جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s

    مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s

    سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تلفن های هوشمند در جهان است و اخیراً A۵۰s را روانه بازار کرده است. اگر بخواهیم در مورد سامسونگ A۵۰ در مقابل A۵۰s صحبت کنیم، مشخص است که دستگاه نسخه بسیار به روز شده A۵۰ است. برای مقایسه A۵۰ و A۵۰s لازم است که در هر یک از این گوشی های هوشمند، مشخصات و ویژگی ها را بررسی نمایید.

    گفته می شود که A۵۰s دارای مشخصات و ویژگی های جالبی است که در مدل قبلی وجود نداشت. بنابراین ، اگر برای دانستن تفاوت های کلیدی بین این دو گوشی به دنبال اطلاعات هستید، می توانید در این مقاله به آن دست یابید. نخست آن که ، A۵۰s برخی از به روز رسانی های عالی دوربین وجود دارد. علاوه بر این، دارای یک چیپست فوق العاده قدرتمند است که تلفن شما را سریعتر می کند و همچنین از Samsung Pay پشتیبانی می کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s

    صفحه نمایش در مقایسه A۵۰ و A۵۰s

    در مقایسه A۵۰ و A۵۰s باید گفت که گوشی هوشمند سامسونگ A۵۰s که تازه راه اندازی شده است دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی است. این فضای بیشتری برای بازی کردن و تماشای ویدئوها وجود دارد و با یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ، یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل و دارای شیشه Corning Gorilla Glass ۳ طراحی و عرضه شده است.

    بنابراین، حتی اگر آن گوشی را روی زمین بیندازید، احتمال شکستن آن کمتر است. تراکم پیکسلی A۵۰s ۴۰۳ PPI است. اگر بخواهید هر دو گوشی را با هم مقایسه کنید، باید گفت که سامسونگ A۵۰ در مقابل A۵۰s از نظر صفحه نمایش تفاوت های زیادی ندارد و هر دو گوشی دارای صفحه نمایش یکسانی هستند.

    با این حال، در مقایسه A۵۰ و A۵۰s با توجه به نسبت صفحه نمایش به بدنه سامسونگ A۵۰ به A۵۰s ، تفاوت های جزئی وجود دارد. با این اوصاف، تصور اینکه نقصی در صفحه نمایش A۵۰ وجود داشته باشد، کاملاً اشتباه است زیرا این واقعیت وجود دارد که سامسونگ یکی از آن برندهایی است که همیشه از نظر کیفیت، برتر خواهد بود.

    مهم نیست، هر کدام یک از گوشی ها را از محدوده کم تا محدوده متوسط ​​انتخاب می کنید، کیفیت صفحه نمایش و صفحه گوشی های سامسونگ هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. در مقایسه A۵۰ و A۵۰s ، اندازه صفحه نمایش A۵۰s کمی کوچکتر از سامسونگ A۷۰ است. زیرا این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است. نسبت بدنه به صفحه نمایش برای A۷۰  ۸۶درصد و برای A۵۰ ها ۸۵ درصد است.

    نرم افزار و عملکردA۵۰ و A۵۰s

    A۵۰s یک تلفن قدرتمند است. زیرا دارای چیپست Exynos ۹۶۱۰ است که برای A۵۰ نیز یکسان است. با این حال، اگر شما A۵۰ را دوست دارید، اما فقط آن را با اندازه RAM بزرگتر می خواهید، رویای شما محقق شده است. A۵۰s با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود در حالی که اگر از A۵۰ صحبت کنید، دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

    سیستم عامل  A۵۰s و A۵۰

    A۵۰s و A۵۰ هر دو گوشی دارای رابط کاربری ONE UI و سیستم عامل اندروید ۹ پای هستند. در واقع ، مقایسه A۵۰ و A۵۰s  باید گفت که هیچ تفاوتی در CPU گوشی ها وجود ندارد. زیرا هر دو دستگاه دارای هشت هسته هستند (۴ × ۲.۳ گیگاهرتز Cortex-A۷۳ و ۴ × ۱.۷ گیگاهرتز Cortex-A۵۳) هستند. در نتیجه ، از نظر سیستم عامل و پلت فرم ، هیچ تفاوتی در هر دو گوشی هوشمند وجود ندارد.

    کارت حافظه

    اکنون در اینجا تفاوت بزرگی خواهید یافت. سامسونگ A۵۰ قبلاً از نظر کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می کرد ، اما با A۵۰s جدید می توانید آن فضای ذخیره سازی را تا ۱ ترابایت افزایش دهید. این چیز بسیار جالبی است. زیرا یکی از اشکالات عمده در هر یک از گوشی ها ، داشتن فضای ذخیره سازی کوچک است که در مقایسه A۵۰ و A۵۰s به آن دست خواهید یافت.

    مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s

    حسگر اثر انگشت در مقایسه A۵۰ و A۵۰s

    افرادی که از A۵۰ استفاده کرده اند، می دانند حسگر اثر انگشت چندان کارآمد نیست. تقریباً اینطور به نظر می رسید که سامسونگ آمادگی آن فناوری را ندارد، اما به نوعی آن را در تلفن هوشمند ادغام کرده است تا در آن مسیر باشد. با راه اندازی A۵۰s ، انتظار می رفت که پیشرفت هایی در سنسور اثر انگشت انجام شود.

    دوربین در A۵۰ و A۵۰s

    داشتن یک تلفن خوب وقتی نتوانستید تصاویر خوبی بگیرید، چه فایده ای دارد؟ به هر حال، بزرگترین به روز رسانی در A۵۰s ، تنظیم دوربین سه گانه است. اکنون می توانید روی عکس های فوق العاده با A۵۰ خود کلیک کنید. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل f/۲.۰ ، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل f/۲.۲ است و سپس دوربین سنجش ۵ مگاپیکسل f/۲.۲ در A۵۰s موجود است.

    در مقایسه A۵۰ و A۵۰s دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل است که به شما در گرفتن عکس های سلفی کمک می کند. از نظر دوربین ، A۵۰s درست مانند A۷۰ است در حالی که اگر آن را با A۵۰ مقایسه کنید. تفاوت های عمده ای دارد زیرا دوربین اصلی A۵۰ فقط ۲۵ مگاپیکسل با دیافراگم f/۲.۲ است.

    مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s

    باتری سامسونگ سری A

    A۵۰s دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ واتی نیز می باشد. بسیار انتظار می رفت که سامسونگ ظرفیت باتری را با A۵۰s افزایش دهد. زیرا سامسونگ M۳۰ آینده دارای ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است ، بنابراین دادن ظرفیت باتری حداقل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت A۵۰ یک انتخاب هوشمندانه تر خواهد بود.

    در نهایت، در مقایسه A۵۰ و A۵۰s باید گفت که تغییر چندانی نکرده یا به روز نشده است. حتی وقتی نوبت به دوربین می رسد، بسیاری از گوشی هایی که در محدوده قیمت متوسط ​​قرار می گیرند، دارای مشخصات دوربین مشابهی هستند که سامسونگ A۵۰s از آن برخوردار است. ضمن آنکه می توانید برای این گوشی های ارزشمند سامسونگ، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود را از روبان تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن