جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    معرفی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10 Lite

    Samsung Galaxy S10 Lite از نظر شناسایی آنچه در واقع به آن نیاز است، کار خوبی انجام می دهد. سامسونگ در ویژگی های خاص و کاهش مشخصات خاص هوشمندانه عمل کرده است تا قیمت بسیار جذاب را برآورده کند.  این گوشی هوشمند با ماندگاری چشمگیر باتری، طراحی کلی جذاب، نمایشگر عالی و بزرگ ارائه شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    Galaxy S10 Lite در بازار رقابتی تلفن های هوشمند قرار دارد. این نسخه Lite یا نسخه ابتدایی سامسونگ گلکسی S10 2019 است، زیرا تلفن های گلکسی S20 و گوشی های گلکسی نوت 20 که قبلاً در سال 2020 به بازار عرضه شده اند، موفق بوده اند.

    گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10 Lite

    قیمت بسیار مناسب S10 Lite

    سامسونگ قبلاً با گلکسی نوت 10 لایت این ترفند Lite را عرضه کرده است. این اجازه می دهد تا این غول فناوری با نسخه های مقرون به صرفه تری از گوشی های پرچمدار خود که از نظر مشخصات، ویژگی ها و شکوفایی طراحی، چند مورد را کاهش داده و قیمت مناسبی را پوشش دهد.

    اگر می توانید بدون ویژگی های سطح بالا اما مسلماً غیرضروری مانند 5G ، نرخ تازه سازی بالای صفحه، خاصیت ضد آب، شارژ بی سیم ، بزرگنمایی نوری روی دوربین از گوشی همراه استفاده کنید، پس می توانید با تهیه  Samsung Galaxy S10 Lite به جای یکی از گران قیمت ترین گوشی های سامسونگ، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

    باید اشاره کرد که هنوز کیفیت ساخت و کیفیت برتر را دریافت می کنید، همچنان یک صفحه AMOLED زرق و برق دار دارید و یک دوربین عکاسی که می تواند عکس های بسیار مناسبی بگیرد و از شارژ باتری مناسب با بازدهی بالایی برخوردار خواهید بود. این یک گوشی هوشمند کارآمد با قیمتی مناسب است.

    صفحه نمایش  Galaxy S10 Lite

    سامسونگ سال ها تجربه عرضه تلفن های ممتاز را دارد، بنابراین S10 Lite به همان اندازه که انتظار می رود صیقلی و کارآمد است. این یک گوشی زیبا است، در حالی که کاملا به سطح جلوی گوشی های Galaxy S20 نمی رسد.  این صفحه نمایش مسطح شده است، هرچند هنوز هم تحت تأثیر قرار می گیرد.

    شما در Samsung Galaxy S10 Lite یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی ،  1080 x 2400 پیکسل، نسبت ابعاد 20: 9 AMOLED با پشتیبانی از + HDR10 دارید. در واقع برخی از افراد صفحه نمایش مسطح تر را ترجیح می دهند، جایی که صفحه نمایش در اطراف لبه های تلفن مخفی نمی شود. اندازه صفحه نمایش این دستگاه را به یک دستگاه نسبتاً بزرگ تبدیل می کند.

    طراحی ظاهری گوشی

    در قسمت پشتی به جای شیشه از پلاستیک استفاده می شود و هیچ محافظتی از IP68 در برابر آب و گرد و غبار وجود ندارد. یک دکمه روشن و خاموش در سمت راست قرار دارد. لازم به ذکر است که در قسمت بالایی این دکمه، کنترل میزان صدا وجود دارد. همچنین در بخش پایینی یک پورت USB-C داشته و از یک بلندگو برخوردار خواهید بود. در این مدل از گوشی سامسونگ حسگر اثر انگشت بر روی صفحه قرار گرفته است و زیبایی خاصی را در کل به گوشی داده است.

    رنگ و کنتراست قوی

    در هنگام استفاده، یافتن اشکال عمده در نمایشگر Samsung Galaxy S10 Lite دشوار است. از Netflix تا عکس، از مرور تلفن در TechRadar تا گشت و گذار در شهرها در Google Maps ، همه چیز واضح است. سیاه و سفیدهای عمیق و رنگ های روشن، با یک صفحه نمایش OLED به دست می آید، همانطور که انتظار می رفت با توجه به سابقه طولانی سامسونگ در این فناوری، همه چیز عالی عمل می کند.

    گوشی هوشمندSamsung Galaxy S10 Lite

    دوربین  Galaxy S10 Lite

    هنگام بررسی مشخصات دوربین ، S10 Lite با یک دوربین پشت لنز 48 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی لنز سه گانه ماکرو و یک دوربین تک لنز 32 مگاپیکسلی در جلو که پیکسل های دوربین بسیار بیشتر از حد معمول است، ارائه می شود.

    لنز ultrawide به کار رفته در Samsung Galaxy S10 Lite ، برای جمع شدن بیشتر در یک صحنه مفید است و قادر است جادوی خود را بدون تحریف زاویه ها یا رنگ های تصویر انجام دهد. برنامه دوربین سامسونگ در پس زمینه کمی تغییر و بهبود خودکار را انجام می دهد و این خیلی خوب کار می کند.

    مشخصات و عملکرد  S10 Lite

    در زیر کاور Samsung Galaxy S10 Lite پردازنده Snapdragon 855 بهترین مورد برای تلفن های اندرویدی در یک سال گذشته، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی که می توانید از طریق کارت microSD توسعه داده شود، پیدا خواهید کرد. شما 5G در این تلفن دریافت نمی کنید و این روش دیگری است که می توانید تشخیص دهید این یک پرچمدار سطح برتر نیست، اما این یک مشکل بزرگ نیست.

    گوشی هوشمندSamsung Galaxy S10 Lite

    عمر باتری

    ماندگاری باتری در S10 Lite خوب است. البته بسیاری از عوامل در دوام باتری نقش دارند، اما از نظر مشخصات گوشی، یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت در داخل Samsung Galaxy S10 Lite وجود دارد که با انتظارات دوام باتری در گوشی های هوشمند سامسونگ مطابقت دارد و بزرگتر از حد متوسط ​​است.

    در تست پخش ویدئو دو ساعته با روشنایی کامل و حجم معقول، شاهد افت باتری از 100 درصد به 86 درصد بودیم که نمره بسیار مناسبی است. این برابر با حدود 14 ساعت تماشای فیلم بین شارژ است، بنابراین شما اگر چند نمایش برنامه دارید، این گوشی با دوام مناسب باتری، گزینه ای مناسب برای شماست.

    توجه داشته باشید که پس از انتخاب نهایی گوشی هوشمند خود و خرید آن، می توانید از سایت روبان مارکت و در میان دسته بندی های بسیار متنوع آن، یکی از طرح های قاب های گوشی را خرید کنید. در کنار طرح های ارائه شده، این امکان را دارید که طرح دلخواه خود را به صورت فایل با وضوح مناسب به روبان مارکت ارسال کنید تا بر روی قاب گوشی شما چاپ شود.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن