 Pro Max گرد نیست. یکی از ویژگی های کلیدی iphone 12pro max  رنگ های جذاب تری است که در آن وجود دارد. قسمت بیرونی یک نوار براق از جنس استنلس استیل است و این، حاشیه جلو و عقب تلفن اکنون در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای و آبی مشهود است. لبه بیرونی براق فانتزی به نظر می رسد.

    صفحه نمایش

    با توجه به فناوری جدیدی که در سال گذشته در 11 Pro و Pro Max ظاهر شد، تمام مدل های موجود در آیفون 12 از صفحه نمایش OLED ساخته شده اند که به خصوص در این اندازه واقعاً تفاوت زیادی ایجاد می کند. اپل این را نمایشگر Super XDR OLED می نامد و به تعبیری، این یک صفحه روشن و واضح با بازتولید عالی رنگ می باشد.

    این یک نسخه واقعی برای هر کسی است که از آیفون های قدیمی خسته شده است. صفحه نمایش در اینجا به طرز حیرت انگیزی بهتر است و تصاویر، واقعاً با رنگ و جزئیات ظاهر می شوند. همچنین به لطف حاشیه های نازک اطراف نمایشگر جدید iphone 12pro max  ، صفحه نمایش می تواند تا لبه های دستگاه بیشتر کشیده شود و در نتیجه یک نمایشگر 6.7 اینچی نسبت به 6.5 اینچی 11 پرو مکس وجود دارد.

    دوام باتری

    اگر آیفون با بهترین دوام باتری را می خواهید، آیفون 12 پرو مکس همان موردی است که باید مورد استفاده قرار گیرد. اندازه بزرگتر به این معنی است که ظرفیت اضافی برای بازی با آن وجود دارد و باعث بهترین عملکردی می شود که در محدوده آیفون 12 تا کنون به بازار عرضه شده است.

    عمر باتری به آیفون 11 پرو مکس نزدیک است که بستگی به این دارد که آیا روزانه از آن در محدوده 5G و خارج از آن استفاده می کنید یا اینکه در خانه از آن استفاده می نمایید. آنچه که روشن است عملکرد دوام باتری هنگام استفاده از سرعت 5G کاهش می یابد.

    شما می توانید برای دریافت مشاوره های لازم در این خصوص و انتخاب طرح های بی نظیر قاب گوشی با کارشناسان روبان مارکت تماس بگیرید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن