جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'مهر'

    مقایسه گوشی سامسونگ A71 و A72
    نظرات (0) مقایسه گوشی سامسونگ A71 و A72
    لکسی A۷۲ مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED و نرخ رفرش ۹۰ هرتز و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی چهار لنز است که در ادامه گوشی گلکسی A۷۱ قدیمی است. در این جا قصد داریم تا به مقایسه A۷۱ و A۷۲بپردازیم.
    بررسی و مقایسه آیفون 11 و آیفون 11 پرو
    نظرات (0) بررسی و مقایسه آیفون 11 و آیفون 11 پرو
    مقایسه آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو ، از زمانی که این گوشی ها در پایان سال ۲۰۱۹ عرضه شدند یک سوال بزرگ بوده است. این عرضه در مجموع شامل سه مدل بود. آیفون ۱۱ میان رده تر، آیفون ۱۱ پرو درجه یک و آیفون بزرگتر ۱۱ پرو مکس که در این جا مورد بحث است.
    مقایسه گوشی سامسونگ A9 و S9 Plus
    نظرات (0) مقایسه گوشی سامسونگ A9 و S9 Plus
    سامسونگ گوشی‌های هوشمند متعددی را در مجموعه خود ارائه می‌کند، از سری گلکسی نوت و سری S با مشخصات بالا تا میان‌رده‌های سری A و سری J را عرضه کرده است. گلکسی A۹ جدیدترین گوشی هوشمندی است که به سری گلکسی A ملحق شده است که در کنار گلکسی اس ۹ پلاس است. اما چه تفاوتی در مقایسه A۹ و S۹ Plus وجود دارد.
    بررسی مقایسه note 9 و note 10
    نظرات (0) بررسی مقایسه note 9 و note 10
    در اینجا می خواهیم Samsung Galaxy Note ۱۰ در مقابل Note ۹ را بررسی کنیم. آیا باید گوشی هوشمند خود را ارتقاء دهید؟ سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ یک گوشی فوق العاده است که اکنون با گلکسی نوت ۹ مقایسه می شود. در مقایسه note ۹ و note ۱۰ ، باید گفت که اگر قبلاً صاحب Samsung Galaxy Note ۹ هستید ، با قدرت قلم بلوتوث S Pen سامسونگ و زیبایی یک صفحه نمایش غول پیکر آشنا هستید.
    Samsung Galaxy S21 در مقابل Galaxy S20
    نظرات (0) Samsung Galaxy S21 در مقابل Galaxy S20
    در مقایسه S۲۱ و S۲۰ باید به شباهت ها و تفاوت های بین دو نسل پرداخت. اگرچه سامسونگ گلکسی S۲۱ را بازطراحی اساسی نکرده است. در حالی که بسیاری از پیشرفت ها همان چیزی است که شما انتظار دارید و شامل پردازنده سریعتر ، رابط کاربری به روز شده و بهره وری بهتر از باتری است، ممکن است شگفت زده شوید که یکی از مدل های جدید دارای پشتیبانی از قلم S و دو لنز تله فوتو است.
    سامسونگ گلکسی A52 در مقابل A72
    نظرات (0) سامسونگ گلکسی A52 در مقابل A72
    سامسونگ در ماه اوت، گلکسی Galaxy A۵۲ و Galaxy A۷۲ که در رویدادی در ماه مارس معرفی شد، را معرفی کرد. این دستگاههای گلکسی A در زیر سری گل سرسبد S۲۱ این شرکت قرار دارند، اما برخی از ویژگی های عالی و برخی از ویژگی های طراحی آن را ارائه می دهند. در این جا مقایسه A۵۲ و A۷۲ را انجام خواهیم داد.
    مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s
    نظرات (0) مقایسه گوشی هوشمند  A50 و A50s
    سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تلفن های هوشمند در جهان است و اخیراً A۵۰s را روانه بازار کرده است. اگر بخواهیم در مورد سامسونگ A۵۰ در مقابل A۵۰s صحبت کنیم، مشخص است که دستگاه نسخه بسیار به روز شده A۵۰ است. برای مقایسه A۵۰ و A۵۰s لازم است که در هر یک از این گوشی های هوشمند، مشخصات و ویژگی ها را بررسی نمایید.
    مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31
    نظرات (0) مقایسه گوشی های سامسونگ A51 و A31
    اگر چیزی مشخصه مارک سامسونگ باشد، طیف گسترده ای از صفحه نمایش بزرگ تلفن همراه است که عملکرد عالی و مشابه با یک تبلت را در اختیار ما قرار می دهد. اکنون که دو مدل جدید رده بالا ، با نام گلکسی را به بازار عرضه کرده است. در این جا ضمن بررسی و مقایسه A۵۱ و A۳۱ ، مزایای هر دو را نیز بیان خواهید کرد.
    مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s
    نظرات (0) مقایسه Galaxy A22 و GalaxyA21s
    اگر به دنبال آن هستید که بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت و قیمت کدام است، می توانید این بررسی و مقایسه Galaxy A۲۲ و Galaxy A۲۱s را مطالعه کنید. Galaxy A۲۱s در سال ۲۰۲۰ بهترین میان رده در سطح اول سامسونگ در آن زمان شد.
    بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3
    نظرات (0) بررسی گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 3
    Samsung Galaxy Z Fold ۳ طوری طراحی شده است که شما را متقاعد کند که در گوشی های تاشو جذابیت دارد. این نسخه از گوشی تاشو سامسونگ نسبت به دو نسخه قبلی خود قوی تر است. این بار ضد آب است، در حالی که صفحه داخلی مینی تبلت آن با S Pen و S Pen Pro جدید در برابر بدترین ضربه های قلم ما مقاومت کرده است.