جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S

    مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S

    سامسونگ گوشی‌های گلکسی A۱۲ و A۰۲S را در بسیاری از نقاط دنیا عرضه کرده است. لازم به ذکر است که هر دوی این گوشی های سامسونگ، مانع کمتری برای ورود هر کسی که به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی مدرن است، ایجاد می‌کند. در این جا به بررسی و مقایسه  A۱۲ و A۰۲S پرداخته ایم تا بتوانید راحت تر و با آگاهی بالاتری، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

    A۱۲ به عنوان جانشین A۱۱ طراحی شده است که دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با بریدگی برای دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای، حسگر اثر انگشت در کناره و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. عکس‌ها توسط دوربین‌های چهارگانه در پشت پوشانده می‌شوند که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی برای کمک به گرفتن عکس‌های ماکرو و عمق هستند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S

    مقایسه گلکسی A۱۲ و A۰۲S

    A۰۲S کمی کمتر چشمگیر است نمایشگر و باتری یکسانی دارد اما با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است که البته می توانید فضای ذخیره سازی را با اسلات microSD آن افزایش دهید). این گوشی همچنین دارای دوربین های مختلفی است.

    یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی مشابه A۱۲ دارد. هزینه‌ها نیز با پورت‌ها کاهش می‌یابد، A۰۲S برخلاف پورت USB-C که ممکن است نیاز داشته باشید، دارای یک درگاه Micro USB قدیمی‌تر است. A۰۲S همچنین فاقد حسگر اثر انگشت است.

    سامسونگ اخیراً نسخه ۵G خط تلفن های گلکسی A خود را عرضه کرده است. انتظار می‌رود که با قیمت‌های پایین‌تر، در مقایسه A۱۲ و A۰۲S به‌طور بالقوه معاوضه‌های بیشتری داشته باشد. صرف نظر از این، گزینه‌های اقتصادی سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی‌های آن هستند، بنابراین حتی بهبودهای جزئی در مشخصات، برای هر کسی که به دنبال اولین گوشی هوشمند خود از این برند است، حرکت خوبی به نظر می‌رسد.

    سامسونگ گلکسی A۱۲ در مقابل سامسونگ گلکسی A۰۲

    سامسونگ گلکسی A۱۲ رم بهتری نسبت به سامسونگ گلکسی A۰۲ دارد. هیچ کدام از آنها فلش جلویی ندارند. از نظر رزولوشن صفحه نمایش، سامسونگ گلکسی A۰۲ وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ بهتر از سامسونگ گلکسی A۱۲ با وضوح ۱۵۶۰ در ۷۲۰ دارد. سامسونگ گلکسی A۱۲ حافظه داخلی بیشتری نسبت به سامسونگ گلکسی A۰۲ دارد.

    در مقایسه A۱۲ و A۰۲S  می توانید رم چهار گیگا بایت در A۱۲  را در گوشی هوشمند A۰۲S  با رم سه گیگا بایتی داشته باشید. ضمن آنکه صفحه نمایش ۶.۵ در ۶.۵ اینچ در ین گوشی ها مطرح است و حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایتدر مقابل ۳۲ گیگا بایتی مطرح است. هر دوی این گوشی ها نیز دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر می باشند و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی دوگانه را دارند.

    مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S

    مقایسه صفحه نمایش

    Samsung Galaxy A۱۲ دارای نوع صفحه نمایش است در حالی که Samsung Galaxy A۰۲S دارای نوع صفحه نمایش IPS است. Samsung Galaxy A۰۲S دارای تراکم نمایشگر ۲۷۰ PPI است و Samsung Galaxy A۱۲ تنها دارای تراکم صفحه نمایش ۲۶۴ PPI است. از نظر نسبت صفحه نمایش به بدنه، سامسونگ گلکسی A۱۲ نسبت صفحه نمایش به بدنه  ۸۵.۸% می باشد که بهتر از گلکسی A۰۲S  ۷۸.۹% را دارد. هر دو گوشی دارای نسبت تصویر یکسان ۲۰:۹ هستند.

    مقایسه حافظه در مقایسه A۱۲ و A۰۲S

    در مقایسه A۱۲ و A۰۲S  باید اشاره کنیم که رم بزرگتر ۴ گیگابایتی سامسونگ گلکسی A۱۲ برای بازی کردن بهتر است و همه اینها با توجه به رم ۳ گیگابایتی سامسونگ گلکسی A۰۲S کمتر است. سامسونگ گلکسی A۱۲ دارای حافظه داخلی بیشتری (۶۴ گیگابایت) نسبت به سامسونگ گلکسی A۰۲  (۳۲ گیگابایت) است. هر دو دستگاه دارای اسلات کارت حافظه هستند.

    مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S

    مقایسه دوربین

    دوربین چهارگانه پشتی ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی A۱۲ از نظر رزولوشن از دوربین پشتی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی A۰۲S برتری دارد. اگر می‌خواهید روی سلفی‌های زیادی کلیک کنید، سامسونگ گلکسی A۱۲ انتخاب بهتری خواهد بود. زیرا دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بهتری در مقایسه با دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی A۰۲S دارد.

    ضمن آنکه خوب است در نظر داشته باشید که هر دو گوشی بر روی سیستم عامل اندروید نسخه ۱۰ کار می کنند. می توانید در میان انواع گوشی های هوشمند برند سامسونگ، متناسب با نیاز خود، موبایل دلخواه را انتخاب کنید و برای زیباتر شدن و محافظت از آن، از سایت روبان مارکت، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود را تهیه کنید. در این خصوص کارشناسان روبان مارکت مشاوره های لازم را خواهند داد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن