جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31

    مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31

    اگر چیزی مشخصه مارک سامسونگ باشد، طیف گسترده ای از صفحه نمایش بزرگ تلفن همراه است که عملکرد عالی و مشابه با یک تبلت را در اختیار ما قرار می دهد. اکنون که دو مدل جدید رده بالا ، با نام گلکسی را به بازار عرضه کرده است. در این جا ضمن بررسی و مقایسه A۵۱ و A۳۱ ، مزایای هر دو را نیز بیان خواهید کرد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31

    سامسونگ گلکسی A۳۱ چگونه A۵۱ را شکست می دهد؟

    سامسونگ دوباره این کار را انجام داده است. تلفن هوشمندی با تمامی ویژگی هایی که می توانید از یک تلفن با طراحی باریک و راحت انتظار داشته باشید. Galaxy A۳۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در دستگاهی با ضخامت ۸.۶ میلی متر تعبیه شده است که کاملا در دست شما قرار می گیرد. علاوه بر این، از طراحی هندسی با سطح براق برخوردار است.

    مزیت اصلی مدل A۳۱ سامسونگ نسبت به رقیب خود، باتری آن است که ۲۵ درصد ظرفیت شارژ بیشتری دارد که ۵۰۰۰mAh در مقابل ۴۰۰۰mAh می باشد. همچنین در مقایسه A۵۱ و A۳۱ باید گفت که Galaxy A۳۱ دارای یک پردازنده هشت هسته ای سریع پیشرفته و ۴ گیگابایت RAM برای عملکرد کارآمد است. می توانید به لطف ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بسیار بیشتر بارگیری کنید. با کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت فضای بیشتری را نیز دریافت کنید.

    سامسونگ A۵۱ در مقابل A۳۱ از چه جنبه هایی بهتر است؟

    مزیت اصلی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A۵۱ در مقایسه با رقیب خود، صفحه نمایش Infinity-O است. با این کار می توان تقارن بصری را بهینه کرد. دستگاه پیشرفته حاشیه ها را به حداقل می رساند و هر اینچ فضا را در یک صفحه عریض ۶.۵ اینچی FHD + به حداکثر می رساند که همه از فناوری Super AMOLED استفاده می کنند.

    در مقایسه A۵۱ و A۳۱ ، این تنها مزیتی نیست که نسبت به رقیب خود، سامسونگ A۳۱ دارد. سامسونگ A۵۱ دارای ظرفیت بالاتر و پردازنده بهتر است. تلفن های همراه سامسونگ، صفحه نمایشهای بزرگ با حداکثر وضوح و قدرت پردازنده های آنها دارند.

    در مورد مدل A۵۱ ، هر دو مشخصه از ویژگی های رقیب خود پیشی می گیرد. به لطف ۶.۰۶ density تراکم پیکسلی بیشتر روی صفحه و پردازنده قدرت ۱.۹۱ higher بیشتر. این به شما امکان می دهد، فایلهای دیگر یا اطلاعات را سریعتر از مدل دیگر بارگذاری کنید.

    در مورد حافظه ، Galaxy A۵۱ دارای ۸ گیگابایت رم و دوربین ۴ لنز است که یکی از آنها زاویه باز است. قطعاً این دستگاه در مقایسه A۵۱ و A۳۱  Samsung Galaxy در جایگاهی بسیار خوب قرار گرفته است.

    تفاوتها و مقایسه A۵۱ و A۳۱

    پس از ارزیابی ویژگی های هر دو مدل، به نظر می رسد که مدل Galaxy A۵۱ برتر است. این مدل در همه ویژگی ها از رقیب خود بهتر عمل می کند. دارای دوربین بهتر، صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده قوی تر و فضای ذخیره سازی با ظرفیت بیشتر است. در حالی که مدل Galaxy A۳۱ عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد ، ممکن است به دلیل پردازنده کم قدرت باشد.

    مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31

    مشخصات فنی A۳۱ و A۵۱

    سامسونگ گلکسی A۳۱ دارای یک پردازنده هشت هسته ای و یک دوربین چهارگانه عقب است که آن را در برابر تلفن هوشمند دیگری از سری گلکسی A سامسونگ، گلکسی A۵۱ ، قرار می دهد. Galaxy A۵۱ از یک پردازنده هشت هسته ای نیز پشتیبانی می کند و دارای چهار دوربین عقب است. همچنین  A۳۱ نسخه ۴ ، ۶۴ و ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود.

    در مقایسه A۵۱ و A۳۱ باید گفت که A۳۱ در چهار گزینه رنگ وجود دارد. Prism Crush Black ، Prism Crush Blue ، Prism Crush Red و Prism Crush White. از سوی دیگر ، سامسونگ گلکسی A۵۱ تنها در یک نسخه ، ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این دستگاه در سه گزینه رنگ Prism Crush Black ، Prism Crush Blue و Prism Crush White موجود است.

    Galaxy A۳۱ دارای یک تراشه هشت هسته ای نامشخص است که دارای دو هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز است. این گوشی از SoC مدیاتک Helio P۶۵ استفاده می کند. دارای رم حداکثر ۶ گیگابایت است. Galaxy A۵۱ مجهز به پردازنده هشت هسته ای Exynos ۹۶۱۱ SoC و ۶ گیگابایت رم است.

    دوربین های A۵۱ و A۳۱

    از نظر نوری ، هر دو گوشی دارای چهار دوربین در پشت هستند. Galaxy A۳۱ دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ ، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دیافراگم f/۲.۲ ، یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با لنز f/۲.۴ و ۵ دوربین ماکرو مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۵ است. در قسمت جلویی ، Galaxy A۳۱ دارای یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ است که در یک شکاف قرار گرفته است.

    از سوی دیگر در مقایسه A۵۱ و A۳۱ ، باید اشاره کرد که Galaxy A۵۱ دارای یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز f/۲.۰ ، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/۲.۰ ، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با f/ دیافراگم ۲.۴ و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با لنز f/۲.۲. در قسمت جلویی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ وجود دارد.

    هر دو Galaxy A۳۱ و Galaxy A۵۱ دارای حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند که می توان آن را از طریق کارت microSD (حداکثر ۵۱۲ گیگابایت) افزایش داد. همچنین گواهینامه Bluetooth SIG وجود Bluetooth v۵.۰ و همچنین درگاه USB Type-C را نشان می دهد. Galaxy A۵۱ دارای ۴G VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث v۵.۰ ، GPS/ A-GPS و پورت USB Type-C است. هر دو گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش هستند.

    مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31

    باتری در مقایسه A۵۱ و A۳۱

    از نظر باتری ، Galaxy A۳۱ دارای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی است در حالی که Galaxy A۵۱ دارای باتری کوچکتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است اما از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. اندازه قبلی دارای وزن ۱۸۵ گرم است در حالی که دومی وزن ۱۷۲ گرم را دارد. می توانید به سادگی برای گوشی هوشمند خود، از روبان مارکت خرید کرده و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه  خود را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن