جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s

    مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s

    اگر به دنبال آن هستید که بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت و قیمت کدام است، می توانید این بررسی و مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s را مطالعه کنید. Galaxy A۲۱s در سال ۲۰۲۰ بهترین میان رده در سطح اول سامسونگ در آن زمان شد. یک سال بعد، جانشین آن، گوشی هوشمند گلکسی A۲۲ شد که بر ارائه یک تلفن همراه خوب و مقرون به صرفه متمرکز بود. اما باید دید که آیا مدل جدیدتر، این کار را بهتر از مدل قبلی خود انجام می دهد؟

    مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s

    Galaxy A۲۲ یا A۲۱s

    Galaxy A۲۲ تقریباً همه چیز را برای یک گوشی ارزان قیمت مناسب دارد. A۲۲ و A۲۱ دو تلفن همراه هستند که ظاهری ساده دارند اما تفاوت های مهمی را برجسته می کنند. جدیدترین دستگاه، دارای بلوک دوربین مشابه سایر مدل های فعلی این مارک است. از طرف دیگر، مدل قدیمی ، در یک ماژول با پس زمینه سیاه و سفید ، شبیه نوت بوک های دیگر مارک ۲۰۲۰ است.

    در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s ، در قسمت جلو ، سامسونگ تصمیم گرفت تا به شکاف اشکی برای این نسل بازگردد و برخلاف حفره روی صفحه در گوشه سمت چپ مدل قبلی عمل کند. حداقل گلکسی A ۲۱ دارای قاب جمع و جورتر و سبک تری است. ناگفته نماند که خواننده بیومتریک عقب را حذف کرده و در طرف دیگری طراحی کرده است.

    سامسونگ گلکسی A۲۱s

    هر دو دارای روکش تمام پلاستیک، کشو برای دو تراشه حامل و کارت حافظه و WiFi ۵ گیگاهرتز هستند. در خصوص ظاهر A۲۲ که مدرن تر به نظر رسیده و بهترین ساخت را دارد، Galaxy A۲۱s نیز بهترین راه حل بیومتریک را در خود جای داده است.

    همچنین یکی از پیشرفتهای بین این نسلها صفحه نمایش است. سامسونگ پنل LCD ۶.۵ اینچی A۲۱ را به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED A۲۲ تغییر داده است. این بدان معناست که شما رنگهای روشن و حداکثر یک سیاه کامل و همچنین بالاترین سطح روشنایی را برای استفاده در فضای باز بدون مشکل در روزهای آفتابی دریافت می کنید.

    در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s ، تازگی دیگری که می توان نام برد، نرخ تازه سازی است که از ۶۰ هرتز به ۹۰ هرتز رسید. این امر سیالیت بیشتری را برای انیمیشن های سیستم به ارمغان می آورد. هیچکدام از آنها محافظ یا وضوح شیشه ای Gorilla Glass ندارند که از HD +بهتر است، اما حداقل Galaxy A جدید از نظر جلویی از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است.

    صدا

    همانطور که در اکثر تلفن های همراه پایین بازار رایج است، این دو دستگاه صدای استریو را ارائه نمی دهند. فقط یک بلندگوی پایینی برای خروجی صدا وجود دارد. عملکرد صدای این دو ناامید کننده نیست، اما با حداکثر صدا کمی اعوجاج خواهید داشت.

    تعادل بین باس، متوسط ​​و زیاد برای سیستم مونو مناسب است، اما نباید در هر شرایطی انتظار کیفیت صدای رضایت بخشی را داشته باشید. حداقل ، A۲۱s دارای هدفون است تا به شما در دریافت صدای بهتر کمک کند. لوازم جانبی با بسته A۲۲ همراه نیستند، بنابراین اگر می خواهید صدای برتر داشته باشید، باید آن را خریداری کنید.

    سیستم

    در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s باید گفت که Galaxy A۲۲ دارای اندروید ۱۱ است، نسخه ای پس از نسخه اصلی در A۲۱s. اما نکته عجیب این است که دارای نسخه اصلی One UI است که معمولاً فقط روی خط M نصب می شود، با این وجود ، آخرین رابط کاربری در حال حاضر دارای میانبرهای صفحه لبه است، بدون در نظر گرفتن حالت تاریک، برای ارائه خودمختاری با برای افزایش نمایشگر AMOLED ، چیزی در نسخه قبلی وجود ندارد.

    خطاهای جزئی در تجربه به نفع Galaxy ۲۰۲۰ وجود دارد، زیرا این گزینه دارای تأخیر در انتقال بین برنامه ها می باشد. اما نرخ بروزرسانی بالاتر مدل جدیدتر آن ضرر را جبران می کند، ناگفته نماند که این یکی برای مدت زمان بیشتری به روز می شود. A۲۲ مزایای بیشتری دارد و عملکرد بهتری نسبت به سیستم دارد.

    مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s

    قدرت در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s

    با مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s در خواهید یافت که در یک طرف پلت فرم Helio G۸۰ A۲۲ و در طرف دیگر Exynos ۸۵۰ از A۲۱s را پیدا می کنید. آزمایش سرعت، عملکرد بهتری را برای نسل گذشته نشان داد. تقریباً یک دقیقه سریعتر از جانشین آن بود که با تأخیر سنسور لمسی و چند وظیفه ای همراه است.

    عملکرد بیشتر تراشه مدیاتک را فقط در معیارها می توان مشاهده کرد، جایی که در هر دو AnTuTu و دو شاخص Geekbench به راحتی برنده می شود. این دو گوشی هوشمند در زمینه بازی تخصصی ندارند، اما می توانید در عناوین سبک تر عملکرد خوبی داشته باشید.

    باتری A۲۲ و A۲۱s

    در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s باید اشاره کرد که در اینجا دو ظرفیت یکسان ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وجود دارد. اما آیا آنها در عمل همان را ارائه می دهند؟ آزمایشات نشان داد که A۲۲ تقریباً سه ساعت بیشتر دوام می آورد و بیش از ۲۶ ساعت استفاده می شود.

    هنگام شارژ ، سامسونگ یک آداپتور ۱۵ واتی را در هر دو جعبه ارسال می کند. نتیجه زمانی است که از هر دو طرف بیش از دو ساعت است و مزیت چند دقیقه ای برای A۲۱s است. با توجه به تست باتری A۲۲ مدت زمان بیشتری را برای شارژ نیاز دارد.

    دوربین

    سامسونگ، مجموعه دوربین را سال به سال تغییر نمی دهد. این بدان معناست که چهار سنسور در دو طرف وجود دارد که توسط واحد اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هدایت می شوند. حتی به شما عکس هایی با رنگ و وضوح صحیح و HDR کارآمد در هر دو حالت می دهد. در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s ، بزرگترین مشکلات شما در شب یا در فضاهای تاریک داخلی رخ می دهد. قدیمی ترین مدل هنوز در حالت وضوح کامل مشکل دارد.

    باید گفت که در A۲۱s تعادل رنگ بیشتری نسبت به A۲۲ وجود دارد. ماکرو از هر دو مشکل مشابهی دارد. وضوح پایین و عدم فوکوس خودکار که هرگونه تلاش برای عملکرد بهتر را خنثی می کند. به هر حال، لنز تار، کار را شایسته انجام می دهد و اشکالات زیادی ایجاد نمی کند. می توانید از دوربین های معکوس بدون مزایای بزرگ در هر دو طرف استفاده کنید.

    تصویربرداری در Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s

    در فیلم ها ، هیچ یک از تلفن های همراه از رزولوشن فول اچ دی به ۳۰ فریم بر ثانیه نمی رسند. آنها در ضبط صدای مناسب نیز مشابه هستند، اما از نظر کیفیت در جهت مخالف هستند. A۲۱s با تعادل خوب نور و کنتراست عکاسی می کند، در حالی که A۲۲ تعادل رنگ و روشنایی خوبی را ارائه نمی دهد. دومی حداقل از مزیت تثبیت کننده نوری تصویر برای جبران تکان دادن نسل گذشته برخوردار است. بنابراین در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s می توان گفت که گلکسی ۲۰۲۰ کیفیت بهتری دارد، اما ۲۰۲۱ تثبیت کننده پیشرفته ای را ارائه می دهد.

    دوربین جلویی Galaxy A۲۲ در مقایسه با A۲۱s پیشرفت خوبی را نشان داد. در حال حاضر زیباسازی کمتر تهاجمی است و حالت عمودی ارتقا یافته است تا خرابی آن کمتر شود. ضمن آنکه توسعه بیشتر بدون تغییر سنسور صورت گرفته است. می توان گفت که A۲۲ بهترین مجموعه دوربین جلو را در خود جای داده است.

    مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s

    برترین گوشی هوشمند سامسونگ

    هر دو گلکسی A۲۱s و A۲۲ رسماً با اختلاف کمی بیش از یک سال وارد بازار شدند. آنچه معمولاً اتفاق نمی افتد. آخرین نسخه با قیمت توصیه شده پایین تر منتشر شد، اگرچه تفاوت کمی وجود داشت. در نهایت ، Galaxy A۲۲ به پیروزی راحتی نسبت به نسخه قبلی خود دست یافت. ظاهر مدرن تر، صفحه نمایش با کیفیت بالاتر از Super AMOLED ، سیستمی که باید بیشتر به روز شود و باتری با استقلال برتر ارائه می دهد.

    از طرف دیگر ، در مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s مشاهده می شود که A۲۱s هنوز از بسیاری از ویژگی های دوربین مانند کیفیت عقب و کیفیت فیلم برتر است. این همان چیزی است که در قسمت صدا و سریعترین عملکرد آن برنده است. اما اگرچه قدیمی ترین است، اما نمی تواند آن را به قیمت مناسب تبدیل کند زیرا در بازار فعلی گرانتر است.

    بنابراین می توان گفت که سامسونگ گلکسی A۲۲ ، دارای بهترین طراحی، بهترین صفحه، بهترین نرم افزار، بهترین در عکس های سلفی و بهترین گوشی هوشمند نسبت عملکرد به قیمت است. اما سامسونگ گلکسی A۲۱s ، بهترین صدا، بهترین عملکرد و دوربین های عقب مناسبی را در طراحی خود دارد.

    شما می توانید برای خرید این گوشی های هوشمند متناسب با بودجه و انتظارات خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که می توانید برای ایجاد زیبایی ظاهری بیشتر و محافظت بالاتر از گوشی ارزشمند خود، از سایت روبان مارکت ، طرح دلخواه خود را خرید کنید.

    در این سایت دسته بندی های متنوعی همچون طرح خلاقانه ، طرح پسرانه ، طرح دخترانه ، طرح کارتونی و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه وجود دارد که می توانید آن ها را با کمک کارشناسان روبان مارکت انتخاب کرده و یا نقش و طرح دلخواه خود را برای آن ها بفرستید تا بر روی قاب گوشی شما با بالاترین کیفیت به چاپ برسد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن