جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ '2021' 'آبان'

    بررسی و مقایسه گلکسی A02 و A02s
    نظرات (0) بررسی و مقایسه گلکسی A02 و A02s
    گلکسی A۰۲ و A۰۲s در مجموعه سامسونگ با هم رقابت می‌کنند تا مشخص شود بهترین گوشی پایه این برند کدام است. در مقایسه گلکسی A۰۲ و A۰۲s ، اگر به این دو گوشی هوشمند نگاه کنید، ممکن است نتوانید تشخیص دهید که چه تفاوتی دارند. آنها در ظاهر با یک بریدگی قطره ای و بدنه ای با ابعاد یکسان در ارتفاع، عرض و ضخامت عرضه می شوند. فقط وزن A۰۲s کمی سبکتر است.
    بررسی و مقایسه سامسونگ گلکسی A31 و M31
    نظرات (0) بررسی و مقایسه سامسونگ گلکسی A31 و M31
    در بررسی و مقایسه A۳۱ و M۳۱ باید گفت که آن ها دارای شباهات و تفاوت های بارزی هستند. سامسونگ به طور رسمی حضور گلکسی A۳۱ را با استفاده از اندروید ۱۰ اعلام کرده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل) AMOLED است.
    بررسی و مقایسه هواوی Mate 9 و Mate 9 Pro
    نظرات (0) بررسی و مقایسه هواوی Mate 9 و Mate 9 Pro
    در این بررسی مقایسه هواوی Mate ۹ و Mate ۹ Pro قرار می گیرد. همانطور که از نام آنها می توان فهمید، هر دوی این دستگاه ها شباهت های زیادی دارند، اما چند تفاوت عمده نیز در آن ها دیده می شود. طراحی ، اولین نکته ای است که مورد توجه قرار می گیرد.
    بررسی و مقایسه Note 11 و Note 11 Pro
    نظرات (0) بررسی و مقایسه Note 11 و Note 11 Pro
    گوشی‌های هوشمند Redmi Note ۱۱، Redmi Note ۱۱ Pro از جمله محصولات شیائومی هستند که امروز به مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro خواهیم پرداخت. Redmi Note ۱۱ Pro+ پریمیوم‌ترین مدل این سری است و از پردازنده MediaTek Dimensity ۹۲۰ SoC پشتیبانی می‌کند.
    بررسی و مقایسه گوشی های A52 و A42
    نظرات (0) بررسی و مقایسه گوشی های A52 و A42
    اگر به دنبال گوشی میان رده ای هستید که اتفاقاً به شبکه ۵G نیز متصل شود، سامسونگ گزینه های شما را سه برابر کرده است. این مارک معتبر، یک سری جدید گلکسی A را عرضه کرده است ، در حالی که گلکسی A۵۲ ۵G در شارژ دهی پیشتاز است. در این جا مقایسه A۵۲ و A۴۲ خواهیم داشت.
    مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S
    نظرات (0) مقایسه سامسونگ گلکسی A12 و A02S
    سامسونگ گوشی‌های گلکسی A۱۲ و A۰۲S را در بسیاری از نقاط دنیا عرضه کرده است. لازم به ذکر است که هر دوی این گوشی های سامسونگ، مانع کمتری برای ورود هر کسی که به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی مدرن است، ایجاد می‌کند. در این جا به بررسی و مقایسه A۱۲ و A۰۲S پرداخته ایم تا بتوانید راحت تر و با آگاهی بالاتری، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
    بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31
    نظرات (0) بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31
    باید گفت که در مقایسه میان دو گوشی هوشمند Galaxy M۳۱ و Samsung Galaxy M۲۱ یک نبرد بسیار نزدیک وجود دارد. آن ها دو گوشی هوشمند میان رده با قیمت های مشابه هستند. در این جا به مقایسه M۲۱ و M۳۱ خواهیم پرداخت.