جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    معرفی گوشی هوشمند iPhone 12 Pro

    گوشی هوشمند iPhone 12 Pro همان ابعاد و چیپست آیفون 12 طراحی شده است که برخی از به روزرسانی های مفید در آن ایجاد شده است که از جمله دوربین و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی را می توان نامید. همچنین در این نوع از گوشی آیفون، صدایی با وضوح برتر و تصاویری روشن ارائه می شود. این مطمئناً آیفون بالغ تری است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    در این گوشی فناوری MagSafe به خوبی کار می کند و 5G هنوز هم یک قابلیت لوکس گران قیمت است. بنابراین آیفون 12 پرو یکی از غنی ترین آیفون هایی است که هم اکنون می توانید خریداری کنید. این محصول از بهترین ویژگی های اپل برخوردار است.

    گوشی هوشمند iPhone 12 Pro

    تفاوت های گوشی آیفون 12 پرو

    در کنار آیفون 12 پرو، آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس اعلام شده است، بروزرسانی های کلیدی در مورد این گوشی هوشمند بسیار ظریف است. در این محصول RAM کمی بیشتر است، اما همان چیپست داخلی به کار گرفته شده است. در قسمت پشتی این گوشی سه سنسور دوربین قرار گرفته است که این امکان را ایجاد می کند تا بزرگنمایی نوری دو برابری بتوانید به سوژه های خود نزدیک گردید.

    با این حال، بلافاصله متوجه خواهید شد که در گوشی هوشمند iPhone 12 Pro لبه های خمیده با کناره های ضخیم، صاف و ظاهری صنعتی جایگزین شده اند. هنگام گرفتن تلفن احساس جمع و جورتری از این گوشی را دریافت خواهید کرد.

    همچنین 5G یک گزینه جالب است. اپل به وضوح می داند که نیاز به ایجاد استاندارد اتصال فوق العاده سریع برای گروه های غیرآندرویدی دارد و با قرار دادن آن در هر آیفون جدید، جانی دوباره به فناوری نسبتاً جدید می بخشد. همین نکته را می توان در مورد MagSafe جدید در قسمت پشتی گوشی نیز گفت.

    این به شما امکان می دهد امکانات جانبی متنوعی را به آیفون خود متصل کنید. در حال حاضر شما به یک شارژر بی سیم سریع و یک کارت اعتباری کلیپ محدود می شوید، اما در مورد پتانسیل این فناوری مانند 5G ، موارد دیگر MagSafe نیز ساخته می شوند، بنابراین ابزار گوشی هوشمند iPhone 12 Pro نیز بهبود می یابد.

    دوام باتری iPhone 12 Pro

    عمر باتری در Pro12 می تواند بهتر باشد زیرا در حیطه گوشی های هوشمند 2020 به طور واضح متوسط ​​است. اگر زیاد جابجا نشوید عملکرد خوبی دارد. اما اگر در حال حرکت هستید و به طور متوسط ​​از تلفن استفاده می کنید، می بینید که شارژ کمی سریعتر از آنچه می خواهید پایین می آید. اگر از آیفون سه یا چهار سال پیش در حال استفاده هستید، باز هم شاهد بهبود در دوام باتری در این گوشی خواهید بود.

    گوشی هوشمند iPhone 12 Pro

    طراحی مناسب آیفون 12 پرو

    در اینجا بررسی کرده ایم که به خصوص در مورد گوشی هوشمند iPhone 12 Pro چه چیزی عالی است، به خصوص در مقایسه با iPhone 12 چه ارتقایی را شاهده هستیم. تجربه دوربین اصلی ترین چیزی است که برجسته است و سخت افزار اضافی به صورت بزرگنمایی 2 برابر و LiDAR احساس می کند دلایل خوبی برای انتخاب آن است.

    طراحی آیفون 12 پرو با مدل های سال گذشته تفاوت دارد. این گوشی نیز همانند سری آیفون دوازده، از کناره مسحط برخوردار است که دارای لبه هایی تیز است. این یک انتخاب کلیدی است، زیرا در غیر این صورت iPhone 12 Pro از نظر اندازه شبیه آیفون 11 Pro  است و بسیاری از خریداران چیزی را می خواهند که آیفون جدید محسوب شود، بنابراین استفاده از طراحی محدوده جدید یک حرکت هوشمندانه است. همچنین تأیید نشده است که آیا طراحی مسطح قدرت سیگنال 5G بهتر را فراهم می کند.

    یکی دیگر از موارد جدید گوشی هوشمند iPhone 12 Pro ، محافظ سرامیکی در قسمت جلوی آن است که جایگزین شیشه های آیفون 11 می شود. اپل با کورنینگ همکاری کرده تا ساختاری ایجاد کند که می گوید در واقع شیشه نیست بلکه ساختار نانو کریستالی است که دارای چهار ساختار است و دارای مقاومت بسیار بالاتر از صحفه نمایشگر مدل های پیشین است که می تواند دوام بالای این گوشی را تضمین کند.

    اپل سعی دارد اثرات زیست محیطی محصولاتش را کاهش دهد، اما مطمئناً بعد از فراگیر شدن بلوک های USB-C ، این کار برای اپل منطقی تر خواهد بود. در غیر این صورت، این تلاش برای جلب مردم برای ارتقا به تجربه شارژ سریعتر است که بلوک شارژ USB-C / 19 A  20W ارائه می دهد.

    صفحه نمایش iPhone 12 Pro

    گوشی هوشمند iPhone 12 Pro اساساً از همان فناوری صفحه OLED سال گذشته برخوردار است. یکی از بهترین تغییرات در این گوشی، در صفحه نمایشگر است که به اندازه 6.1 اینچ افزایش یافته است. با بهره مندی از فناوری OLED می توان به بهترین صفحه نمایشگرهای این سری دست یافت. این ویژگی می تواند سیاه عمیق، رنگ سفید و طیف گسترده ای از رنگ را نشان دهد، به ویژه هنگامی که فیلم HDR را مشاهده می کنید. همچنین در می یابید که هر چیزی که در آن قرار گرفته شده است، همیشه در HDR خوب به نظر می رسد، زیرا گلوله های آتش روشن هستند، در حالی که چهره ها یا سایر اشیا تاریک هنوز قابل مشاهده می باشند.

    قاب گوشی iPhone 12 Pro

    دوربین گوشی آیفون پرو 12

    آرایه دوربین گوشی هوشمند iPhone 12 Pro دارای سه مشخصه است که یکی از دوربین ها دارای سنسوری عریض بوده، سنسورهای دیگر فوق العاده گسترده می باشد که با بزرگنمایی تله فوتو دو برابر همراه است که برای نزدیک شدن به سوژه های منتخب، طراحی شده است و باعث می شود حالت پرتره آیفون 12 پرو کارآمدتر باشد.

    یک سنسور چهارم نیز در اینجا وجود دارد. آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس با اسکنر LiDAR ارائه می شوند که این امر باعث می شود تا آیفون بتواند آنچه را که به دنبال آن است، آسان تر کند. در حالی که به نظر می رسد شما قادر خواهید بود اتاق های مختلف را اسکن کرده و به طور مرتب آنها را تصویربرداری، در واقع مفیدتر است برای تشخیص چهره افراد در نور کم، دوربین به سرعت فوکوس خودکار کند.

    لازم به ذکر است که برای تهیه قاب گوشی این مدل از گوشی آیفون، می توانید در روبان مارکت، متناسب با طرح دلخواه خود، انتخاب مناسبی را داشته باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن