جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    معرفی گوشی هوشمند Samsung Galaxy M11

    گوشی هوشمند Galaxy M11 Samsung دارای وزن 197 گرم بوده و با 9 میلی متر ضخامت، نسبتاً ضخیم است. اما خوب ساخته شده است. قسمت جلویی آن از شیشه نمایشگر ضد خش ساخته شده است که به خوبی با قاب پلاستیکی ترکیب می شود. سوراخ فرورفتگی و در نتیجه کاهش لبه های نمایشگر، طراحی بسیار مدرنی را به گلکسی M11 بخشیده است که باعث ایجاد نسبت اندازه حدود 84 درصد بین نمایشگر و جلوی دستگاه می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    اتصالات و فضای ذخیره سازی Galaxy M11

    از ویژگی های Galaxy M11 می توان به Miracast اشاره کرد که امکان انتقال بی سیم محتوای نمایشگر به نمایشگرهای خارجی، جک 3.5 میلی متری و USB OTG را فراهم می کند. پورت USB از نوع Type-C است که پورت USB 2.0 را پنهان می کند.

    شاید تصور شود که فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی eMMC کم است، اما می توان آن را از طریق کارت microSD تا 512 گیگابایت افزایش داد. بدون آنکه عملکرد دو سیم کارته تلفن هوشمند سامسونگ از دست برود. پس از کسر سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده، 23 گیگابایت حافظه در دسترس است. Galaxy M11Samsung همچنین دارای بلوتوث 4.2 و تراشه NFC است، بنابراین می توان از Google Pay استفاده کرد.

    معرفی گوشی هوشمند Galaxy M11 Samsung

    نرم افزار  تلفن سامسونگ M11

    رابط کاربری Galaxy M11 مبتنی بر Android 10 با به روزرسانی های امنیتی است. سامسونگ سیستم اندروید را با رابط کاربری داخلی خود در نسخه 2.0 ترکیب می کند که شامل دستیار هوشمند Bixby نیز می شود.  البته Samsung DeX توسط Galaxy M11 پشتیبانی نمی شود. تلفن هوشمند Galaxy از طریق استاندارد LTE با هر دو کارت به اینترنت تلفن همراه متصل می شود. مدل سطح پایین سامسونگ به شبکه سریع 5G دسترسی ندارد. تعداد باند های فرکانسی پشتیبانی شده کم است.

     Galaxy M11Samsung فقط می تواند به 11 باند LTE دسترسی داشته باشد، اما هیچ باند فرکانسی از دست رفته نیست. همچنین از باند 20 و باند 28 برای استفاده محلی در محدوده فرکانسی بین 703 تا 733 مگا هرتز پشتیبانی می کند.

    کیفیت عملکرد  Galaxy M11

    Samsung Galaxy M11 فضای لازم برای دو سیم کارت نانو را فراهم می کند. عملکرد VoLTE و همچنین تماس Wi-Fi نیز پشتیبانی می شود که باید با توجه به محدوده قیمت مورد توجه قرار گیرد. تماس های ویدئویی از طریق دوربین جلوی داخلی از طریق اسکایپ در تست به نرمی کار می کرد و صداها به طور قابل درک از طریق بلندگو تولید می شدند. کیفیت صدای گلکسی M11 از طریق گوشی نیز قابل قبول است. ضمن آنکه انتقال تماس بسیار خوب کار می کند.

    دوربین Galaxy M11

    دوربین سلفی که در سوراخ جلوی Galaxy M11 واقع شده است، دیافراگم f / 2.0 را ارائه می دهد و با 8 مگاپیکسل برطرف می شود. دوربین اصلی در قسمت عقب گوشی سامسونگ دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و دیافراگم باز سریع f / 1.8 است.

    عکس های با زاویه دید عریض در شرایط نوری مطلوب خوب به نظر می رسند، مناطق روشن در معرض نور نیز به خوبی رنگ ها را به نمایش می گذارند. می توان گفت از نظر کیفیت خوب عمل می کند. دوربین جلو،  فیلم ها را با وضوح FHD با حداکثر 30 فریم در ثانیه ضبط می کند. دوربین اصلی در پشت نیز قادر به ضبط ویدئو با کیفیت Full HD 1080p است.

    معرفی گوشی هوشمند Galaxy M11 Samsung

    Galaxy M11 با سنسور اثر انگشت

    در گوشی Samsung Galaxy M11ورودی های صفحه نمایش 6.4 اینچی LC با دقت و سرعت بالا تا گوشه های صفحه لمسی اجرا می شوند. این تلفن هوشمند سامسونگ با قیمت پایین، نرخ تازه سازی فراتر از 60 هرتز را ارائه نمی دهد.

    یک حسگر اثر انگشت فعال در پشت این پوشش وجود دارد. تشخیص بیومتریک انگشت کاملاً قابل اعتماد است اما می توان سرعت سنسور را بهبود بخشید. بعضی اوقات کمی طول می کشد تا صفحه از حالت آماده به کار شروع شود. گزینه دیگر باز کردن قفل، تشخیص چهره دو بعدی از طریق دوربین جلویی است. میزان شناسایی قانع کننده است.

    نمایشگر تلفن هوشمند سامسونگ

    صفحه نمایش 6.4 اینچی 60 هرتز LC ، مانند بسیاری از رقبا در این حوزه قیمتی، تنها دارای رزولوشن 1560 * 720 پیکسل است و بنابراین تراکم پیکسلی کمی زیر 300 PPI دارد. حداکثر روشنایی با پس زمینه صفحه سفید خالص 430 سی دی در متر مکعب است که برای یک گوشی سطح ابتدایی رضایت بخش است.

    علاوه بر این، با بررسی روشنایی صفحه با نسبت توزیع مساوی مناطق تاریک به روشن حداکثر روشنایی 453 cd / m² را نشان داد. همچنین نور صفحه پنل PLS یکنواخت است و سایه پردازی های صفحه نمایش LC که با طراحی سوراخ در ناحیه دوربین جلو رخ می دهد، در گوشی سامسونگ  Samsung Galaxy M11 دیده می شود.

    عملکرد Snapdragon SoC

    Qualcomm Snapdragon 450 استفاده شده در Galaxy M11 یک SoC است که در فرایند 14 نانومتری تولید می شود. این چیپست هشت هسته ای پردازنده ARM Cortex-A53 را ارائه می دهد که دارای کلاک تا 1.8 گیگاهرتز هستند. همچنین  Adreno 506 به عنوان واحد گرافیکی ادغام شده است.

    پردازنده Qualcomm از Galaxy M11Samsung مبتنی بر اسنپدراگون 450 می باشد و نمره چند هسته ای 5.3 برای مدل سری M بسیار کم است. در تست های گرافیکی معیار GFXBench نیز تصویر مشابهی مشاهده می شود.

    معرفی گوشی هوشمند Galaxy M11 Samsung

    سایر ویژگی های Galaxy M11

    محفظه تلفن هوشمند Galaxy تحت بار دائمی کاملاً ناهمگن گرم می شود، اما حداکثر دما در حدود 41 درجه  در یک حد قابل قبول است. همچنین با آزمایش باتری، عملکرد مناسبی را ارائه نمود. همچنین تلفن سامسونگ فقط یک بلندگو در پایین دارد، اما با حداکثر 81 دسی بل به اندازه کافی بلند است. کیفیت صدا برای یک گوشی هوشمند سطح پایین مناسب است، Galaxy M11Samsung می تواند به خصوص برای پخش فیلم های کوتاه مناسب باشد.

    توجه داشته باشید که می توانید پس از انتخاب گوشی هوشمند مناسب خود، برای خرید انواع قاب گوشی در طرح های مختلفی همچون طرح خلاقانه ، طرح کارتونی ، طرح فیلم و سریال ، طرح فوتبالی ، طرح دلخواه و سایر طرح های موجود در دسته بندی روبان مارکت اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که کیفیت چاپ این قاب ها عالی بوده و می تواند ماندگاری بسیار خوبی را داشته باشد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن